My standard playlist

by - June 06, 2019


Današnji post je još jedan collab s Majom s bloga Only Maja. U njemu ćemo vam, ja na svom i ona na njenom blogu, predstaviti naš muzički ukus i pjesme koje volimo da slušamo. Vjerujem da većina vas zna da pretežno slušam stranu muziku, tako da će plejlista preovladavati takvim pjesmama, ali ću se potruditi da pomenem i neke domaće izvođače čiji rad cijenim. Bilo mi je teško odabrati samo neke pjesme, jer slušam jako mnogo ivzođača, ali sam se potrudila da istaknem nešto što u posljednje vrijeme najviše slušam. Uživajte i ne zaboravite da pogledate Majin post. :)


Imagine Dragons


Za početak sam htjela da istaknem tri izvođača koja najviše volim da slušam, a to su bendovi Imagine Dragons i One Republic, kao i pjevač Shawn Mendes. 
Imagine Dragons je bend koji obožavam i odslušala sam skoro sve njihove pjesme. Bukvalno ne znam koji od njihovih albuma je bolji od kojeg, a volim ih zbog specifičnog muzičkog opusa.

KLIKOM NA IME PJESME MOŽETE ODSLUŠATI PJESMU NA YOU TUBE-U!


Shawn Mendes


Solo izvođač kojeg najviše slušam je definitivno Shawn Mendes. Što se tiče njega, volim sve njegove pjesme, kako one sporije, tako i one veselijeg ritma, a najveći utisak mi je ostavio njegov album ,,Handwritten''.


One Republic


Iako znam više pjesama od Imagine Dragons - a, ovaj bend mi je jednako dobar i zaista uživam u njihovoj muzici.



The Score - Higher



The Score - Revolution 



Lady Gaga - Shallow


Alesso - I wanna know ft. Nico & Vinz


Rudimental - These Days ft. Jess Glynne, Macklemore & Dan Caplen



Avicii - Wake me up



The Nights



Rag'N'Bone man - Skin



Bon Jovi - It's my life



5 Seconds of Summer - Youngblood



Anxwell Ingrosso - Dreamer ft. Trevor Guthrie



Adele - Rolling in the deep



Ariana Grande - Dance to this ft. Troye Sivan



Ed Sheeran - Perfect



Ed Sheeran - Thinking out loud




Coldplay - Hymn for the weekend 



Steve Aoki, Louis Tomilson - Just hold on



 Modern talking - Brother Louie (remix)



Selena Gomez - Kill 'Em with kidness



Taylor Swift - Style



Taylor Swift - Delicate




Avril Lavigne - Head above water



P!nk - Just like fire



Bebe Rexha - Meant to be ft. Florida Georgia Line



Martin Garrix, David Guetta - So far away ft. Jamie Scott & Romy Dya


Oasis - Wonderwall




 Naši izvođači koje slušam

Iako kada su u pitanju domaći izvođači nikoga, osim Željka Joksimovića ne slušam intenzivnije, postoje mnogi naši izvođači osim njega, čije pjesme volim i čiji rad cijenim, a to su:
Dino Merlin
Aleksandra Radović
Marija Šerifović
Jelena Tomašević
Nevena Božović
Knez 
Zdravko Čolić


Šta vi volite da slušate? Pišite u komentarima. :)


You May Also Like

9 comments

  1. Ajme, drago mi je što smo surađivale! I ja obožavam slušati Shawna i Eda Sheerana! Iako sam ja ovaj post više bazirala na našoj glazbi hehe :) Sviđaju mi se tvoji odabiri!


    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, upravo sam pročitala i tvoj post i primijetila sam. A što se tiče Shawna i Eda, stvarno su super i jako volim njihovu muziku, što se da primijetiti po plejlisti. I meni je drago što smo sarađivale. :)

      Delete
  2. Predobar post! Moram priznati da imamo dosta slican muzicki ukus. Za neke od ovih pjesama nikad ranije nisam cula, ali definitivno cu ih poslusati i mozda ubaciti na svoju plejlistu! Inace, ja takodje volim slusati Imagine Dragons, Ed Sheeran - a i Shawn Mendes - a. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <———— novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Drago mi je da imamo sličan muzički ukus i nadam se da će ti ova plejlista pomoći da otkriješ i neke nove pjesme i izvođače.❤️

      Delete
  3. Super playlist. Mnoge of ovih pjesama i izvođača su i moji omiljeni.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/06/clarins-multi-active-day-cream-gentle_5.html

    ReplyDelete
  4. Takođe vežem muziku uz događaje i često me neka pjesma podsjeti na neki period života, kada sam ju slušala. A što se tiče rocka, slušam neke izvođače, dok metal baš i ne, ali slobodno preporuči nešto. Uvijek sam otvorena za to da čujem nešto novo od muzike. Hvala na podršci. :)

    ReplyDelete