Blogatstvo

by - January 07, 2021


Blog

Danas imate priliku da pročitate tekst, koji je osvojio treće mjesto na konkursu za najbolju blogersku priču. Tema, koju sam odabrala, nosi naziv ,,Blogatstvo", a pisala sam o svim blagoslovima, koje mi je blog donio. Sve priče sa konkursa objedinjene su u vidu e - knjige, koju možete pročitati na sljedećem linku:  PRIČE IZ BLOGOVAUživajte! ❤️

Što više idem kroz život, sve više shvatam da se najbolje stvari dese iznenada, onda kada se najmanje nadamo. Iako, zbog svoje neplaniranosti, ti događaji na prvi pogled izgledaju kao slučajnost, istinski vjerujem da su se dogodili s razlogom, u pravo vrijeme, na pravo mjesto. Tako je u decembru 2017. godine nastao moj blog, koji je sada neizostavan dio mog života i nešto što mi je donijelo bezbroj nevjerovatnih mogućnosti.

Sve je počelo iz želje da moja ljubav prema pisanoj riječi dođe do izražaja. Sada, taj blog nije samo hobi. On je mnogo više od toga. To je ,,kutak'', gdje se okupljaju ljudi slični meni, sa kojima razmjenjujem lične stavove i iskustva. Svi mi zajedno smo jedni drugima podrška i podstrek za rast i napredak. Iako je prvobitni motiv bila ljubav prema pisanju, bez ljudi, koji me prate, ova priča ne bi bila potpuna. Zašto? Zato što je vremenom moj glavni cilj i zvijezda vodilja postao motivacija čitalaca, putem svog rada. Osjećaj, kada pročitam pozitivne komentare i poruke, u kojima piše da sam baš ja nekome pomogla, pogurala ga naprijed, natjerala na pozitivnu promjenu i učinila da se osjeća bolje je neprocjenjiv. Upravo ljudi i njihove povratne informacije svemu što radim daju smisao i svrhu.

Naziv bloga ,,Sweet Dreams'' (Slatki snovi) uopšte nije slučajan. Neko sam ko bezuslovno vjeruje u sebe i svoje snove i za koga riječ ,,nemoguće'' ne postoji. Vremenom, shvativši da su motivacija i uticaj na svijest pojedinca moja misija, dobila sam želju da tu svoju vjeru u čuda i ljubav prema životu prenesem i na one koji čitaju moje tekstove. Svi smo posebni na svoj način i zaslužujemo da budemo srećni i ispunjeni. Svojim radom težim da podsjetim ljude na to i da im vlastitim primjerom pokažem da je sve ostvarivo i da nijedna želja, koja se javlja u našem srcu, nije slučajna. 

Isto tako, blog izuzetno pozitivno utiče na mene. Putem njega sam izgradila svoje samopouzdanje, ojačala vjeru, osnažila um i oformila sebe, kao ličnost. Podstiče me da radim na sebi i da iz dana u dan budem bolja osoba. Slobodno mogu reći da nisam samo ja pokrenula blog, već je i blog pokrenuo mene.

Blog je nešto što mi je podsjetnik da bogatstvo nije samo materijalno. Postoji nešto mnogo važnije i jače, a to je duhovno bogatstvo. Ono direktno utiče na kvalitet života pojedinca. Kada su nam misli, riječi i djela u skladu, tada možemo sve. Moje ,,blogatstvo'' mi je ukazalo na to da se najbolje stvari ne kupuju novcem i da ono što zaista vrijedi imamo u sebi, svom srcu, umu i duši.

You May Also Like

24 comments

  1. Čestitke na uspjehu! Blogovi su stvarno jedno predivno mjesto. Divan tekst, i zaista, niti jedna želja nije slučajna. Kad sam otvorila svoj blog, tvoj je bio prvi na koji sam naletjela i odmah se u tekstovima osjetila pozitiva. Bravo za sve što radiš, za tebe kao osobu. ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala od srca na divnim riječima i što me uvijek podržiš. ❤️

      Delete
  2. Fantastična priča!
    Obožavam mlade ljude koje žive unikatan život, koji prate svoje emocije, koji imaju viziju, koji su vredni, poletni, živi u svakom smislu te reči...
    Beskrajno mi je drago što sam te upoznala, imaš svaku moju podršku... 💝

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala od srca! I meni je drago što sam saznala za tebe i tvoj blog. ❤️

      Delete
  3. Svi su tekstovi sa konkursa dobri, ali ti si za mene PRVA ❤️ Što se b(l)ogatstva tiče, uverila sam se da ono nema granica ni stega 🥰

    ReplyDelete
  4. Baš mi je drago bilo čitati ovaj članak, malo je reći uživao sam. Doduše iako mnogo znam o tvom blogu jer već dugo vremena pričamo čujemo se na internetu, podsjetila si me koliko je lijepo voditi blog. Malo sam iskreno i razočaran jer nisu ljudi toliko zainteresirani za blogove kao što su bili prije jedno 7 godina, ali neka, nema veze, pišem zbog sebe makar i nemao puno fanova. Malo sam nesiguran u svoje pisanje bio zato sam izmjenio blogova nekoliko, a i dizajn bih uništio ili napravio neku grešku preko koje ne mogu preći... :/
    Obožavam tvoj blog i baš mi je došlo da malo čitam stare tvoje postove. 😊❤

    alekboras.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo! 😊 Što se tiče "fanova", kvalitet uvijek neka ti bude ispred kvantiteta. Bolje je da te prati manje ljudi, ali da su u duši dobre osobe, nego neki, kojih sada ima sjutra nema.

      Delete
  5. I da nekad se iskreno pitam da li više trebam da pišem i žao mi bude zbog manjak posjeta kad toliko toga mogu da dam i pružim, tvoj članak upravo me sve to podsjetio da nisu bite posjete ni komentari već želja i ljubav za pisanjem, dizajniranjem, editovanjem, maštanjem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj nikad da pomisliš da treba da prestaneš sa blogom, zbog toga što broj posjeta nije onakav kakav želiš da bude. Bitno je da voliš ono što radiš, pravi ljudi će prepoznati tvoju vrijednost i cijeniti je. Kvalitet uvijek nađe svoj put. Drago mi je da te je moj tekst podsjetio na to šta je zapravo bitno. Samo naprijed! 🤗

      Delete
  6. Kako si ti to lepo opisala. Čestitam🌹❣️

    ReplyDelete
  7. I always loved writing as well and with some inspiration from my friend I started blogging as well. The themes were changing depending on what I was going trough, from fashion to travel, but I loved having my little place to share my thoughts and ideas couple times a month. :)

    LackaDaisy

    ReplyDelete
  8. Odlicno, Andjela! Imas predivan blog i svaka cast na tekstu zaista si zasluzila uspjeh.
    Posjeti moj blog ako zelis

    LEYLLAND.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Čestitam na osvojenoj nagradi, definitivno si je zaslužila i ovaj naslov je savršen. U potpunosti se slažem s tobom da su naši blogovi neka vrsta "bogatstva" koja nam donosi sreću i zahvaljujući kojima upoznajemo nove ljude i učimo nove stvari. I sama sam počela blog iz ljubavi prema pisanoj riječi i prošle godine on mi je toliko pomogao da zaokupim misli i usmjerim svoju energiju u kreiranje sadržaja koji može pomoći drugima.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/lancome-la-vie-est-belle-vs-ysl-black.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lijepim riječima! ❤️ Drago mi je da uživaš u čarima pisanja bloga.🤗

      Delete
  10. Imenjakinjo moja, čestitam ti na 3 mestu... 👏🏻👏🏻👏🏻❤️ Odličan post. Uživala sam dok sam ga čitala. ☺️❤️

    Novi post - https://andjelina-svastara.blogspot.com/2021/01/odgledani-filmovi-1-prva-polovina.html

    ReplyDelete