Budi dijamat. Ostavi trag.

by - November 27, 2018




Trenutno, dok pišem ovaj post, ne znam kako da ga nazovem, ali odlučujem da u njemu iznesem sve što mi sada okupira misli, ono što me muči, a i ono što mi daje nadu, o toj jednoj iskri koja mi grije srce, osvjetljava moj put, ukazujući mi na ljepotu života.

Živimo u svijetu u kojem se stalno nešto očekuje od nas. Okolina nam često nameće zahtjeve tipa: ,,Uči školu. Imaj dobre ocjene. Završi faks. Uklopi se u masu. Nemoj ni slučajno da ,,štrčiš'', da ,,bodeš oči''. Impresioniraj druge...'' Nikoga zapravo nije briga šta je za nas sreća, svi odjednom bolje od nas znaju šta je najbolje da učinimo, kako treba da živimo. Ali, sreća nije šablon, da se svi vodimo po istim pravilima i ispunjavamo tuđe kriterijume. Ona je mnogo više od toga. I svi imamo pravo na nju.

Ljudi su postali produkti, mašine od kojih se očekuje da rade ono što im se kaže. Oni koji to ne ispune, ne valjaju, loši su, nešto im fali... Onima koji imaju snove se ,,lome krila''. Masa, pokušava da ih ubijedi u laž u koju i sama vjeruje, a to je da život nije tako lijep, kao što izgleda, da njega treba shvatiti ozbiljno, jer je težak, da od snova nema ništa...

Međutim, bez obzira na to kakvi su ljudi (čast izuzecima) i svijet danas, i dalje vjerujem u lijepu stranu života, ostvarene snove, sreću, ljubav, dobro u ljudima... Mnogi će zbog takvog mog stava reći da na život gledam ,,kroz ružičaste naočare''. Može biti i da je to istina. Ali, meni je tako ljepše, a ono na šta podstičem ljude putem svog bloga je da im bude najbitnije kako se oni osjećaju i da se time vode. Kakva bih bila osoba, kada sama ne bih nastojala da budem primjer onoga na šta podstičem druge.

Zato, ne dopustite da vas iko pokuša ,,oboriti'' ili vam ,,slomiti krila''. Niste stigli dokle jeste da bi vam neko riječima, koje ništa ne znače ,,srušio snove''. Niste dio mašine, niste samo broj. Izaberite svoju okolinu, nemojte da ona bira vas. Ne pokušavajte da se uklopite, prilagodite svijet sebi.

Srećna sam što se mogu pohvaliti roditeljima koji su mi bili podrška na svakom mom koraku. Većina današnjih roditelja to nisu svojoj djeci, ne zato što ne žele, već zato jer ne znaju kako. Zato, roditelji, ne dopustite da vaše dijete bude nesrećno, zbog toga što ne može da ispuni besmislene ideale koje su mu okolina, društvo, škola, drugi ljudi nametnuli. Nemojte vi, a kasnije i oni robovati tuđem mišljenju, koje je samo to: mišljenje. Niko, sem vašeg djeteta ne zna šta je najbolje za njega, pa čak ni vi. Pitajte ga šta ono želi i šta možete uraditi da budete bolji roditelj. Samo tim korakom ste već postali najbolji roditelj na svijetu. Takođe, ne brinite se da li će vaša djeca u budućnosti postati neko, oni to već jesu.

I da, odrasli, mladi, ko god da ste... ne razmišlajte o tome šta će svijet reći. Pustite to. Brine li taj svijet vaše brige? Boli li njega rana koja boli vas? Bije li on vaše bitke? Zna li on šta je za vas najbolje i šta će vas usrećiti? Ne! Zato ne dopustite da vas tuđe mišljenje i to što je neko rekao-kazao definiše. Zašto svoju sreću stavljate u tuđe ruke? Zašto dovodite u pitanje ono ko ste zbog drugih?

Ne trudite se da impresionirate druge, inspirišite ih. Ne gasite vaš sjaj, samo zato jer nekome smeta. Prenesite to vaše svjetlo na druge. Živite za trenutke, jer oni čine život. Ne pristajte na manje od onoga što želite i ne umanjujte ono što vi jeste, samo zato što nekome to ,,bode oči''. U moru istih, budite dijamant. Ostavite trag.

You May Also Like

19 comments

  1. Predivan post! U potpunosti se slažem s tobom o svemu što si napisala jer ja imam dojam da ljudi danas ne žive svoje živote nego gledaju druge i znaju kako bi drugi trebali živjeti. Ja smatram da svi trebaju živjeti svoj život i pustiti druge da žive. Jedino što je važno je da vjerujete u sebe, ako imate neke snove da ih pratite i ostvarite.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=h1w25mLbLIs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina. Danas se svi bave tuđim životima, a to rade zbog vlastitog nezadovoljstva vlastitim. Treba živjeti svoj život i pustiti ljude da žive svoj. A uvijek se treba boriti za svoje snove. Hvala na odličnom komentaru i podršci. ❤️

      Delete
  2. Toliko je dobar post,da ja nemam rijeci! Sve sto kazem,bice suvisno,tako da BRAVO!!! 😃😉

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo na podršci što se tiče, ne samo ovog posta, već i uopšte mog bloga. ❤️😀😊

      Delete
  3. Ja sam sto puta rekla i sto puta ću ponoviti (a dao Bog i više) da me svaki tvoj post iznenađuje i oduševljava... svaka ti čast. Zaista ne znam šta bih ti više rekla... Divim ti se iako sam 10ak god (gore dole) starija od tebe. :)

    Novi post na mom blogu https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/drugi-blogoroendan-blogmas-1.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako divnom komentaru i stalnoj podršci. Drago mi je da ti se moji postovi dopadaju. ❤️

      Delete
    2. Malo je reći dopadaju. :)

      Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/novi-izgled-bloga-blogmas-2.html

      Delete
  4. Svaki tvoj post je sve bolji i bolji!Baš mi je drago što pišeš na ovakve teme i samo nastavi tako!
    https://thecword0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anđika draga, dugo nisam bila u oblasti blogovanja, i iskreno mi je drago da sam uspjela stići na ovaj divni tekst. Zaista sve pohvale za ovako inspirativan post. Moram da se složim sa tobom. Okolina će uvijek očekivati sve i svašta od nas, važno je ne prepustiti se njihovim željama već ostati dosledan sopstvenih.

    Želim ti ugodan vikend i srećan početak Decembra, da uvijek budeš srećna i svoja :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na predivnom komentaru i podršci. I istina, treba ostati dosledan sebi i ne dopustiti da te okolina oblikuje kao ličnost. I ja tebi želim srećan početak decembra i sve najbolje. ❤️

      Delete
  6. Nisam skoro pročitala ovako inspirativan post. Svaks čast na zrelom razmišljanju i izboru teme ❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na predivnom komentaru. Drago mi je da ti se dopao.❤️

      Delete
  7. Veoma inspirativan i zreo post.Ne mogu da verujem da sam tvoj blog tek sada otkrila,definitivno si me oduševila i dobila novog pratioca!Svaka čast i samo tako nastavi!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci i divnom komentaru. Drago mi je da si uživala čitajući i da ti se moj blog dopada.❤️

      Delete
  8. Sa svim se slazem u vezi okoline, a tekst ko da sam ja pisala 😍

    ReplyDelete