Kako imati dobre ocjene?

by - January 18, 2018



Svi mi zelimo da imamo sto bolje ocjene i sto veci prosjek.Medjutim,mnogima to ne uspijeva.Najveci razlog zbog kojeg ucenici imaju slabe ocjene je neorganizovanost.Tu su i mnogi drugi razlozi.Nekome odredjeni predmeti jednostavno ne idu od ruke.Osim toga,problem kod vecine djece je nezainteresovanost.Zato sam odlucila da napravim ovaj post u nadi da ce nekima od vas pomoci.Ocjene ne padaju s neba i za njih se treba truditi.Ali,isto tako ne znaci da za skroz odlican uspjeh treba uciti 24h na dan.Ja sam najbolje rezultate postizala kada u ucenje ne bih ulagala prevelik napor.Isto mislim da se ne trebate nervirati oko ocjena jer su one prolazne.Nadam se da cete primijeniti moje savjete i da ce vam biti od koristi. :)

1.Pratite na cas
S razlogom mislim da je ovo najvazniji savjet.Znam da bi mnogi radije pricali s prijateljem iz klupe ili jednostavno gledali u prazno,ali kakva korist od toga.Kada ste vec na casu iskoristite to vrijeme na najbolji moguci nacin.Osim toga,ako budete pratili na cas,necete sve morati uciti kuci,jer cete vecinu toga zapamtiti.Takodje cete imati vise slobodnog vremena.Ja sve predmete(osim biologije i istorije) zapamtim sa casa i uopste ne moram da ih ucim kuci.Meni ovo dosta pomaze,a sigurno ce i vama.

2.Budite mirni na cas
To ce vam uvijek biti plus kod profesora i uvijek ce vam progledati kroz prste i dati sto vecu ocjenu.

3.Pitajte,ako vam nije jasno
Profesor ce vam uvijek izaci u susret i objasniti lekciju sto bolje.Takodje,mozete ici na dopunske casove.Nema potrebe placati privatne casove,kada su profesori u skoli voljni objasniti lekciju i to besplatno.A ako imate peticu,ne stidite se otici na dopunsku nastavu ili pitati profesora da vam objasni lekciju.

4.Ne bubajte    
To nikome nije pomoglo.Jednostavno oduzima puno vremena a 90% cete sve sto ste nabubali sjutradan zaboraviti.Ucite s razumijevanjem i uvijek markerima podvucite najkljucnije pojmove iz lekcije.Ustedjecete sebi vrijeme i lakse nauciti lekciju.

5.Radite domace zadatke
Znam da je mnogima dosadno,ali trud ce se isplatiti.Nastavnici cijene ucenike koji rade domace i to je uvijek sansa da popravite ocjenu.Ne prepisujte domace od drugih,vec ih radite sami jer na taj nacin vjezbate odredjeni predmet.Osim toga,lako se moze desiti da zadaci na testu budu slicni onima sa domaceg.

6.Uradite domace u skoli
Ovaj savjet se nadovezuje na pethodni.Ako imate neki cas na koji ne radite nista posebno ili veliki odmor provodite sami,uradite domace koji su vam profesori istog dana zadali.Znam da bi se mnogi od vas kada imaju slobodni cas radije druzili sa prijateljima,ali to mozete raditi na velikom odmoru ili nakon skole.Osim toga,rad domaceg vam nece oduzeti cio cas.Dio casa iskoristite za rad domaceg,a dio za druzenje.Meni ovo dosta pomaze i posle skole imam slobodnog vremena na pretek.

7.Lekciju snimite na telefonu
Ovo je odlicna ideja za vas koji lakse pamtite slusajuci.Ja ovo ne radim,ali nekima ovo dosta pomaze.

8.Napravite raspored ucenja  
Neka on bude u skladu sa vasim obavezama.Npr.ovako izgleda moja organizacija dana za srijedu.
7:30-12:00 (skola)
12:00-12:30 (ucenje biologije)
12:30-13:00 (domaci-ako ga imam)
ostatak dana-slobodno vrijeme
Vi raspored za svaki dan prilagodite vama.

 The beautiful thing about learning is nobody can take it from you. :)

Da li vam se dopadaju moji savjeti?
Da li cete ih primjenjivati ili ih mozda vec primjenjujete?
Pisite mi ako vam je ovaj post bio od pomoci. :)

You May Also Like

0 comments