(Ne)poznate čudesne moći organizma

by - June 10, 2020


Danas vam na mom blogu donosim nešto potpuno novo i drugačije. U ovom postu ću govoriti o manje poznatim i nepoznatim procesima, koji izuzetno pozitivno utiču na organizam. Sve stvari, koje budem navela u tekstu su djelotvorne, lako primjenjive i najvažnije, prave ogromnu razliku. Sigurno mnogi od vas uzimaju svoj organizam zdravo za gotovo, a da nisu svjesni da mu veoma otežavaju u određenim situacijama i da se ne koriste njegovim najmoćnijim, čudesnim sposobnostima. Već danas možete to da promijenite i učinite nešto dobro za sebe primjenom najmanje jedne od narednih stvari, čije ću dejstvo i učinak opisati u tekstu. Uživajte u čitanju.


Autofagija
Autofagija je veoma jednostavan, a manje poznat proces, koji izaziva čudesne promjene u organizmu. Naime, radi se o tome da se neunošenjem hrane i vode u organizam u periodu od 13 do 16 sati izaziva proces autofagije u kojem zdrave ćelije počinju da se hrane otpadom i stranim ćelijama u organizmu. Na taj način se organizam regeneriše, podmlađuje, rješava svega što mu donosi štetu i savladava skoro sve poznate bolesti. 
Način na koji je ja sprovodim i omogućujem da dođe do izražaja jeste konzumacijom hrane i vode isključivo u periodu od deset ujutru do četiri, eventualno pet popodne. Naravno, nekada mijenjam satnicu, u skladu sa obavezama. Pozitivne promjene, koje sam uočila kod sebe su osjećaj sitosti i lakoće, višak energije, kao i promjene u fizičkom izgledu, od kojih me je najviše iznenadilo poboljšanje stanja moje kože lica, koja je ranije bila problematična i sklona crvenilu. 
Za istraživanje i otkriće autofagije, japanski naučnik Jošinori Osumi dobio je Nobelovu nagradu za medicinu. Njeno upražnjavanje se za mene pokazalo djelotvornim i dokazalo mi da mala promjena čini veliku razliku. Ovo je jedna manje poznata, čudesna moć organizma, koja doprinosi zdravlju i kvalitetnom životu.


Pravilno unošenje vode u organizam
Svima nam je poznato da je unošenje vode u organizam veoma bitno za naše zdravlje. Međutim, isto tako je bitno raditi to na pravilan način, jer u suprotnom se može izazvati više štete, nego koristi. Najveća greška, koju ljudi prave je da unose velike količine vode neposredno prije ili poslije obroka, čak i uz obrok, što onemogućava pravilan proces varenja hrane. 
Hlorovodonična kisjelina je dio sistema za varenje, koji se nalazi u želucu i zadužena je za razlaganje zdravih i štetnih materija u hrani. U slučaju unošenja vode neposredno prije ili poslije obroka, dolazi do poremećaja dejstva hlorovodonične kisjeline, koja ne može pravilno da razloži štetne materije i one u raznim oblicima počinju da se zadržavaju, talože i prave štetu. Preporuka naučnih krugova jeste da se voda unosi najmanje sat vremena prije obroka i sat i po do dva poslije obroka. 
Plan koji sam napravila za sebe da bih se pridržavala i autofagije i pravilnog unošenja vode ću iznijeti ispod, za one kojima bi moj način organizacije odgovarao.

10:00 - voda
11:00 - obrok
13:00 - voda
14:00 - 14:30 - obrok
16:00 - voda


Kvalitetan san
Iako često zanemaren, kvalitetan san je nešto što bitno doprinosi odmoru, zdravlju i regeneraciji organizma. Pod tim se podrazumijeva odlazak na spavanje barem prije ponoći, kao i izbjegavanje greške, koju mnogi ljudi prave, a to je da spavaju veoma malo ili veoma mnogo. Nije preporučljivo da, u trenutku kada se probudite, na silu pokušavate da nastavite san, jer vam buđenjem organizam šalje poruku da mu je bilo dovoljno da se odmori. Sa druge strane, šok za organizam je naprasno prekidati san.


Tuširanje hladnom vodom
Naučno je dokazano da se tuširanjem hladnom vodom regeneriše kora mozga, što blagotvorno utiče na organizam. Naravno, bitno je znati da se ovo ne smije sprovesti naglo, jer će to biti šok za organizam. Zato se preporučuje da to radite postepeno, tako što u toku tuširanja pređete sa tople na mlaku, a potom na hladnu vodu u trajanju od 15 do 20 sekundi. Svakog dana povećajte period tuširanja hladnom vodom i sa 20 sekundi pređite na 30, pa na 40 itd... Ovaj proces ujedno izrazito osvježava organizam.




Sve ovo su izuzetno jednostavni i djelotvorni procesi, koje je samodisciplinom lako ubaciti u svoju rutinu. Svaka promjena, koju napravite, da biste ih se pridržavali, napraviće drastičan pomak u psihofizičkom smislu i poboljšaće vaše zdravlje. Pišite utiske i iskustva u komentarima.

You May Also Like

27 comments

  1. Bravo draga Andjela na ovakvom tekstu. Neke stavke uveliko praktikujem i zaista mi pomažu. ❤��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Drago mi je da se primjena ovih stvari pokazala za tebe djelotvornom.❤️

      Delete
  2. Hvala puno!😊 Što se tiče tuširanja hladnom vodom, takođe mi je teže da se pridržavam, pogotovo zimi, ali se trudim da to praktikujem barem tokom ljeta, kad su vrućine. Naravno, ako ti je teško, autofagija, pravilno unošenje vode i kvalitetan san su i više nego dovoljni.😊 Takođe, zanimljivo mi je što istražuješ moći ljudskog uma, jer zaista nam je um moćan, a nažalost mnogi to zanemaruju iz neznanja. Još jednom, hvala na podršci. Pozdrav!🥰

    ReplyDelete
  3. Osim za tuširanje hladnom vodom nisam znala za ostale "moći organizma". Prvi put čujem za autogafiju i djeluje mi nevjerovatno, međutim čula sam da neke blogerice primjenjuju dijetu na kojoj u razdoblju od 6 sati dnevno jedu i onda ostatak vremena ne jedu ništa i da im to jako pomaže. Hvala ti puno na ovom informativnom post, od sada morati cu malo više pripaziti o tome kada pijem vode :-D

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/06/dior-backstage-custom-eye-palette-001.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Hvala tebi na podršci. Obavezno primijeni nešto od ovoga, stvarno odlično djeluje na organizam. Pogotovo me je autofagija pozitivno iznenadila.😊❤️

      Delete
  4. Veoma zanimvljiv post kao i nova rubrika na blogu za pojedine stvari koje si navela nisam cuo ali su bas zabavne pa se moraju znati. Novi post kod mene
    benjamindacic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!😊 I jeste, bitno je za ove stvari znati i primijeniti ih, jer su veoma korisne.

      Delete
  5. Divan post!Nisam znala za ovaj proces autofagije,međutim i sama znam koliko je voda krucijalna za naš organizam,ali eto ja je jako rijetko pijem,ali potrudit ću se ubuduće da to popravim.Ovo za hladno tuširanje nisam znala,a mislim da to moj organizam neće ni doživjeti jer meni što je više vrele vode ja sam sretnija haha.♥

    https://tendresse2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha, razumijem te što se hladne vode tiče.😅 Zaista jeste najteže od svih ovih procesa nju ubaciti, barem meni. Mada malo po malo, dođe se i do te navike. Zato možeš ubaciti ostale pomenute stvari, lako su primjenjive i što je najvažnije, efektne. Hvala na podršci.❤️

      Delete
  6. Draga moja, skrinštovala sam ceo post i tako sačuvala sve ove tvoje savete i predloge koje ću se potruditi da uvedem u svoju rutinu. Posebno moram povesti računa sa unosom vode jer potpuno to radim pogrešno i sad razumem zašto imam smetnje sa varenjem. Baš mi je bilo interesantno da čitam ovaj post koji mi je mnogo koristan! ❤😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na podršci. Zadovoljstvo mi je da mogu da pomognem i drago mi je da sam te podstakla na pozitivne promjene i zdrave navike. Nadam se da će ti ovi savjeti pomoći.❤️

      Delete
  7. Naučila sam nešto novo. Poučan post. Trebamo se brinuti o sebi i svom organizmu, ali mislim da kod mene prva i druga stavka ne bi uopće jednostavno funkcionirale. Nisam osoba koja se može natjerati da jede po nekom rasporedu. Pazi na kvalitetu hrane koju unosim u organizam, ali ne i kad. Dok kvalitetan san i tuširanjehladnom vodom prakticiram već neko vrijeme.Sve pohvale za post. :)

    Savršen nered

    ReplyDelete
    Replies
    1. I to je odlično. Tuširanje hladnom vodom i san su veoma sjajne stvari, uz to je odlično što paziš šta jedeš, ako ti već prve dvije stavke ne odgovaraju.😊 Svaka stvar koju primijeniš utiče pozitivno na tebe, a ti već imaš neke odlične navike. Hvala na podršci i što si iznijela svoje iskustvo.❤️🥰

      Delete
  8. Jako zanimljiv post. Baš mi se dopao.

    ReplyDelete
  9. Wow! Ovo uopće nisam znala, ali sam sada naučila nešto novo! Super post! :)


    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
  10. Čula sam za metodu da se ne jede 16 sati, mislim da sam prvi put od tome čitala kod jedne blogorice koja je doktorica i lijepo je to objasnila. Ponekad upadnemo u naviku da stalno nešto grickamo a to nije dobro jer nam je onda šećer u krvi stalno visok. Ima smisla organizirati si obroke. Također, slažem se da nije dobro piti i jesti u isto vrijeme, bolje je za probavu odvojiti to dvoje. Što se tiče tuširanja, ne tuširam se baš hladnom vodom ali uvijek malo upalim i mlaku (hladnijz za moje pojmove) jer mislim da je dobro promijeniti temperaturu vode kada se tuširamo, malo toplija malo hladnija, mislim da je to dobro za circularciju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo što si rekla za tuširanje je tačno, to sam i ja prokomentarisala. Ne valja ni odjednom krenuti s hladnom vodom, već malo po malo, smanjivati toplotu vode. I dobro si pomenula ovo za pravilno unošenje vode, bitno je zbog probave, između ostalog. Hvala na podršci i izdvojenom vremenu.❤️😊

      Delete
  11. Jako zanimljiv post i bas mi se dopada 🤗👌

    ReplyDelete
  12. Odličan post. Za prve dvije stvari nisam znala, ali za druge dvije jesam. Nažalost, moj posao je takav da nekada ne dođem kući prije ponoći, pa ne mogu ni zaspati, ali zaista se trudim spavati minimalno 8 do 9 sati. A što se tiče posljednjeg, zaista se često tuširam mlakom vodom, kao i pranje kose ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!❤️ Drago mi je da, iako ti je teže uklopiti, ne nalaziš izgovore i trudiš se oko određenih stvari, što se zdravlja tiče. Nadam se da ćeš primijeniti još nešto iz ovog posta. Hvala na podršci!❤️🥰

      Delete
  13. Preezanimljiva tema. Smatram da je organizam čovjeka kao i sam čovjek čudo i da je sve što majka priroda stvori magično. No mi konstantno svojim životnim navikama ugrožavamo tu magiju. Skoro čitavog života pijem vodu odmah nakon što završim jelo, čak ponekad čim progutam poslednji zalogaj moram popiti času vode. U zadnje vrijeme pokušavam da se odviknem od toga, jer znam da nije dobro. Ali stvar koju nikada nećzu moći prestati raditi jeste tuširati se vrelom vodom. Kupatilo nakon mog tuširanja izgleda kao sauna, a moje noge kao '' pečene ''. Užas, ali jače je od mene...

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što se tiče situacije vezane za vodu, bitno je što si, za početak svjesna svoje štetne navike, jer to je prvi korak ka promjeni - biti svjestan toga šta treba mijenjati. Za tuširanje te razumijem, jer sam i sama forsirala da se tuširam vrelom vodom, ali sam uspjela to da promijenim od kada su počeli topliji dani. Vjerujem u tebe i da ćeš uspjeti da makar jednu od stvari u postu uvedeš u svoju rutinu, makar na nekom nivou. Hvala na podršci i što si podijelila svoje iskustvo.❤️

      Delete
  14. Dopada mi se što si odabrala baš ovu temu za post, smatram da je veoma bitno paziti na ovakve stvari i mnogoo mi je krivo što ja nikad da krenem da malo više obratim pažnju na sve ovo..Pogotovo što se tiče spavanja, tokom karantina, a i sada tokom raspusta, često zamenim dan i noć, evo čak i ovaj komentar pišem u 3 ujutru, samim tim spavam do podneva, a onda mi se poremete i obroci i ceo organizam...Moram pod hitno da poradim na tome...

    advicesandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitno je da si, za početak, svjesna svojih loših navika i da vidiš šta trebaš da mijenjaš. Samo lagano, malim koracima se stiže do ogromnog napretka. Hvala na podršci i što si podijelila svoje iskustvo.❤️

      Delete