Davati znači primati

by - October 08, 2019


Svi mi volimo poklone, ne samo u fizičkom obliku, već i one neopipljive, ali neprocjenjive, kao što su ljubav, pažnja, osmijeh, lijepa riječ... Međutim, mnogima (a tu ubrajam i sebe), je trebalo vremena da shvate da davanje, ne samo da nosi jednaku, već i mnogo veću čar od primanja. Otuda i naslov ,,Davati znači primati'', jer kada nekome dajemo nešto, ne činimo samo tu osobu srećnom, već i sebe.

Zabluda koja mnoge ljude sputava u tome da što više daju jeste to da imaju malo ili nemaju što za dati. Ili da je to što žele dati premalo i nije dovoljno vrijedno. Rečenicu ,,Tvoje malo nekome znači mnogo'' su svi toliko puta čuli, ali bez obzira na to, ova izreka je jedna od najistinitijih. Ako imate u sebi saosjećanje i empatiju, dajte to. Postoje ljudi kojima ovakve stvari zaista trebaju i biće srećniji ako im pokažete takvu vrstu podrške, nego da ste im dali milion eura.

Kad smo već kod novca, zašto većini, kada se pomenu davanje i pokloni, prvo na pamet padaju novac i ono što se njime može kupiti? Od kada se davanje svodi samo na materijalne stvari? Kao što sam pomenula u uvodu, dati možete ljubav, podršku, razumijevanje, pažnju, osmijeh, kompliment... To je ono što ćete pamtiti i vi i onaj ko prima. Lijepa riječ nekome dan, a možda i život, može da okrene u totalno drugom smjeru. Ovo govorim kao neko kome su zagrljaj i riječi ohrabrenja bile neprocjenjive u trenucima kada su mi bile prijeko potrebne. Ovakve stvari ne cijenim samo zato što sam ih uvijek imala i jer su mi dolazile u pravi čas, već i jer sam svjesna da neko nema ljubav i podršku kakvu ja imam. Baš zato treba ovakve stvari što više davati drugima. A svi možemo učiniti toliko.

Već sam pomenula kako davanje, ne samo da čini onoga ko prima srećnim, već i onoga ko daje. Nečiji osmijeh koji govori da sam baš ja i neko moje djelo razlog zašto se ta osoba smije za mene su neprocjenjivi i na to ne mogu ostati ravnodušna. Trenuci kada sam pomogla roditeljima i sestri, pružila podršku prijatelju, dala uličnom sviraču novac, poklonila garderobu koju više ne koristim, uložila vrijeme u blog post koji će na nekoga pozitivno uticati mi znače puno, jer su, ne samo meni, već i drugima, izazvali pozitivnu emociju. Pokušajte. Budite izvor onoga što želite primiti, jer koliko dajete, deset puta više će vam se vratiti.

Takođe, davati ne znači zapostaviti sebe i staviti druge ispred sebe. Darujte sebe nečim, prije svega. Postavite sebe na prvo mjesto. Mnogi kažu da ako ne voliš sebe, neće te ni drugi voljeti, i to je tačno. Mada, više volim varijantu da ako ne volimo sebe, ne možemo voljeti druge. A čemu život bez ljubavi? Voli sebe prvo, daruj sebe prvo. A onda i drugi mogu uživati u tvojoj ljubavi i darovima.

Dok idemo kroz život, naša djela govore za nas i o nama. I ona ostaju zauvijek, zapisana u vremenu. Davanje dopire do srca drugih, ono ostavlja trag. A svrha života je ostaviti trag.

You May Also Like

18 comments

  1. Odlična tema i stavovi, u potpunosti se slažem. Naučiti davati, a ne očekivati i ne tražiti ništa zauzvrat je jedan od težih zadataka u životu, ali i jedan od najviših ciljeva koji stoji pred nama. Ljubav, empatija i požrtvovanje nas čine boljim i većim ljudima. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno tako, bezuslovno davanje, ljubav i empatija nemaju alternativu. Hvala na podršci i divnom komentaru.💖

      Delete
  2. Jako lijepo napisano. Shvatila sam tek prije otprilike godinu dana koliko je obiteli bitna stavka u zivotu i od tada sam toliko naucila voljeti vise sebe i ostale i kada su moji roditelji u pitanju sve big dala za njih i bas kao naslov posta davati znaci primati. Kada ja njima nesto napravim ili dam ili kupim i samo kada vidim osmijeh na njihovim licima to je meni poklon i ne treba mi stvarno nista drugo. Jako mi se svida sto ovako mlada imas tako dobre statove, treba nam malo vise ovakvih ljudi u danasnjoj generaciji. Kepp up the good work!♡♡

    Moj blog: itsbruna1211.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na podršci i divnim riječima. Porodica, pod tim ne podrazumijevam samo one sa kojima smo u krvnom srodstvu, već i one koji su nam do te mjere bliski da ih možemo nazvati porodicom, je nešto jako važno i drago mi je da to vidiš i da pronalaziš sreću u njihovoj sreći, što je ne samo svrha davanja, već i temelj za bilo kakav dobar odnos s nekim. Još jednom, hvala.💖

      Delete
  3. Što se tiče naših načina razmišljanja, moram se složiti da definitivno jesu slični, jer nijedan tvoj post na blogu me nije razočarao. I tačno, važno je davati, pogotovo ono neopipljivo i što se novcem ne može kupiti, a pravi ljudi će znati to da cijene. Hvala na podršci i sjajnom komentaru.😃

    ReplyDelete
  4. Naša dela su na kraju krajeva ključ za otvaranje mnogih kapija.. tokom a i nakon života i jako je bitno razumeti to. Post je divan, ideja još bolja. Ljubim te!

    www.arcanume.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Materijalne stvari su prolazne, tako da su prirodi nematerijalne prirode zapravo jedini koji vrijede. Mislim da je bitno ono što dolazi iz srca, ako s materijalnim poklonom dolazi i dobra namjera, tek je onda to pravi poklon. Slažem se da je podrška jako bitna. Pružiti drugima ljubav i podršku je najbolji poklon. Također je bitno znati ljubav primiti. Davanje i primanje je jednako važno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno tako. Pokloni iz srca su najvrjedniji, jer je su u njih uložene ljubav i dobra volja. Ono nematerijalno zaista jeste najbitnije, jer nije prolazno. I da, bitno je znati i primiti ljubav. Hvala na podršci i divnom komentaru.💖

      Delete
  6. Jako mi se sviđa kakve riječi biraš u pisanju postova, a i dijelimo mišljenje. :) Smatram empatiju i darivanje jako bitnim čimbenicima u životu svakog čovjeka.Novčana vrijednost poklona nije niti jednu trunku bitna, bitna je sentimentalna vrijednost i da je poklon (ili gesta) od srca.

    Savršen nered

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnim riječima i komentaru, s kojim se apsolutno slažem.💖

      Delete
  7. Uvijek sam bila tip osobe koji više voli davati poklone nego primati, a to je samo jedan od primjera nekog vida ''dobrote'' koju inače ne volim isticati. Inače, smatam da, ukoliko smo u mogućnosti trebamo pomoći svakome kome je pomoć prijeko potrebna, ako nekome pomažemo ta dobrota će se vratiti, i više puta sam se uvjerila u to. Odlična ideja za post.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na riječima podrške i komentaru. I tačno, dobro se dobrim vraća.💖

      Delete
  8. Još jedan predivan post s kojim se u potpunosti slažem. Pokloniti nekome svoje vrijeme, osmijeh ili lijepu riječ ima tako magičan učinak na nas, da se mi sami poslije toga osjećamo bolje. Nikada ne znamo kako svojom rečenicom ili komplimentom možemo nekome uljepšati život. Jednom sa pročitala "Ljudi se možda neće sjećati vašeg imena, ali će se sjećati kako su se osjećati pored vas" I to je trag koji uvijek možemo ostaviti, da nas se ljudi sjećaju po dobrome.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/dr-brandt-do-not-age-transforming-pearl_14.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na podršci i divnim riječima. Slažem se sa svime što si napisala u komentaru i dopada mi se misao da se ljudi možda neće sjećati našeg imena, ali hoće toga kako smo uticali na njih. Još jednom, hvala.💖

      Delete
  9. Divan post kao i uvijek! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete