Sijajte, da biste ugasili mrak

by - August 20, 2020



Život je lijep i čudesan, a isto tako nepredvidiv i pun izazova. On nije mirna luka, pa da sve bude savršeno i u konstantnom balansu. Kada bi me pitali da ga opišem jednom riječju, rekla bih: ,,ROLERKOSTER.'' Pun je uspona, lijepih i srećnih trenutaka, ali i padova koji, iako bolni, imaju svoju svrhu. Samim tim što je nepredvidiv, često nas dovede do toga da se nađemo u stanjima i situacijama kakve ne želimo i na koje ne znamo kako da utičemo.

Mnogi ljudi u negativnim situacijama, ne samo da ne vide izlaz, nego i ne vjeruju da on uopšte postoji. Dok, ima i onih koji ne gube nadu i vjeruju u najbolji mogući ishod. Zato se nameće pitanje: ,,Da li zaista postoji svjetlo na kraju tunela ili vjerom u bolje sjutra zavaravamo sebe?'' Uvijek postoji mogućnost da se sve promijeni nabolje. Za svaki problem postoji rješenje i time što se borite, vjerujete i mislite pozitivno ne lažete sebe. Kada se jedna vrata zatvore, otvore se nova. Kada se sve raspada, to se sve slaže na svoje mjesto i poprima novi, bolji oblik. Tako da, moj odgovor na prethodno pitanje je: ,,Da. Uvijek postoji svjetlo na kraju tunela.''

Put do uspjeha, sreće i onoga što istinski želite često vodi kroz mrak. Ali, znate šta? Vi ste svjetlo. A gdje svjetlo najjače sija? Gdje ono najbolje ispoljava svoju moć i svrhu. U mraku. Moć je u vama i kada ste toga svjesni, nikakva situacija, koliko god bila loša, ne može vam naškoditi. Naprotiv - izvući ćete najbolje iz svega, napredovaćete i postaćete bolja osoba. Zato, razmišljajte pozitivno i sagledajte situaciju iz drugog ugla. I ne tražite svjetlo na kraju tunela. Vi ste svjetlo, a tunela nema.

Sve se događa s razlogom. Tako isto i negativne stvari u vašem životu postoje da vas ojačaju, podstaknu na lični rast, upute na bitne životne lekcije i nauče sljedećem - da budete zahvalni i cijenite trenutke mira i radosti. Isto kao što svjetlo ne bi postojalo da nije tame, tako ni vi, da niste iskusili tugu ne biste znali šta je sreća.

Moraš se privići na malo tuge u životu. Nećeš znati šta je prava sreća, ako je ne budeš imao sa čime uporediti. - Paulo Koeljo

Kakve su ti misli, takav ti je život. Sigurno ste bezbroj puta čuli ovu izreku. Istinski vjerujem da je naš život odraz naših misli, emocija i toga na čemu nam je fokus. Možda ne možemo da utičemo na apsolutno sve u životu. Često nam se dese ljudi i situacije, koje uopšte nismo planirali i očekivali, a kamoli htjeli. Ali, ono što možemo da kontrolišemo jeste kakav će biti naš pogled i reakcija na to, šta ćemo izvući iz toga, koje će značenje imati za nas. Možda nemate plan, ali najbolje stvari se dogode neplanirano. U životu se ne dešava sve što želimo, ali se uvijek desi ono što nam treba.

Zašto vam ovo pišem? Zato što želim da vam ukažem na to da ništa nije vrijedno toga da se osjećate loše i da sebi uskraćujete sreću. Ni problemi, ni drugi ljudi, ni negativne situacije, ni prošlost, ni kompleksi, ni sitnice... Ništa! Stvarima koje vas uništavaju vi svojom pažnjom dajete snagu. Na taj način one imaju moć nad vama. Da im ne pridajete toliki značaj i da usmjerite energiju na nešto drugačije i bolje izgubile bi oblik i značenje. Zato, izaberite sreću, jer sreća je stvar izbora. Uživajte u sadašnjem trenutku. Prošlost više ne postoji, budućnost ne možemo da proreknemo. A sve se dešava SADA.





Takođe, sreća je zarazna, pa zato prenesite vašu pozitivnu energiju na ljude oko sebe. Zašto da BAŠ VI ne budete razlog za nečiju sreću i dobro raspoloženje? Negative u svijetu je previše. Bombarduju nas njome sa svih strana. A sreće, smijeha i radosti nikad dosta. Naoružajte se pozitivnim stavom i podstaknite i druge da urade isto. Učinite neko dobro djelo, bez da očekujete išta zauzvrat. Budite promjena koju želite da vidite u svijetu.

Iščekujte svaki novi dan sa osmijehom na licu, jer nikada ne znate šta sve sjajno može da vam donese. Uvijek u svom srcu ostavite mjesta za ljubav i zahvalnost, jer će vam one obojiti život posebnim bojama. Odnosite se prema ljudima sa poštovanjem i razumijevanjem i uljepšajte im svojim djelima dan. Vaš um je moćan - usmjerite ga na prave stvari. Vjerujte u dobro, jer biće vam onako kako vjerujete. I nikada ne zaboravite - VI STE SVJETLO. SIJAJTE, DA BISTE UGASILI MRAK.

You May Also Like

33 comments

  1. Čitaš mi misli. Pre neki dan sam imala jednu "mračnu" situaciju gde sam zasijala i beskrajno sam ponosna na sebe. Zaista, taj osećaj nema cenu. Divan post ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala od srca! I bravo za tebe. I treba sa budeš ponosna na sebe. I ja sam ponosna na tebe.❤️❤️❤️

      Delete
  2. Hvala Alek na divnom komentaru!😊❤️ Sve si to odlično sročio - treba slušati svoje srce, ono uvijek zna.
    Što se tiče yt kanala, pogledala sam, no sam totalno zaboravila da ti javim mišljenje. Odlično to radiš. Još jednom, hvala!😊

    ReplyDelete
  3. Bravo za tekst, od tebe nisam ni manje očekivala. Uvek me oduševiš i obraduješ. ��❤

    ReplyDelete
  4. Predivan post! Prosto sam ostala bez reči i bez nečega što bi dodala svemu ovome... 😍

    Pratim te ako zeliš uzvrati pošto sam se vratila posle duže pauze. 😇
    http://aleksandrascorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala od srca!❤️🥰 Pratim te još od prije i sjećam se tvog bloga. Drago mi je da si se vratila.😊

      Delete
  5. Drago mi je vidjeti da nisam jedina koja vjeruje u bolje sutra. Obično kad to kažem pred prijateljima završi raspravom i njihovim tvrdnjama da nekad stvarno nema izlaza. Ali ima. Uvjerila sam se u to previše puta. "Da niste iskusili tugu ne biste znali šta je sreća" je nešto što ponavljam konstantno. Nevjerojatno je koliko nam se mišljenja pokapaju. Iako mislim da su neki događaji u životu vrijedni uskračivanja sreće. Barem na kratko. No u suštini je istina da je sreća naš izbor, ne smijemo dozvoliti da nas sve ono na što ne možemo utjecati nadvlada. Predivan tekst pun optimizma i motivacije. Bravo! ♡

    Savršen nered

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na podršci i divnom komentaru!❤️ Drago mi je što uvijek vjeruješ u bolje sjutra i što znaš da je sreća stvar izbora. Sada i ja vidim da nisam jedina, koja tako misli.😊 Još jednom, hvala!💓💓💓

      Delete
  6. Divno! Uživala sam u svakoj napisanoj reči. <3 Kao i Alek, ja takođe mislim da treba slušati svoje srce.

    Btw neko vreme sam bila odsutna s bloga jer mi se nije pisalo, imala sam neku krizu. Čitale su mi same knjige, pa sad čitam ko je šta pisao dok sam bila odsutna.

    https://citanjeija.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!❤️ Što se tiče tvoje pauze, nekada je i to potrebno, da bi nam se razbistrile misli i došle nove ideje.❤️

      Delete
  7. Kako si ovo lepo rekla, slažem se u potpunosti sa tobom.
    Divan tekst.

    ReplyDelete
  8. Slažem se sa svime što si napisala, jako si to lijepo, slikovito i kreativno, a opet sažeto izložila. Doista se ona emocija kojoj dajemo prostora širi, pa tako i misli. Hranimo li negativne misli naš mozak će misliti da je to ono čime se treba baviti. Nekim stvarima i ljudima stvarno ne smijemo davati energiju jer su kao crne rupe, u njih sve odlazi i ništa ne izlazi. Naravno da je nekad nužno biti i tužan i da bez tuge nema ni sreće, ali važno je razlikovati tugu od odustajana, mrakovanja i destruktivnog razmišljanja. Ima se smisla boriti protiv destruktivnih emocija i razmišljanja i boriti se da nađemo svijetlo u sebi. Važno je shvatiti da su emocije tuge nekad potrebne ali isto tako da se nikad ne smijemo prepustiti mraku koji nas u svijetu često okružuje već trebamo naći smisao sami u sebi.

    ReplyDelete
  9. Lijepo mi je što si rekla da i mi možemo biti nečije veselje. Ljudi se često žale da nema nikoga uz njih i kako više nema pravih prijateljstava ali u prijateljstvo treba ulagati i treba znati davati kako bi se mogli primati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prije svega, hvala na podršci i što si podijelila svoje stavove ovim putem. Odlično si sve sročila u komentaru i slažem se. Jako je bitno paziti kakve misli hranimo, jer se do direktno odražava na naš život i odluke koje donosimo. Kao što kažeš, nekim stvarima i ljudima ne treba davati energiju, jer su kao crne rupe - teško se izvući iz tog začaranog kruga. Isto tako ovo za tugu - ona ima svoju svrhu, ali nikako ako sebe konstantno stavljamo u neka negativna stanja.
      Takođe, za prijateljstvo - treba dati ono što želimo da primimo. Makar mi znamo da smo uložili u to prijateljstvo vrijeme i ljubav. Pa i ako to druga osoba ne uradi za nas, njen problem, nije to naša krivica. Još jednom, hvala na podršci i divnom komentaru!❤️❤️❤️

      Delete
  10. Divan post, divna tema o kojoj do sutra može da se priča. Možda bi većina tih stvari mogla biti sadržana u onoj – kako zračiš, tako i privlačiš. Neumesno je očekivati da neko stalno bude stoprocentno srećan, ali tuga je privremena, osim ako joj sami ne napravimo stalni dom :)✨

    https://tolikootomex.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!❤️ I to si odlično rekla - kako zračiš tako privlačiš.
      I za tugu se slažem - ni ona ni sreća ne traju vječno, već se smjenjuju. A obije imaju svoju svrhu, zato i postoje.❤️❤️❤️

      Delete
  11. Još jedan predivan post s kojim se u potpunosti slažem. U pravu si, mi smo svijetlo i sve što se događa događa se da bismo nešto naučili. Rast i razvoj pojedinca ne događa se u zoni komfora nego tek kada se suočimo s izazovima jer tek tada uviđamo naše snagu i kako smo sposobni prebroditi sve poteškoće koje nam se nađu na putu.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/08/atelier-des-ors-choeur-des-anges.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno tako! Odlično si to sročila. Napredak se dešava van zone komfora. Hvala na podršci! ❤️❤️❤️

      Delete
  12. Divno! Oduševila sam se! Slažem se sa svime što si napisala, pogotovo sa “kakve su ti misli, takav ti je život”. Treba biti pozitivan uvek bez obzira na okolnosti.

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, jer baš taj pozitivan stav nas gura da idemo naprijed. Hvala na divnim riječima i izdvojenom vremenu.❤️

      Delete
  13. Zračiš pozitivnom energijom! Danas mi je baš bilo potrebno malo motivacije! 😄

    ReplyDelete
  14. Predivno napisano, svaka čast, samo tako nastavi! Uvijek nam treba pozitivno razmišljanje jer bismo inače stalno bili opterećeni lošim stvarima koje se dešavaju u životu. Sve su to iskušenja na koja moramo znati odgovoriti, na koja trebamo spremiti svoje srce ali i svoj um, pa ako uspješno prođemo "test", čeka nas sigurno i najsjajnije svjetlo na kraju tunela! xoxo

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelijepo si to sročila. U jednom komentaru si objasnila samu suštinu ovog teksta. Najcrnje je pred svitanje. Hvala na podršci.❤️❤️❤️

      Delete
  15. Odličan post, veoma si inspirativna djevojka za svoje godine i svaka čast na tome. Sa većinom bih se složila, život jeste jedan rolerkoster, koji je veoma ubrzan i nikada, baš nikada ne možemo znati šta će biti sutra, mislim da nas je ova godina tome ponajviše naučila. S druge strane, ja sam prilično pesimistična osoba, ali vjerujem da ono što zračiš to i privlačiš, ipak, svi mi imamo dobre i loše dane, mjesece, godine, važno je samo znati da će sve proći..

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lijepim riječima!❤️🥰 Slažem se, ova godina je pred nas bacila mnoga iskušenja. Iako nije laka, odlična je prilika za rast i to da ojačamo sebe. Takođe, kao što si rekla, kako zračiš, tako privlačiš. Još jednom, hvala od srca.❤️❤️❤️

      Delete
  16. Tvoji postovi su uvek srcem napisani i to se vidi, a mnogo mi je drago da te kroz ovakve postove i upoznajem zbog mišljenja koje iznosiš i moram priznati da si dosta slična meni što je još jedan razlog što obožavam da čitam tvoje postove jer se sa istima baš poistovećujem.

    Drago mi je da nisam jedina koja veruje u bolje sutra i slažem se apsolutno da kakve su nam misli takav nam je život, jer kako zračimo tako i privlačimo. Sjajan tekst! 😊❤

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala od srca na lijepim riječima!❤️🥰 I ja volim što putem ovog bloga pronalazim ljude slične sebi.💞

      Delete
  17. Ja sam lično neko ko je uvijek okrenut ga pozitivi i ka tome da može bolje i da će biti bolje. I bitno je da znamo da će sve proći. I dobro i loše.
    Skroz se slažem sa tvojim riječima iz posta i obožavam način na koji pišeš. Svaki tvoj post ostavi snažan utisak, ne samo na mene već na sve čitaoce. I to je odlična stvar. ♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete