Promijenimo svijet čineći dobra djela

by - August 28, 2018


Promijenimo svijet - sweet dreams


 O temi o kojoj ću danas pisati sam u posljednje vrijeme malo dublje razmišljala. Odlučila sam da svoje misli izrazim pisanjem i podijelim ih sa vama. Naime, niotkuda, iz vedra neba, u glavi mi se potkrala misao o mijenjanju svijeta nabolje. Znam da ,,promijeniti svijet'' ne zvuči lako, nije ni meni kad god bi mi to palo na pamet. Ali, dubljim razmišljanjem, shvatila sam da to zapravo može biti jednostavno.


Kao 10-godišnjakinja, uvijek sam maštala o boljem svijetu za sebe i druge. Željela sam da baš ja učinim nešto povodom toga. Ali, uvijek bi mi se javio taj unutrašnji kritičar u glavi, najčešće s riječima: ,, Kako ćeš ti jedna da natjeraš cio svijet da se promijeni? Nisi još ni osnovnu školu završila. '' 
Sada, kada sam starija ( i kada sam završila famoznu osnovnu školu 😅 ) , i dan danas, u meni se javlja ista želja. I sada, pišem ovaj post, sa znanjem da se sve može ostvariti, samo ako vjerujemo. To mi je život više puta i dokazao.


Naravno da jedan jedini čovjek ne može sam nekim čudom promijeniti svijet. Ali, više pojedinaca može. Jedna osoba može iznijeti svoju ideju i probuditi tu želju u drugima. Ti ljudi će to isto uraditi i to će se proširiti na još više ljudi i tako redom. Toliko može uraditi svako od nas.


Ne može sve odjednom i svaki veći napredak se dešava postepeno, pa tako i ta ideja kreće od pojedinca i proširuje se na više pojedinaca, zatim na stotine, hiljade, milione ljudi. 
Primjera radi, kao bebe nismo naučili da pričamo tek tako, već smo upijali riječ po riječ i tako napredovali svaki dan. Isto je bilo i s učenjem matematike, stranog jezika, sporta, bilo čega...


Ali,sve počinje od nas.Ne možemo ništa učiniti, ako smo isfrustrirani, tužni i ogorčeni zbog toga što je svijet takav kakav je ( ili zbog nečeg trećeg ). Trebamo prvo promijeniti sebe, i podstaći druge na isto. Drugačije ne može.




Počevši od ideje koja će se kasnije proširiti, nameće se pitanje: ,, Šta konkretno uraditi povodom toga? '' Stvar je u tome što svako od nas može bilo kakvim dobrim djelom doprinijeti da se ta misao realizuje. To ne mora da bude nešto drastično, samo mali gest kojim ćete nekoj osobi pomoći i poboljšati dan. Sve se računa i ako bi se što više ljudi otvorilo za ovo, zajedničkim snagama, učinili bismo dosta toga.


Ne mora svako da ide okolo i dijeli novac svakom beskućniku na kojeg naiđe, ako nije u mogućnosti. Zapravo, ne moramo se ograničiti samo na materijalne stvari. Niste ni svjesni koliko nekome samo lijepa riječ i osmjeh može uljepšati dan, možda i život.
Isto tako, nisu beskućnici jedini kojima je potrebna pomoć. Razmislite, koji su to ljudi u vašem okruženju koje možeze oraspoložiti i ponuditi im pomoć u vezi bilo čega. Ko će danas, sjutra, nebitno kada, biti srećan jer je sreo vas? Ili možda zbog same činjenice da vi postojite? Možda je ovaj svijet ljepši, jer ste vi u njemu.


Zato vas pozivam da svaki dan, učinite neko dobro djelo, koliko god ono bilo malo. Poklonite odjeću koja vam više ne treba, dajte prosjaku tih 50 centi, izmamite toj osobi koja je stalno tužna osmjeh. Vaše malo nekome znači mnogo, a vi nemate ništa za izgubiti. Možete samo dobiti, jer osjećaj da ste vi razlog za nečiju sreću je neprocjenjiv. Vama će to možda djelovati beznačajno. Mislićete: ,, Baš ću ja sad promijeniti svijet samo ako nasmijem nekoga. Velika stvar! '' Ali ne morate biti jedini. Podstaknite i druge na to. I vjerujte da postoje ljudi koji rade isto. ❤️





You May Also Like

33 comments

  1. Zaista,svaka cast na postu! Potpuno se slazem sa tobom,tacno je da pojedinac ne moze promjeniti svjet i kad to ljudi pomisle naravno da nece ni probati. Ali ako bi svaki pojedinac zanemario to i posao od sebe,itekako bi uspjeli nesto uciniti. U svakom slucaju hvala ti na ovkvom postu,mitivisala si me zaista!

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, zadovoljstvo mi je. Hvala tebi što se izdvojila vrijeme za ovaj post i što si se potrudila da ga razumiješ. :)

      Delete
  2. Slažem se sa Vama u potpunosti. Kroz svoj rad na internetu ( pisanje bloga, tekstova, kratkih opaski), a prije svega primjerom, trudim se promijeniti svijet makar za to malo. Svaka čast i samo naprijed.
    P.S. U grupi " Čitalište lepote i slobode" na Fejsbuku ima jedan post gdje jedna aktivistkinja traži dobrovoljce koji bi podržali jednu ideju vezanu za borbu protiv nasilja nad ženama. Ja sam sr javila. Možete i Vi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo sam shvatila da si ti Anđela koja je ostavila jedan vrlo lep komentar na mom blogu " Veštica bez metle" ispod jednog teksta. :)

      Delete
    2. Jeste, sjećam se koji je tekst bio u pitanju, to sam bila ja. Hvala Vam puno na predivnom komentaru i podršci. Takođe mi je drago što i Vi pokušavate isto kroz svoj blog. I ja to isto radim, lijepo je čuti da nisam jedina. :)
      A to za tu akciju ću pogledati i vidjeti o čemu se radi. Ako mogu bar malo doprinijeti u tome, zašto ne. :)
      Još jednom, hvala puno. :)

      Delete
  3. Mislim da u skorije vreme nisam pročitala lepši post.U pravu si da ako iole želimo da promenimo ovaj svet na bolje moramo da radimo zajedno,jer nema šanse da bi jedan pojedinac to uspeo.Ali ljudi su nažalost poveći skeptici danas,i čak se neki ne trude da učine nešto humano,nešto plemenito,jer misle da to ništa neće promeniti.Ali hoće,i najvažnije je to što postoje osobe koje to uviđaju i koji su spremni da pretvore reči u dela,kao na primer ti i ja.Ljudi koji znaju da ,,menjanje sveta" nije lak zadatak,i da bi to uspelo,svi moramo raditi zajedno.Divno je što si iskoristila svoju platformu za ovaj inspirativni post.Bravo bejb!❤😊

    Novi post :Just Bebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na ovako divnom komentaru. :)
      I da, salžem se. Svako može uraditi bar nešto, koliko god to bilo malo, nekome to može značiti mnogo. Tužno je što mnogi ljudi ni ne pokušavaju da učine ni najmanju sitnicu, a nemaju ništa za izgubiti. Takođe, drago mi je što razmišljaš na takav način, jer je to u današnjem svijetu rijetkost. :)
      Još jednom,hvala puno. :) <3

      Delete
  4. Odličan post, u potpunosti se slažem sa tobom. Bravo! :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minniearts.com

    ReplyDelete
  5. Ovim postom si prenijela jednu divnu poruku. Zaista mi se sviđa što razmišljaš na taj način jer je većini ljudi danas dovoljno samo materijalno. Slažem se sa svime što si napisala. Ne može pojedinac raditi na poboljšanju svijeta, nego nekolicina nas. koji moramo ustrajati u tome. I da, nevjerojatno je koliko jedan osmijeh može uljepšati dan nekome. Zaista divan i inspirativan post.

    Isabela Breber

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. I meni je drago da ima neko ko razmišlja isto kao ja na ovu temu. I slažem se, jedan osmjeh stvarno može biti moćan u tom smislu. Još jednom, hvala na podršci, drago mi je d ti se post dopao. :)

      Delete
  6. Svaka čast, zaista, na volji, hrabrosti i na potrebi da kao tako mlada osoba razmišljaš o ovako ozbiljnoj temi i da pišeš sa ovolikom zrelošću. Nažalost, naivno je i pomisliti na to da će se svijet ikad promijeniti. Kažem, nažalost. Blogerska scena definitivno treba više postova ovog tipa.

    Slatke Recenzije - www.slatkerecenzije.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci i lijepim riječima. A što se toga tiče, mnogi misle da nema nade u to da se svijet promijeni nabolje, ali ja i dalje imam vjeru. :)

      Delete
  7. Svaka čast za ovaj post, zaista mi je drago da ovako razmišljaš. Zapratila sam tvoj blog ako želiš možeš mi uzvratiti.

    https://medinabeslagic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mnogo lijep post, lijepo je znati da neko razmišlja i piše o ovome a lijepo je i čitati , baš sam uživala. Super post draga moja!

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.Drago mi je da ti se dopada i da si uživala čitajući.❤️

      Delete
  9. Uživala sam čitajući ovaj post!

    www.stassiepinkworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Baš poučan post, svaka čast na ideji i na tome kako si ga napisala. Slažem se sa svime i delim tvoje mišljenje. :)

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci,drago mi je da ti se dopada.❤️🙂

      Delete
  11. I još jednom... bravo! Kao što sam već jednom rekla, svakim postom me sve više i više iznenađuješ. ;) Bravo imenjakinjo! :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/09/10-zanimljivosti-o-septembru.html

    ReplyDelete
  12. Thanks. And yes, i want to follow each other. :)

    ReplyDelete
  13. Great work !! <3 Love your blog <3

    im new:( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    ReplyDelete
  14. Uzvratila sam pracenje :*

    https://intonezzee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu je jedan od citata kojima se vodim u životu i kojeg sam se odmah sjetila čim sam počela čitati post. U potpunosti se slažem sa svime što si napisala i onoštobih još dodala je da kada činimo dobra djela mi se osjećamo dobro i ispunjeno.

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čula sam za citat i apsolutno se slažem s njim. Uz to se i poklapa sa temom ovog posta i zapravo sam baš to ovim putem htjela da kažem. Hvala puno na fantastičnom komentaru i podršci. ❤️❤️❤️

      Delete