Filmovi koje preporucujem #2

by - March 03, 2018



Cao svima.
Ovo je drugi dio posta u kom vam preporucujem svoje omiljene filmove.Zelim da napisem jos jedan post na ovu temu (a vjerovatno ce ih biti jos) jer sam u posljednje vrijeme odgledala dosta dobrih filmova.Takodje sam se sjetila nekih koje sam ranije gledala,a nisam ih pomenula u prethodnom postu na ovu temu.

1.Resident Evil 


Ovo je jedan od najboljih i najmocnijih filmova koje sam odgledala.Takodje je odlicno uradjen.Radnja filma se desava u Racoon City-u u kom se na 500m ispod zemlje nalazi istrazivacko postrojenje korporacije ,,Umbrella".Tamo eksperimentisu sa opasnim T-virusom,koji pretvara ljude u zombije.Medjutim,taj virus biva pusten.Sta se dalje desava,necu vam otkrivati.Film je napravljen u 6 djelova,od kojih su,po meni,najbolji 2,3, i 6. dio.Prvi i 4. nisu losi.Jedini dio koji mi se nije dopao je 5.Ali ostali su super,radnja je odlicno osmisljena,a scene su mocne.Pogledajte ga,necete se pokajati. ;)

2.Geo-storm 


Nakon sto serija dotad nevidjenih prirodnih katastrofa zadesi planetu Zemlju,svjetske vodje odlucuju odobriti mrezu satelita koji ce kontrolisati globalnu klimu.Medjutim,plan polazi po zlu,jer mreza satelita pocinje napadati planetu i pitanje je sati kada ce oluje zbrisati sve i svakog sa Zemlje.Film je jedan od novijih,odlican je.Tople preporuke. :)

3.Avengers 


Radnja ovog filma je malo teska za objasniti.Jedino sto cu vam reci je da su glavni junaci superheroji:Iron Man,Hulk,Kapetan Amerika i Thor.Da bi vam sve bilo jasno,pogledajte film ili nadjite objasnjenje na internetu.Posebno preporucujem ovaj film ljubiteljima superheroja.

4.Wicker Park 


Jedino sto cu vam reci o ovom filmu je da su glavni likovi par koji se rastao.Zasto?Kako?Saznacete kada pogledate film.Poucan je i pokazuje kako zene,tacnije drugarice,mogu biti dvolicne.Nakon filma sam ostala bez teksta.

5.Jurassic World 


Na ostrvu Nublaru nalazi se park posvecen dinosaurusima pod nazivom ,,Svijet Jure".Park je pun atrakcija koje posjetitelje ostavljaju bez daha.Ovaj film ce se posebno svidjeti onima koji su gledali ,,Jurassic Park" koji je na slicnu temu,ali ga preporucujem svima.

Jeste li gledali ove filmove?Ako jeste,pisite utiske o njima u komentarima.Takodje,preporucite i meni neki dobar film. :) 


You May Also Like

0 comments