Kako postati i ostati autentičan

by - November 04, 2018



U današnjem svijetu, u kom većina ljudi razmišljaju na sličan ili isti način, privilegija je biti autentičan i izdvojiti se iz mase. Zato pišem ovaj post u kome ću iznijeti nekoliko načina da se istaknete i budete drugačiji od drugih, kao i da vas inspirišem da bez obzira na mišljenja mase, slušate svoj autentični glas i što više njegujete osobine i talente zbog kojih ste posebni.

Usudite se biti drugačiji
Kada ovo kažem, mislim na to da ne trebate ono po čemu ste posebni da potiskujete u sebi, samo zato što to drugima ,,bode oči''.
Npr. ako želite da se bavite fudbalom, nautikom, automehanikom, a žensko ste, istaknite to kod sebe. Isto važi i za momke. Ako ste neko ko bi volio da bude kozmetičar, frizer i sl. idite u tom smjeru.
U 21.vijeku neuporedivo je više mogućnosti nego ranije. Iskoristite to. I ne dopustite da tuđa ograničenja postanu vaša.

Ne pratite slijepo trendove
Nemojte slijepo pratiti trendove, samo zato da ne bi društvo za vas reklo kako niste ''cool'' ili da ste zaostali. Ako volite da gledate filmove i serije koje baš i nisu aktuelne po mišljenju većine, uživajte u tome. Ako više volite stare rock izvođače, nego turbo folk ,,furajte'' svoj fazon. Ili, jednostavno, što god je kod vas drugačije, a među većinom nije popularno, istaknite. Ovo važi kada je sve u pitanju: filmovi, serije, knjige, muzika, stil oblačenja...

Imajte izgrađeno kritičko mišljenje o nečemu
Kada svi misle slično, onda niko ne misli dovoljno. Zato smatram da je važno da se, ako je vaše mišljenje o nečemu drugačije nego kod ostalih ljudi, ne plašite da ga istaknete. Ne kažem da na bilo koji način namećete svoj stav da biste po svaku cijenu bili u pravu, već da imate VAŠE mišljenje o nečemu i da ne dopustite da vam ga okolina oblikuje.

Nemojte da vam okolina nameće svoj način razmišljanja
Ova stavka se nadovezuje na prethodnu. Dakle, ne dopustite sebi da samo zato što većina ljudi o određenoj situaciji, osobi, bilo čemu ima određeno mišljenje, to postane i vaše mišljenje samo zato što ''svi tako misle'', a vi niste ni razmislili šta vi mislite o tome. Razmišljajte ,,izvan kutije'' i onoga što vam je nametnuto od strane drugih. Takođe, kao što sam rekla u prethodnoj stavci, nikako ne mijenjajte vaše mišljenje, da biste se prilagodili većini.

Njegujte svoje talente
Ako ste odlični u sportu, pjevanju, fotografiji, stranim jezicima, taj svoj talenat razvijajte i što više se trudite da napredujete u tome. Ne plašite se osude drugih, toga će uvijek biti, već slušajte svoj autentični glas.

Zavolite svoje mane
Zašto? Zato što su one dio vas i ništa nećete postići time što ćete se mrzjeti zbog njih. Prigrlite ih kao nešto što svako ima pa tako i vi, sa sviješću o tome da niko, pa ni vi, niste savršeni, niti morate biti.
Međutim, kakve sad to veze ima s ovom temom? Stvar je u tome što ih, uz malo truda i dobre volje, možete preokrenuti u svoju korist i pretvoriti ih u nešto po čemu ćete biti prepoznatljivi i posebni. Npr. ako ste debeli, u moru tih ''savršenih'', mršavih, zgodnih, budite neko ko će tu svoju ''manu'' nositi kao najveću vrlinu i kome će to odlično stajati. Naoružajte se samopouzadanjem i bićete zapaženiji od najzgodnije osobe, koja uopšte nije svjesna svoje fizičke ljepote. Koju god manu imate, ovo možete uraditi.

Ne plašite se osude i tuđeg mišljenja
Ako ste autentični i ako iskačete iz mase, uvijek ćete ,,bosti oči'' onima koji su prosječni i isti kao svi drugi, ne zato što je biti drugačiji loše, već zato što ih vaš uspjeh i to što ,,furate'' svoj fazon, podsjeća na njihove neuspjehe i strahove. Toga će uvijek biti i ne mojte to shvatati lično, jer to nema nikakve veze s vama, nego s njima.

I za kraj
Volite sebe i budite ono što vi uistinu jeste. Posebni ste takvi kakvi ste. Njegujte to i ne dajte da vam drugi nametnu svoje norme i pravila. Vašu autentičnost i sve ono što nosite u sebi vam niko ne može oduzeti. 

You May Also Like

29 comments

  1. Odličan post! Iskreno obožavam ovu temu i obožavam pričati o ovome, zato jer su danas svi isti i basic a znam da pojedini to ne žele biti i to me najviše smeta zato jer misle da ih nitko neće prihvatiti takve.. Stvarno odličan post i jako dobra tema za post!

    Moj blog - itsbruna1211.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to. Ljudi danas se plaše da se istaknu, a sve zbog mišljenja okoline koje zapravo ništa ne znači i ne definiše njih kao osobe. Hvala puno na komentaru i podršci.❤️

      Delete
  2. Kao i uvjek,odlican post!!! I opet se u svemu slazem sa tobom. Trebamo se usuditi biti drugacije i ne obazirati se na tudja misljenja-jer kakva je poenta ako se mi svima dopadamo i zadovoljni su nama a mi nismo samim sobom.
    Mada me dosta cudi sto u 21. vjeku,doba tehnologije i tako toga,mi i dalje osudjujemo ljude koji su originalni i drugaciji,a bas bi trebalo suprotno. Trebalo bi da imamo mnogo vise tolerancije i razumjevanja. Razumjela bih da u doba moje babe dodje djevojka sa zelenom kosom pa da je komentarisu,ali mi,danasnja generacija,nije mi jasno. Ovo sa kosom je samo banalan primjer.

    PajaMala.blogspot.com novi post: posjeta Mostaru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno! Džabe nam je i da se sviđamo svima, ako nismo zadovoljni onim što jesmo. Isto i ovo za 21.vijek. Nmg da vjerujem da sada, kada imamo neuporedivo više mogućnosti, i dalje postoje ljudi koji osuđuju svakog živog. Hvala na divnom komentaru i podršci.❤️

      Delete
  3. Smatram da je u današnjem svetu i vremenu precenjeno biti drugačiji i da je ljudima previše bitno da budu posebni. Kada bi se samo opustili i bili kakvi jesu, bez opterećivanja o tome da li su drugačiji ili ne, sve bi bilo mnogo lakše. Najviše mi se sviđa priča oko izgrađenog sopstvenog mišljenja i uticaja okoline. Mada opet s druge strane, mi kao ljudi smo sačinjeni od raznih uticaja okoline koje ,,preradimo'' sami sa sobom, uzmemo šta nam odgovara, odbacimo neodgovarajuće. :)
    Zanimljiva tema za razmišljanje, svakako.

    Novi post, rubrika Belgrade Places | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što se toga tiče, da, slažem se. Trebamo biti svoji i takvi kakvi smo i uopšte ovim postom nisam mislila da sad treba siliti same sebe da budemo drugačiji. Već smo posebni po tome što se ponašamo kao ono što jesmo, a ovaj post je napravljen za one koji nemaju hrabrosti za to zbog uticaja okoline. Svako je poseban po nečemu, samo treba njegovati osobine zbog kojih smo posebni. 😊
      A što se tiče kritičkog mišljenja, uredu je ako se slažemo s okolinom u nečemu, ali ne treba dopustiti da zbog njihovog mišljenja promijenimo svoje stavove.❤️
      Hvala na komentaru i tome što si iskazala svoje mišljenje o tome. :)

      Delete
  4. Odličan post!Inspirišeš ljude oko sebe postovima kao što je ovaj i samo nastavi!Uživam čitajući tvoj blog,a ti si sjajna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru. Iskreno se nadam da će neki ljudi u ovome pronaći inspiraciju.❤️

      Delete
  5. Pa ja bih ovo ubacila u čitanke. Ma kao obaveznu lektiru bre!
    Ako se ne varam, ti si upisala nautiku i kad sam pisala one postove na temu škole, milion puta sam ti čestitala na tome u odgovorima na tvoje komentare i još uvek stojim iza toga. Mnogo mi bude drago kad čujem da je neko upisao ono što stvarno voli bez obzira na predrasude o tom zanimanju.
    S druge strane, ono što mene baš iritira jeste kad neko pokušava na silu da bude drugačiji i to konstantno potencira i pokazuje sveda redom. Recimo, odluči neko tako da sluša indonežansku muziku i iako blage veze nema s muzikom na tom jeziku, skrinšotuje tako par pesama i okači na stori... To mi baš deluje kao da je osoba željna pažnje i iako sam dala banalan primer, viđala sam slične stvari mnoogo po instastorijima...
    Svako do nas je poseban i drugačiji po nečemu, i umesto da na silu radi neke stvari da bi se istakao, bukvalno je potrebno samo da porazmisli šta ga to čini posebnim.
    Odlično si sve objasnila i napisala. Svaka čast! ❤️

    The girl named Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na predivnom komentaru i podršci što se nautike tiče, drago mi je kad čujem da ljudi pozitivno gledaju na to. ❤️
      Na ovo sa indonežanskom muzikom sam pukla i smijeha i istina je. Dosta je ljudi koji pokušavaju da se sile da budu drugaciji da bi privukli pažnju. Još kad krene potenciranje toga i smaranje svakog živog zbog toga. To po mom mišljenju nije autentičnost, već foliranje i pokušavanje da se skrene pažnja na sebe.
      I da, svi smo posebni na svoj način i ne treba ništa forsirati. Samo treba njegovati osobine po kojima smo posebni i biti ono ko jesmo.❤️
      Još jednom, hvala.❤️

      Delete
  6. Hvala ti puno na ovako divnom komentaru. Mnogo mi znači podrška svake vrste. Drago mi je da ti ovi postovi poprave raspoloženje i da te podstaknu na razmišljanje. I bravo za odluku da radiš na sebi u tom smjeru. Samo naprijed.❤️

    ReplyDelete
  7. Predobar post *--------------* Oduševila si me, ali navikla sam da kod tebe viđam postove visokog kvaliteta i svaki put dođeš to glavne suštine i pouke, to je ono što mi se najviše sviđa u tovjim postovima, svaki put promislim malo o nekim stvarima i u 90% slučajeva promenim situaciju i uradim nešto povodom toga, stvarno imaš talenta, što za pisanje, to i za motivaciju i inspiraciju drugih ljudi, a mislim da je to stvarno jako dobar talenat od kojeg ne treba odustati <3 <3 <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na divnom komentaru i podršci što se tiče konkretno ovih postova, a i samog mog bloga.❤️
      Drago mi je da razmišljaš o tome što procitas, bilo da je u pitanju moj ili post nekog drugog blogera, i da naučeno tj.procitano primjenjujes, jer u tome je suština. ❤️
      Još jednom, hvala.❤️

      Delete
  8. Odličan post draga Anđela, potpuno se slažem sa tobom! Uvek imaš zanimljive postove i teme! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    ReplyDelete
  9. Ovaj post je nekako stigao u pravo vreme, jer sam se pronasla u mnogim stavkama. Razlog tome je naravno moja plava kosa. I iskreno, kada sam je prvi put videla prepala sam se, jer je ova promena mnogo veca nego sto je bila ljubicasta. Na trenutak sam se zabrinula cak i reakcije okoline, a mrzela sam kada me spopadnu takve misli. Imala sam dva dana za vikend pre nego da ljudima zvanicno otkrijem svoju kosu i to vreme sam provela prihvatajuci da se meni ova kosa neverovatno dopada i da se osecam kao 'ja' sa njom, tako da bi trebalo da me bude briga sta drugi misle. Trebalo bi da budes ponosna na ovaj post, genijalan je ❤

    Novi je na mom blogu---
    http://mellowcent.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela sam na Instagramu da si se ofarbala. Zaista je velika odluka i pitanju, i svaka čast, jer nisi pogazila svoju želju zbog straha od mišljenja okoline. Mnogi upravo iz istog razloga ne bi napravili to što si ti uradila. I najbitnije je da se tebi dopada, uvijek će neko imati nešto prigovoriti i drago mi je da si svesna toga. Hvala puno što si ovim putem podijelila tvoje iskustvo, jer nekome može pomoći. Takođe, hvala na podršci.❤️😀

      Delete
  10. mislim da bi se svatko trebao truditi biti onakav kakav je. Bez obzira da li je potpuno različit od onoga što je sada u trendu ili je baš onakav kakav je trend trenutno u društvu. Na kraju krajeva, svi smo drugačiji i razlikujemo se makar po onim makar po malim sitnicama i još uvijek se nisu rodile dvije potpuno jednake osobe. toga bi trebali biti svjesni, pogotovo onda kada trebamo donositi nekakve odluke. Odlučiti ono što želiš a ne ono što smatraš primjerenim :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to. Svako je po nečemu poseban i ne mora da znači da ako se neko uklapa u trendove današnjice, da taj nije autentičan(to sam navela na kraju posta). Treba isticati ono što je u nama posebno i ne plašiti se osude drugih kada je to u pitanju. Uvijek trebamo biti i raditi ono što želimo. Hvala na podijeljenom mišljenju.❤️

      Delete
  11. Wonderful post, dear! ♥ I really liked it!
    Hugs ♥

    ReplyDelete
  12. Divan post, draga, a i blog ti je jako lep, kao i tematika istog. <3

    Zapratila sam te. :) Ovo je moj blog i novi blog post, možeš baciti pogled. Takođe, značila bi mi mala podrška u vidu praćenja! ;) --->

    Novi blog post: K R I N K A

    Instagram: xan_dr_a

    Poljupci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopao. Naravno da ću te zapratit. Uvijek sam tu, kada nekome treba podrška. :)

      Delete
  13. Odličan post i treba svako da ga pročita! Nekako sam ubeđena da u današnje vreme samo živimo u laži da se individualnost i različitost prihvataju širokih ruku, zapravo kad se neko istakne kao različit po nečemu opet može naići na osudu većine. Jeste da ima napretka u odnosu na prošlost ali društvo i dalje ima mnogo posla da zaista počne da ceni individualne kvalitete i vrednosti. :)


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno. Uvijek će biti osude od strane drugih kada je to u pitanju, samo se treba pomiriti s tim i biti ono ko jesmo. I tačno, napredak u odnosu na prošlost je ogroman, ali mnogi ljudi su zaostali i ograničeni. Naravno, veliki je broj izuzetaka. Hvala na podršci i divnom komentaru.❤️

      Delete
  14. Prekrasan post! Svaki put me iznova oduševiš! :)

    onlymaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mislim da je svako poseban zbog sitnica koje radi, zbog riječi koje govori, zbog načina na koji se smije, plače ili pokušava skriti emocije ... Upravo to čini život zanimljivim, saznanje da je svaki čovjek poseban na svoj sopstveni način. Divan post, uživala sam čitajući!💕💕💕
    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno tako. Bravo za odličan komentar i sjajan način razmišljanja. Hvala na čitanju. <3 <3 <3

      Delete