Razlozi zbog kojih volim život u Baru

by - December 16, 2018



Vjerovatno većina vas zna da živim u Baru (Crna Gora). Iako je mali, predivan je grad. S obzirom na to da volim život u njemu, odlučila sam se na meni jako zanimljivu temu za post, a to je da sa vama podijelim u čemu to uživam i šta volim kod života u Baru. Nadam se da će vam ovaj post biti interesantan za čitanje, koliko i je meni bio za pisanje. 

Takođe, evo i posta u kome sam predstavila BAR IZ MOG UGLA.

Uživajte! :)


More
Obožavam more i svaki ljetnji raspust sam obilježila odlascima na plažu. Većinu svog vremena ljeti provodila sam plivajući i roneći, što ste mogli da primijetite, jer sam to pominjala u nekim od mojih postova. Naravno, tu su i šetnje kraj mora u kojima uživam u svako doba godine. Jednostavno, nakon većinu svog života provedenog u Baru, ne bih mogla zamisliti život u gradu koji nije primorski.







Generalno blaga i topla klima

Ako išta volim kod Bara, sem mora, to je njegova mediteranska klima. Zbog blizine mora, ljeta su topla, ali ne i prevruća, a zime su izuzetno blage. To objašnjava činjenica da Bar prosječno ima 270 sunčanih dana godišnje. 
Jedina mana kada je klima u pitanju je što u Baru skoro nikada ne pada snijeg (najviše jednom u 2 godine). Sve ostalo je idealno.



Zalasci sunca

Okej, zalasci sunca se mogu vidjeti u svakom gradu, ali u Baru su zaista posebni. Kažu da slike govore više od 1000 riječi, tako
da:gledajte.









Izgled Bara zimi

Ovu stavku sam s pravom stavila na listu, a i nema smisla da u zimskim mjesecima, kada i pišem ovaj post, govorim samo o moru, suncu i toplom vremenu. Tačno je da u Baru izuzetno rijetko padne snijeg, ali je zato zimi fantastično okićen: jednostavno, a opet lijepo.


Trg Vladimira i Kosare tokom zime i praznika, gornje slike su preuzete s interneta,
a donje su moje

Barsko šetalište,
koje je inače moje omiljeno mjesto za šetnju, bez obzira koje je godišnje doba u pitanju, naročito jer se nalazi odmah pored mora







Dvorište Dvorca kralja Nikole,
koje se nalazi odmah blizu šetališta i koje je idealno mjesto za odmor i uživanje u tišini i ljepoti prirode






Miran način života

Ono što Bar nudi, a što meni lično prija i na što sam navikla jeste upravo miran način života. Nisam neko ko voli buku i užurbanost koja je prisutna u nekim većim gradovima i zaista mi odgovara taj miran i lagan način života.


Sve je ,,na dohvat ruke''

Sada se vjerovatno pitate šta ovo znači. Dakle, s obzirom na to da je Bar generalno mali grad, nećete morati da pješačite satima zbog odlaska u kafić, supermarket, restoran... Ako izaberete pravu lokaciju za život, neće vam trebati više od 15min da stignete na posao, u školu i sl. Naravno, postoje i naselja koja su dalje od centra grada od nekih drugih, ali pješačenje do odredišta u većini slučajeva ne predstavlja problem.





Planine i more: dva u jedan
Rijetko koji grad je okružen mnoštvom planina, a uz to je još i primorski, što Bar čini jako zanimljivom turističkom destinacijom.



Sam izgled grada

Iskreno, mislim da je Bar, što se tiče izgleda, jedan od najljepše i najbolje uređenih gradova u Crnoj Gori. I ne, ne govorim ovo zato što živim u njemu, već zato što jeste tako.




Priroda
Dopada mi se što Bar nije prenatrpan zgradama i drugim građevinskim objektima i što se na svakom koraku možete susresti s drvećem i zelenilom.  







To bi bilo to. Napišite da li ste ikada bili u Baru i kakve ste utiske stekli. Naravno, slobodno recite i nešto o svom gradu i zašto ga volite. :)

You May Also Like

18 comments

  1. Stvarno prelepo mesto za život, mnogi bi ti pozavideli.

    Novi post I'mperfect

    ReplyDelete
  2. Takoooo ti zavidim!!! Prosto obožavam more i atmosferu primorskih gradića. Nisi ni svesna koliko si srećna što živiš u takvom jednom mestu! ♥

    Welcome to my blog 💖

    ReplyDelete
  3. Bila sam jednom u Crnoj Gori ali nažalost ne i u Baru, tako da nisam mnogo kompetentna po tom pitanju. Mogu samo reći da ako je suditi po fotografijama, gradić jako lepo izgleda i defintivno bih volela nekad da ga posetim ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zaista jeste divan. Javi utiske, ako ga posjetiš. ❤️

      Delete
  4. Super post!!! Uvek sam zavidjela ljudima koji zive blizu mora,i pitala se seko li im je zimi,jer nesto nikada tada nisam bila na moru. Predivne slike!!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bar u Baru je malo čudno zimi, jer rijetko pada snijeg, ali ja sam navikla. Takođe je i toplije u odnosu na gradove na sjeveru ili u središtu CG. Hvala puno.❤️

      Delete
  5. Po ovome sto si napisala o Baru mislim da je idealan za mene. Volim mir, prirodu, setnje pored mora, jako volim manje gradove i voljela bih neko vrijeme zivjeti u tako malom gradu. Odabrala si predivne slike 😄💗

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Iste stvari volim i razumijem te zašto bi voljela živjeti u njemu. :)

      Delete
  6. interesting post, loved it very much.
    specially the photos you taken.

    Regards,
    Prabhu...

    ReplyDelete
  7. Woow, ovo je predivno. I ja sam oduvijek maštala da živim na moru. Stvarno ima neku posebnu čaroliju 😍😍
    Fotkice su vrh ❤❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I zaista jeste, život na moru ima svoju čar.❤️😊

      Delete
  8. Predivan post draga Anđela, kao i sam Bar! Volim more i primorske gradove! :)
    www.minniearts.com

    ReplyDelete
  9. Nakon što sam pročitala tvoj post ja bih se voljela preseliti u Bar. To je savršen grad koji zadovoljava sve moje uvjete, ima more i planine, predivnu priodu, toliko punno sunčanih dana. I ovo što kažeš za izlaske sunca je u potpunosti istina, oni se svugdje mogu vidjeti, ali nisu na svim mjestima jednako čarobni. U Baru su magični.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=WK-tO9N3A6c&t=220s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preporucujem ti ga definitivno. Fantastican je grad. Ne kazem to jer zivim u njemu, nego jer je zaista tako. Sve pozitivno na jednom mjestu: more, planina, priroda, topla klima, zalasci sunca... Hvala puno na podrsci.❤️

      Delete