Bolje je biti sam, nego okružen pogrešnim ljudima

by - December 06, 2020

Bolje sam, nego sa bilo kim


Dok idemo kroz život, susrećemo se sa različitim ljudima, različitih osobina i karaktera. Neki nas inspirišu, podržavaju, motivišu, ulivaju nadu, u nekim slučajevima ostanu uz nas za cio život. Takođe, ima i onih drugih, koji nas sputavaju i koče, prenose svoju negativnu energiju na nas i u svakom smislu nam smetaju da napredujemo. Čak teže da nas povuku još dublje ili da nas dovedu na njihov nivo. U ovom postu biće riječi o njima.


Ako ste u bilo kakvom odnosu sa toksičnom osobom, koja  negativno utiče na vas, najbolji mogući savjet, koji vam mogu dati jeste da prekinete to što prije. Bilo ko, ko se prema vama ophodi na neadekvatan način vam ne treba i mnogo vam je bolje provoditi vrijeme sami, nego sa nekim ko vam crpi energiju i sa kim gubite vrijeme. Ovo ne važi samo za ljude, koji su loši prema vama, već i za one, koji vam se jednostavno ne dopadaju iz drugih razloga. 


Zašto je bitno odaljiti se od ovakvih ljudi? Zato što će vas stalno sputavati u vašem duhovnom rastu i napretku na svim životnim poljima i sprječavaće vas da živite ispunjen život. Npr. osoba, koja vas omalovažava ili pokušava da vam napakosti će vam samo unositi nervozu i rušiti samopouzdanje. Neko ko ima negativan stav prema životu će to prenijeti na vas, ako ne u potpunosti, barem nekim dijelom. Ljudi, koji vas iskorištavaju i narušavaju vaše lične granice će vam oduzimati dragocjeno vrijeme. Osoba koja je posesivna i nesigurna u sebe će vam stalno biti na smetnji. Itd... Primjera je bezbroj.


Mnogima je teško i neprijatno da se distanciraju i prekinu odnos ili se plaše da će ostati sami. Ako i vas muči isto, imam dobre vijesti. Postoje dva pozitivna apsekta u svemu tome, koji će vas podstaći da situaciju sagledate iz drugog ugla, a objasniću ih u nastavku.


Prvi: To što ćete (neko vrijeme) biti sami uopšte ne mora da bude loše. Naprotiv, to znači da ćete imati više vremena za sebe, koje treba iskoristiti kvalitetno. Postoji bezbroj mogućnosti. Možete započeti neki hobi, raditi nešto što volite, usavršavati se u nekoj oblasti, edukovati se, raditi nešto zabavno, za šta prije niste imali vremena, napraviti promjenu... Ako ste u stanju provesti kvalitetno vrijeme sami sa sobom, ne samo da će vam biti interesantnije u društvu drugih ljudi, već ćete postati jači - jer ćete shvatiti da vam niko i ništa ne treba za vlastitu sreću. 


Onaj, ko je u društvu plemenitih misli, nikad nije sam. - John Fletcher


Drugi: To što ste u stanju da prekinete toksične odnose, po cijenu da ostanete sami, prouzrokovaće sljedeće - napravićete više mjesta za prave ljude u vašem životu. Taj efekat će se dogoditi, jer ćete postati izbirljiviji i samim tim će vaša selekcija ljudi biti efikasnija. Takođe, vaše prethodno negativno iskustvo će vam proširiti vidike i shvatićete kakve ljude zaista želite pored sebe. Što nas dovodi do sljedećeg - nećete ostati sami. Okolnosti će se posložiti tako da ćete upoznati sjajne ljude, koji će vas podsticati da napredujete i budete bolja osoba i sa kojima ćete, za promjenu, biti srećni. 


Zaslužujete najbolje. Zaslužujete da pored sebe imate ljude, koji vas vole, podržavaju, guraju naprijed, podstiču na pozitivne misli i akcije i vide vaš potencijal. Zaslužujete da budete srećni i da tu sreću dijelite i uvećavate sa pravim ljudima. Zato, ne pristajite na manje od toga.

You May Also Like

22 comments

  1. Kao i uvek, fenomenalan tekst i istinit. Čak i kada smo sami,imamo ono najvaznije-sebe. ����

    ReplyDelete
  2. Ja se slažem u potpunosti sa svime napisanim. Danas stvarno ima svega u društvu zato i jesam odvojen i ne slažem se. Bolje je imati 2 prava prijatelja s kojim ću se vidjeti jednom godišnje nego 100 lažnih. Ljudi se boje biti sami jer se plaše razmišljanja, a razmišljanje i kontrola uma je neophodna, neki bildaju tijelo (😹), mi gradimo svoj um na najbolji mogući način. Draže mi je sam sjesti popiti čaj nego s bilo kime da mi pravi društvo. Draži mi je moj um i razmišljanje od šuplje priče s ljudima koji ne zaslužuju moje društvo. Svaka čast. 🥰😻

    alekboras.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Alek! I dobro si to napisao. Ako imamo sebe i ako smo u skladu sa sobom, nikada nismo sami. 🤗

      Delete
  3. Slažem se, doslovno nema ništa goreg od lošeg društva. Postoje ljudi koji nam stvarno mogu naškoditi i koji imaju loše namjere, ali postoje i oni koji nemaju loše namjere ali nam ne odgovaraju iz bilo kojeg razloga, a često ni mi njima. Kao što kažu svaki lonac ima poklopac. Ne treba forsirati druženja i prijateljstva samo radi druženja, često je bolje malo sjesti sam i razmisliti. Treba pažljivo birati prijateljstva ne samo radi sebe nego i radi drugih. Dugoročno nikome nije u interesu biti u nezdravom ili neproduktivnom odnosu. Najbolje je kada se možemo okružiti ljudima koji nas potiču da budemo bolji i koje mi potičemo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ,,Najbolje je kada se možemo okružiti ljudima koji nas potiču da budemo bolji i koje mi potičemo." - suština svega. Hvala na podršci i odličnom komentaru, koji je savršeno dopunio moj post.💗

      Delete
  4. Da, naravno sve je ovde potpuno tačno... 💝... Čovek mora da uživa kada je sam, a isto tako mora da zna da kaže ne i da postavi granice...
    I ne treba sve da se proba - ako si dobra tj. jaka, intuicija ti govori ko je dobar za tebe, a ko ne. Famozni prvi utisak. A si "utrenirana" ne treba ti više od par minuta.
    Bravo za temu, divan post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, intuicija je moćno oružje i vještina koja može da se vježba i dovede do savršenstva. A sa njom, kao saveznikom, sve ide u najboljem mogućem smjeru. Hvala na divnom komentaru. Slažem se u potpunosti. 💓

      Delete
  5. I can't agree more. You need to put yourself first. Nicely written!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    ReplyDelete
  6. I quite agree with what you said. I think it's great to live a high-quality life without considering the feelings of others. It's just good to be happy.Besides, some people around you will only bring down the quality of your life, there is no need to deliberately cater to others.Don't be no common goal, no common cause to cooperate. Be your best self.💖💖
    honey blonde wig

    ReplyDelete
  7. Kratko i jasno! Slažem se sa svime napisanim. Socijalna smo stvorenja i teško nam je naučiti se na samoću jer kad smo u pubertetu nekako smo naučeni na to da trebamo biti okruženi prijateljima ili "prijateljima" kako bi bili sigurni. Što zapravo nije istina. Kao što si i sama napisala samoća ima i svojih pozitivnih strana. Odnose ne trebamo forsirati, nemamo ništa od toga.
    Bravo za čitav post i temu. Pozdrav! <3

    Savršen nered

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Laro! I slažem se. Potreba za pripadanjem je najjača kada smo tinejdžeri. Naravno, u tome nema ništa loše. Društvena smo bića i trebamo biti okruženi ljudima. Ali, ta selekcija ljudi treba da bude pametna. I treba znati biti sam, jer postoje trenuci kada ćemo na to biti prinuđeni. Još jednom, hvala na odličnom komentaru. Pozdrav za tebe.💗

      Delete
  8. I totally agree and do so "bolje je biti sam, nego okružen pogrešnim ljudima"

    hd lace wig can give me more beauty and fashion.

    ReplyDelete
  9. Hvala na posjeti i želim ti sretne blagdane!

    ReplyDelete
  10. Predivan post kao i uvijek i jako poučan. Ja sam jednom bila okružena takvim ljudima jer smo se družili od djetinjstva i bilo mi je jako teško odvojiti se od njih jer su nas mnoge uspomene vezale, međutim kada sam uvidjela da bez obzira što ja učinila situacija se neče promjeniti odvojila sam se od njih i krenula svojim putem. Bilo je teško i strašno na početku, međutim s vremenom je postalo super i pojavili su se novi ljudi. Ja sam napravila YouTube kanal i značilo bi mi puno ukoliko bi ga pogledala i možda se pretplatila.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/kilian-woman-in-gold.html
    YouTube - Le Parfum de Marija - https://www.youtube.com/watch?v=MBKymp0I0HU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si sada okružena novim i boljim ljudima, sa kojima se osjećaš lijepo. Pogledaću tvoj yt kanal. 🥰

      Delete