Stvari koje volim kod jeseni

by - October 11, 2018





 Iako sam više ljubitelj ljeta i žao mi je što se ono završilo, obožavam jesen i smatram da, kao i svako godišnje doba, ima neku svoju čar i nešto po čemu je posebna. S obzirom na to da sam ovaj post uradila za ljeto, odlučila sam da ga napravim i za jesen, kao i za naredna godišnja doba. Postoje stvari u kojima posebno uživam jeseni i ovim putem ću to podijeliti s vama. Uživajte! :)



Odjeća


 Kada je oblačenje u pitanju, jesen je posebna priča. Jednostavno, uživam da nosim džempere, šalove, jakne i sl.




Opalo lišće


S obzirom na to da je Bar pun zimzelenog drveća, ovo nije baš pojava koju viđam na svakom koraku, ali u tome svejedno uživam, bez obzira što nije zastupljeno u tolikoj mjeri, kao npr. u Srbiji, na Sjeveru Crne Gore i dr.


Tople jesenje boje


Čisto da se nadovežem na prethodnu stavku. :)


Kolač i pita s jabukama


Ne znam za vas, ali meni je ovo omiljena jesenja poslastica. :)


Voće


Obožavam jesenje voće, pogotovo jabuke, mandarine, kruške itd...


Vrijeme


Više sam ljubitelj toplih, ljetnjih dana, ali mi tokom škole jednostavno više prija malo hladnije vrijeme. Takođe, tokom jeseni nije ni previše toplo ni previše hladno što mi izuzetno odgovara.


Kiša


Da ste me prije dvije godine pitali šta najviše mrzim kod jeseni, prvo bih pomislila na kišu. Ali sam je zavoljela i naučila da u njoj uživam. Nije baš da imam neku posebnu želju da napolju pokisnem. Ali u toplini svog doma, sa knjigom u ruci, ušuškana u ćebe, pijuckajući čaj ili toplu čokoladu... e to je već druga priča. :)


Topli napici


Posebno volim čaj i toplu čokoladu. Takođe i kafu uzimam u obzir. ;)


Škola


Vjerovali vi ili ne. Ali, bez obzira na testove, odgovaranja i sve što ide uz to, đačko doba ima neku posebnu čar i meni je drago što sam to konačmo shvatila. Inače sam vječiti štreber tako da nemojte da vas to iznenađuje. XD

Knjige, serije, filmovi


Daleko od toga da u ovome ne uživam i tokom drugih godišnjih doba, ali nisam mogla da i ovu stavku ne stavim na listu. 


Volite li jesen? Šta vam predstavlja posebnu uživanciju tokom ovog godišnjeg doba? Pišite vaša mišljenja i utiske u komentarima. :)

You May Also Like

33 comments

  1. Kišu volim isključivo kada znam da nigde ne idem kasnije, ne volim jesen toliko. :)

    The Beauty Journal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumijem te, nisam ni ja voljela jesen, glavni razlog je bila kiša. Ali sam našla način da je zavolim. ❤️

      Delete
  2. Opisala si sve ono najlepše što jesen nudi! Ja obožavaaaam tople napitke i knjige, a ovo godišnje doba je najpogodnije za to. Naravno, raznobojni džemperi i kožne jaknice su takođe neizostavni detalj jeseni. Predivan post! ♥ :))

    Novi post je tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno. Topli napici, knjige, džemperi su me uvijek najviše asocirali na jesen. Hvala, drago mi je da si uživala čitajući.❤️

      Delete
  3. Najveća je ironija što sam sve vreme u tom jesenjem fazonu, a idem u školu u kratkim rukavima, iako je pola oktobra već prošlo. 😂 Leto obožavam, ali uopšte ga ne volim kad mu nije vreme. Kao recimo sada. Jedva čekam da počne ona prava jesen, iz istih razloga koje si navela. Uzgred, moj grad je prepun listopadnog drveća, koje tokom jeseni preslatko izgleda i sve je onako vajbi, tako da jedva čekam te prizore. Jesenja moda, takođe. Obožavam kožne jakne, džempere i ostalo i jedva čekam da ih nosim.
    Fantastičan post ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar. Sve kao jesenji fazon, a ono, nosim kratke rukave u školu. Kod mene je i neko vrijeme bilo malo ladnije, ali sad je baš toplo. I blago tebi za listopadnodrveće. Bar je većinom pun zizmelenog drveca. Hvala na podršci. ❤️

      Delete
  4. Zanimljiv post... kod jeseni volim jedino opalo lišće. :D Mislim da je to to. :D

    Upravo sam napisala novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/10/halloween-nail-art-part-1.html :)

    ReplyDelete
  5. Iz nekog čudnog razloga obožavam ovakve postove *-----------* Odličan je post, sve navede razloge i sama bih odabrala, pogotovo tople napitke, mogu živeti na čajevima i toploj čokoladi *---* A pogotovo jesenje fotografije kad krenu ajaao :) <3 <3 <3
    Dvoumim se da li više volim zimu ili jesen, ali mislim da jesen jendostavno ima mnogo više da ponudi nego zimaa ;)


    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumijem tvoju ljubav prema čaju. Ja ga obožavam kad su hladniji dani. Topla čokolada isto. A jesenje fotografije obožavam, a često ih pronalazim na We Heart It - u. I takođe više volim jesen od zime. Glavni razlog zbog kojeg volim zimu su praznici, a snijegu se ne mogu radovati, jer u Bar skoro nikad ne padne. Dok postoji dosta više više razloga zašto uživam dok je jesen. Hvala na komentaru. ❤️

      Delete
  6. Ja kod jeseni volim sve. Obožavam kišu, najljepše ju je slušati iz udobnosti svoga doma, jer i nemam pretjeranu želju pokisnuti. I lišće, topli napitci su nešto najbolje u jesenskim danima. I za ovo što se tiče škole, potpuno se slažem jer i to đačko doba ima posebnu čar bez obzira na testove. Odličan post. <3

    Isabela Breber

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina. Kišu je najljepše slušati i uživati u njoj u udobnosti svoga doma. A lišće i napici su definitivno nešto što mi prvo pada na pamet kad se pomene jesen. I drago mi je da se slažeš sa mnom uvezi škole, jer malo njih vidi da in ona ima pozitivnih strana. Hvala puno na divnom komentaru. :) <3

      Delete
  7. Navela si zaista prelijepe razoge zasto volis jesen! Super post! 😃😉

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Slazem se !Volim jeseni zgob potpuno istih stvari!Topla odeca,skola nista bolje!Odlican post!

    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci, drago mi je da si uživala čitajući. :)

      Delete
  9. Odličaaan post! Ja obožavam jesen i slažem se sa svime što si napisala i nisi jedina koja voli školu na jesen haha!
    Pogledaj moj post ako želiš, prvi je :)

    itsbruna1211.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, drago mi je da nisam jedina. Hvala na podršci i izdvojenom vremenu. Pogledaću tvoj post. :)

      Delete
  10. Veoma simpantican post. Dugo nisam procitala nesto zanimljivo kao tvoj post...

    http://www.ioannesstyle.com/

    ReplyDelete
  11. Presladak post, draga.
    Uživala sam u čitanju tvog posta, i razgledanju ovih sprelijepih sličica.
    I ja isto volim sve ove stvari kod jeseni, i djelimo isto mišljenje.
    Želim ti prijatan vikend.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru. Drago mi je da ti uživala čitajući post.❤️
      Takođe ti želim divan vikend.❤️

      Delete
  12. Hi! I see that you a fantastic blog!
    I really like your design and that's how you write😊
    I like to be in touch with so great and inspirational blogs. That why i wanted ask
    follow for follow?

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi. Thanks you very much for beautiful comment. I like to hear that you enjoyed in this post.❤️
      And yes. I'll follow you. I hope you'll follow back.❤️

      Delete
  13. Veoma lepo napisan post i slažem se sa mnogim navedenim stvarima. Iako mi je omiljeno godišnje doba leto, uvek kažem da mi jesen ima najlepšu estetiku i boje. Obožavam lišće i taj malo hladniji vazduh, koji nije toliko oštar kao zimi, a opet nije ni naporan i sparan kao leti. Jako volim i da šetam kada je jesen, onako sa slušalicama u ušima, međutim, mali problem je to što me u ovom i zimskom periodu često u tome sprečavaju obaveze. Stvarno divan post, draga! 💕

    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Kada su u pitanju boje i estetika, jesen je definitivno najljepše godišnje doba. I vrijeme takođe. Nije ni prehlado, a ni sparno. Takođe, kada je jesen najviše volim da setam. Šteta što mi obaveze to ne dozvoljavaju, tako da te tu razumijem. Hvala na divnom komentaru. ❤️❤️❤️

      Delete
  14. odličan post. Započela sam blog na engleskom i objavila prvi post. bila bih ti jako zahvalna kada bi me zapratila i podržala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Rado ću te zapratiti, samo ostavi link tvog bloga u komentarima. ❤️

      Delete
  15. do nedavno nisam bila veliki fan jeseni, ali sada je obožavam :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Da, ja volim jesen. Iako mi je ljeto omiljeno godišnje doba, za jesen bih mogla reći da mi je najljepše godišnje doba zbog boja. Lišće je toliko predivno da ne mogu prestati gledati prirodu oko sebe. Slažem se sa svim stavkama koje si navela zašto voliš jesen jer je i ja volim zbog istih razloga, osim škole jer sam je završila.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com
    YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=e48JZd0Gbj0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina. Priroda je predivna jeseni, pogotovo zbog toplih boja. Ljeto obožavam, ali ne mogu poreći da jesen, kao i druga godišnja doba ima svoju čar. Hvala na divnom komentaru. Drago mi je da ti se post dopao. ❤️

      Delete