Zasto je vazno znati reci NE?

by - April 22, 2018


Ovaj post zelim da zapocnem tako sto cu vam postaviti pitanje:,,Kako bi vas zivot izgledao kada bi na sve odgovarali sa DA?"Ja ne znam kakav bi vas zivot bio u tom slucaju,ali znam da sigurno ne bi bio lijep i da ne biste bili srecni.Bas zbog toga je vazno znati reci NE,kada to osjecamo.

Mnogi ljudi imaju problema da izgovore tu kratku rijec,sa svega dva slova,jer se boje odbijanja drugih i da ih okolina nece prihvatiti,kao i toga da ce ostati sami.Ali,zar nije bolje biti sam,nego dopustiti da neko na nas utice lose na bilo kakav nacin?

Takodje sam imala problem s ovim.Dosta puta bih izgovorila DA,iako  to nije bilo ono sto zaista zelim.A sve zbog misljenja drugih ljudi.Mislila sam da je lose odbiti pomoci nekome,iako to meni steti,da je to sebicno.Ali,ljudi moji,sebicnost moze biti veoma dobra osobina(o tome sam pisala OVDJE).Kada sam to shvatila,zivot mi je postao bolji i laksi.

I ne samo to.Od kada sam pocela govoriti NE,onome sto mi se ne svidja,ljudi su me poceli vise cijeniti.U pocetku nisu htjeli to da prihvate,jer im je odgovaralo da imaju nekoga ko ce im uvijek biti na raspolaganju,kada im nesto treba.Ali,kasnije su se navikli na to.Cak mi se i dive zbog toga.

Takodje sam naucila voljeti sebe i upravljati svojim vremenom pametno.Stekla sam vise samopouzdanja i napredovala u svakom smislu te rijeci.

Lijepo je misliti na druge i pomoci im,ako mozemo.Ali ne treba zapostaviti sebe i svoje zelje.

Osim toga,nekada mozemo i time sto smo nekoga odbili,pomoci.Npr.dosta mojih prijatelja su mi stalno trazili da im pomazem na testove.Meni je to dosta skodilo,jer ne bih bila skoncentrisana na svoj rad i kao rezultat toga,dobila bih slabiju ocjenu,nego sto zasluzujem.Zato sam odbijala da pomazem na test  bilo kome.Zbog moje odluke sam se mnogima zamjerila.Medjutim,nakon nekog vremena,njihov stav se potpuno promijenio. Prihvatili su tu moju novostecenu osobinu,kao vrlinu.Sada imaju vise razumijevanja za mene.Neki su cak i postali bolji djaci.Postoje i oni kojima se ni dan danas to ne svidja,ali me to uopste ne intrigira.

Zato vam predlazem da slusate svoje srce i uvijek postupate prema onome sto osjecate;jer kako cete pomoci drugima,ako niste spremni da isto uradite za sebe?Kako cete voljeti druge,ako ne volite sebe?
Ja ne kazem da ne treba pruziti pomoc onima kojima je potrebna,naprotiv.Ali je lose,ako vi to ne zelite i ako to vama nanosi stetu.

Takodje cete,na taj nacin,shvatiti ko vam je pravi prijatelj.Onaj ko vas voli,razumjece vas i nece od vas traziti da radite nesto na silu.Isto tako,osobe koje to ljuti zapravo nije briga za vas.Takvima cete odgovarati,samo dok ste im od koristi.

I za kraj,kada kazete NE,nemojte se pravdati,jer nema potrebe za tim.Zasto biste ikome ista objasnjavali?To je ono sto vi mislite i osjecate.Zato uvijek ostanite pri tome.Drzite do sebe i svojih rijeci u svakom trenutku.I,ono najvaznije,neka vam misli,rijeci i djela uvijek budu u skladu.



Nauci da kazes NE,da bi ljudi naucili da cijene tvoje DA.

You May Also Like

4 comments

  1. Sjajan post, draga moja, ali i veoma inspirativan. Mnogo volim da vidim ovakve postove, jer tada znam da se sve ne vrti oko saradnja.

    Adda'sLife

    ReplyDelete
  2. Hvala puno.To mi je i cilj kada pisem slicne postove.Da inspirisem ljude da urade nesto sto je dobro za njih i da ih motivisem na neki nacin.💖

    ReplyDelete
  3. Haa... nisam do sada videla post na ovu temu. Svaka cast. Definitivno je neko trebao da progovori o ovome. Slazem se da treba znati kada da kazes ne, jer zaista moze doci do toga da ljudi pocnu da te iskoriscavaju, ali takodje mislim da ne bi trebalo da se pretera sa tom recju. Podrzavam te potpuno tokom celog posta, iako nisam sigurna koliko se slazem to za testove. Ne treba ispastati tvoja ocena zbog drugih, naravno, ali ponekad treba pomoci prijatelju. Tako funkcionisemo moje drustvo i ja, i nicija ocena nijada nije izvisila. Ali ipak, to je samo moje misljenje.
    Odlican post, u svakom slucaju ❤❤

    Mellowcent | My Wattpad Story

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se,ne treba pretjerivati.Takodje,pomazem na testove,ali samo ako mogu.Naravno,ako ne mogu,na prvo mjesto uvijek stavim sebe.Isto se slazem s tim da dosta ljudi pocnu da te iskoristavaju,ako ne znas reci ne,imala sam iskustvo s tim.Hvala na lijepim rijecima i na podrsci.Drago mi je da su ti se post i tema svidjeli.<3<3

      Delete