Osudjivanje

by - April 04, 2018




Osudjivanje je nesto sto je u danasnjem vremenu ucestalo.Bez obzira htjeli mi to da priznamo ili ne,svi mi nekad osudjujemo,samo sto neki to rade manje,a neki vise.Takodje,ne postoji osoba koju niko nikada nije osudio.

Mnogi imaju strah od osude.Ali,taj strah je nepotreban,jer ljudi ce uvijek osudjivati.Cak i najbolju,najljepsu i najtalentovaniju osobu neko ce okarakterisati kao losu.

Oni koji cesto osudjuju su,vjerovatno,nezadovoljni sobom i svojim zivotom,jer da nisu,uopste ne bi stavljali fokus na druge.Zato takvima ne treba zamjeriti,vec naprotiv,treba im oprostiti i pomoci im jer svaki je napad poziv u pomoc.Znam da nije lako.Cesto mi se desavalo da osudjujem one koji osudjuju mene,ali bih se nakon toga osjecala jos gore.Zato sam shvatila da nema nikakve koristi od toga.

Ljudi koji su mi nalazili mane su uvijek to radili samo iz jednog razloga-jer sam u necemu bolja od njih.Npr.u skoli sam uvijek bila jedna od tri najbolja ucenika u odjeljenju.Zbog toga su mnogi moji "prijatelji" bili ljubomorni na mene i na neki sam im nacin smetala.Kao rezultat toga,krenulo je ogovaranje i bas ono o cemu vam pisem-osudjivanje.U pocetku sam tome pruzala ogroman otpor,a zajedno sa njim,osudjivanje od strane drugih je raslo.Ali,u jednom trenutku sam odlucila da to ignorisem,jer sam shvatila da niko nije vrijedan toga da se ja lose osjecam.Sto sam vise to radila,negativni komentari na moj racun su nestajali;i dalje ih ima(uvijek ce ih biti),ali ne u tolikom broju kao ranije.Zato predlazem da uradite ono sto sa ja.Ignorisite ljude koji vas osudjuju.Ne pridajite im znacaj,jer to ,,hrani" njihov ego.Ono cemu pruzate otpor raste,jer vi potvrdjujete da je to tu.Zato prihvatite da ce osude uvijek biti.Sto prije to uradite,bice vam lakse u zivotu.

Razumijem da je mnogima bar jednom kroz glavu proslo pitanje:,,Zasto to rade?"Neki ljudi su jednostavno takvi i to niko ne moze promijeniti.Razlog nesrece mnogih je u tome sto pokusavaju kontrolisati nesto sto se ne moze kontrolisati,u ovom slucaju misljenje drugih.

Takodje,ako ste vi osoba koja u velikoj mjeri osudjuje,zapitajte se zasto to radite.Sta dobijate od toga?Da li se osjecate bolje?Sta vas to boli?Da li u toj osobi koju osudjujete vidite nesto sto vam se ne svidja kod vas;ili nesto sto vi nemate,a zelite?Razmislite.Ne samo zbog drugih,vec i zbog sebe,jer vam to moze dosta pomoci.Osobe koje sebi postavljaju pitanja poput ovih,mogu promijeniti svoj zivot u nabolje.

Sljedeci put kada krenete nekog da osudite,pitajte sebe:,,Da li je taj moj postupak dobar?Da li cu nekoga povrijediti?Da li cu se ja posle ovoga dobro osjecati?Da li ce to rijesiti moje probleme?I da li je to nekome,ili meni od koristi?"Cak iako ipak osudite nekoga,ne krivite sebe zbog toga.Ranije ste to radili nesvjesno,dok ste sada svjesni svojih postupaka.I zato se trudite da ih ispravite. :)


Osuditi osobu ne definira nju,nego vas.


Nadam se da sam nekome od vas pomogla i da cete izvuci najbolje iz ovog posta.Pisite utiske u komentarima. :)

You May Also Like

2 comments

  1. Odlican post 👌
    Tema je jako zanimljiva i svako od nas se moze pronaci u njoj . 💖

    mojstilikombinacije.blogspot.com

    ReplyDelete