Da li je sebicnost dobra ili losa osobina?

by - April 09, 2018



Sebicnost je nesto sto je prisutno kod svih nas.Iako je mnogi ljudi smatraju losom,ona se moze pokazati i kao dobra osobina.Po nekom mom shvatanju i nacinu razmisljanja,postoje dvije vrste sebicnosti:negativna i pozitivna.

-Negativna sebicnost je osobina koju imaju ljudi koji misle samo na sebe i koji gazeci druge ostvaruju svoje ciljeve.
-Pozitivna sebicnost se na neki nacin podrazumijeva kao samopostovanje i samosvijest.Prisutna je kod ljudi koji su sami sebi zajedno sa svojim ciljevima i prioritetima na prvom mjestu.Ljudi sa ovom osobinom nikada nece gaziti druge radi bilo cega,ali ce isto tako ostati dosljedni sebi i nece stavljati tudje potrebe ispred svojih.

Ja ponosno mogu reci da je kod mene u velikoj mjeri prisutna pozitivna sebicnost.Zbog toga su mi mnogi ljudi zamjerali,ali ja se te osobine i dalje drzim,jer mi je u zivotu dosta pomogla.Zato predlazem da je razvijete kod sebe.Zasto?Jer cete na taj nacin razviti ljubav prema sebi i vise cete se okrenuti sebi i svojim ciljevima.Takodje cete se osloboditi tudjeg misljenja,koje mnoge koci da urade velike stvari.Vecini ljudi ce to smetati i smatrace to necim losim.Ali,nemojte da vas to sputava.

Npr.Imala sam dosta situacija da su mi neki ljudi trazili pomoc,a da sam odbila,jer je meni to moglo da naskodi.Zbog toga su me nazivalu sebicnom,bezobraznom i umisljenom.Ali,zar nisu i oni sebicni zato sto zele da im ja ucinim uslugu,pa cak i po cijenu da meni to nanese stetu.Zato nemojte dopustiti da vas iko,na bilo kakav nacin,nagovara na tako nesto.Ljude koji to rade zapravo nije briga za vas,vec samo zele da izvuku neku korist.Cim prestanete da im budete od koristi,naci ce drugu ,,zrtvu".Takve osobe kod sebe posjeduju negativnu sebicnost,koju sam pomenula na pocetku posta.I zato nemojte zbog njih napraviti ogromnu gresku koja vas kasnije moze skupo kostati.

Sebicnost je nesto sto mi je bitno poboljsalo zivot,jer sam naucila reci NE onome sto mi se ne svidja.Ranije to nisam mogla.Mislila sam da ce me zbog toga svi odbaciti.Onda sam shvatila da mi odobravanje drugih uopste ne treba.Oslobodila sam se tudjeg misljenja i to se pokazalo kao dobro za mene.Cak su me i ljudi poceli cijeniti kao osobu,sto ranije nisu radili.Vama predlazem da i vi to uradite,jer dokle god budete brinuli o tome sta drugi o vama misle,ti drugi vas posjeduju.

Ali,nemojte na racun nekoga ostvarivati svoje ciljeve,jer cete se lose osjecati.Uspjeh koji iste ostvarili preko drugoga nije nesto na sta mozete biti ponosni.To ce vam donijeti privremenu iluziju zadovoljstva,ali kasnije cete se kajati.Shvaticete da vam to nije donijelo nista pozitivno u zivotu,i da u tome nije poenta.Mnogo cete se ljepse osjecati kada mozete da stanete iza svog uspjeha i kazete da ste ga vi ostvariti.Ne neko drugi.Vi!
I za kraj,sta god da radite,ostanite pozitivni,svoji i dosljedni sebi.Uvijek sebi budite najvazniji.Borite se za sebe i ono sto zelite,jer niko to nece uraditi umjesto vas.❤

You May Also Like

2 comments

  1. Ja sam osoba kojoj bi bilo bolje da je malo sebičnija. Stalno mislim na druge i kada ne bi trebalo, stalno pomažem nekome, a oni to samo koriste, a i ne cene ni malo. Ponekad ne mogu protiv sebe, a kada ih jednom odbiješ odma ne valjaš više... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam takodje bila takva.Dosta puta bih stavila tudje potrebe ispred svojih i to definitivno nije bilo dobro za mene,jer su me ljudi dosta iskoristavali.Ali,sam se promijenila i to mi je dosta poboljsalo zivot.I da,cim sam to uradila,nikom nisam valjlala.Ali kasnije su se navikli na takvu mene,cak mi se i dive zbog toga.Zato i ti pokusaj to da promijenis.Vjeruj mi,bice ti lakse.Hvala na komentaru.<3

      Delete