Kuvarski trikovi koje morate probati

by - July 14, 2018


U današnjem postu ću s vama podijeliti kuvarske trikove za koje sam saznala preko drugih ljudi i interneta.Jako su jednostavni,djelotvorni su,a rezultati su fantastični.Ako niste baš dobri u kuhinji,kao što je to trenutno slučaj sa mnom,uvijek možete zamoliti nekog starijeg za pomoć.Uživajte! :)



Trikovi za savršene špagete



Prvi trik:Kada stavite špagete da se kuvaju,u vodu dodajte so i ulje.Poželjno je da ih kuvate oko 10-15 minuta.

Drugi trik:Kada završite s kuvanjem špageta,iscijedite ih i stavite ih da par minuta odstoje u posudu s hladnom vodom.




Trik za ukusnije pljeskavice


U smjesu za pljeskavice dodajte jaje,bijeli i crni luk i sodu bikarbonu.


Trikovi za odličan pomfrit


Prvi trik:Kada isjeckate pomfrit,ostavite ga na krpu da se iscijedi.

Drugi trik:Količina ulja neka bude takva da skoro prekriva pomfrit.

Treći trik:Ne okrećite pomfrit dok se odozdo ne isprži.



Salata od paradajza


Isjeckajte paradajz i pomiješajte ga s lukom i uljem.Sve to zajedno rukama zgnječite tako da se ulje i sok od paradajza pomiješaju.Na taj način ćete,osim jako ukusne salate od paradajza kojoj aromu daje luk,dobiti i jako ukusnu smoču.




Sve ove trikove sam isprobala,a razlika sa i bez primjene istih je nevjerovatna.Nadam se da će se i vama svidjeti.Pišite utiske u komentarima. :)

You May Also Like

40 comments

  1. Odličan post draga! :)
    Definitivno ću isprobati ovaj trik sa špagetama i stavljanjem u hladnu vodu nakon kuhanja.

    https://xdreaannx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.I probaj obavezno.On mi je mozda cak i najdrazi trik na listi.<3

      Delete
  2. Super post,samo sto sam ja zaista,ali zaista,nesposobna kad je o kuvanju rijec. Uvjek mi sve zagori,ili presolim,ali sam zato usavrsila sendvice! 😜

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.Ni ja nisam bas super u tome,ali ima vremena.To se sve nauci. ;)
      Hvala na komentaru.<3

      Delete
  3. Sjajan post, draga moja. Preporučiću ove savete majci i sestri jer ja ne umem kuvati, haha.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: https://adda-s-life.blogspot.com/2018/07/q-odgovori-na-pitanja.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja bas nisam neki profi kuvar.Tek sam nedavno naucila da spremim jaja i spagete,a bilo mi je i vrijeme.XD
      Hvala puno.<3

      Delete
  4. You're welcome.Thank you for reading.<3

    ReplyDelete
  5. Super post,draga.
    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati 😊

    P.S.
    Pogledaj novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odlični saveti, mada sam za većinu čula. Nisam osoba koja tako često zalazi u kuhinju, ali znam da se većina ovoga praktikuje kod nas. Odličan post draga.❤


    Novi post na mom blogu:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Skoro nisam pročitala ovako zanimljiv, originalan i koristan post. Sve pohvale, draga! Trikovi su baš inovativni! ♥

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru,drago mi je da ti se post dopao.<3

      Delete
  8. Super post, trikove za špagete sam znala, ali ostale nisam.


    chrissiessblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. These foods all look great.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Zanimljivi trikovi.. mada sam neke znala. :)

    Napisala sam novi post, drugačiji od ostalih, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/07/pogodi-sta-je-d-adivina-de-que-se-trata.html :)

    ReplyDelete
  11. Nisam neka kuvarica, više volim da pravim kolače i torte, a i ne bih baš da se guram u kuhinju dok ne moram ahaha Inače ja sam čula za ove treikove i praktikujem ih. Veoma koristan post!

    I'mperfect

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah.Isto je sa mnom.Realno,ima vremena i to se sve lako nauci.
      Hvala puno.<3

      Delete
  12. Super post :)

    https://snowflakesdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super post! Trikovi su odlični, a definitivno ću isprobati ovaj za pomfrit, to mi je baš trebalo. 💕🍟


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.Drago mi je da će ti trikovi poslužiti.❤️

      Delete
  14. Replies
    1. Thanks. :)
      And,yes,i'd like to follow for follow.<3

      Delete
  15. Hvala ti na ovim savjetima! Uvijek volim pronaći nove savjete vezane za kuhanje.
    Želim ti ugodan ostatak dana!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalapuno,drago mi je da su ti savjeti korisni. :)
      Takodje ti zelim ugodan dan.<3

      Delete
  16. Odlican post,bas mi se svidjaju trikovi,moracu da probam.
    P.S. Delimo istu muku i ja sam losa u kuhinji :D

    Zapratila sam te,ako zelis uzvrati, znacilo bi mii <3 Primrose

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah,naucicemo i mi da kuvamo jednog dana,ima vremena. ;)
      Hvala puno,obavezno probaj trikove,super su. <2
      I da,uzvraticu follow. :)

      Delete
  17. Kao netko tko stvarno obožava jesti, moram reći da su me fotke napravile gladnom! Nisam isprobala sve trikove, ali svakako namjeravam! :D ♥

    Pink Is My Soul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha,iste smo po tom pitanju. XD A sto se trikova tice,probaj,rezultati su nevjerovatni. :)

      Delete