Omiljene serije

by - April 18, 2018


Iako ih manje volim od filmova,serije su nesto u cemu od malena uzivam.Zbog skole cesto ne stignem da ih gledam,ali uvijek odvojim malo vremena tokom raspusta.Kod serija,kao i kod filmova,volim to sto mi podsticu mastu.Nisam ih odgledala puno,ali cu vam predloziti moje tri omiljene.Uzivajte!<3

1.Teen Wolf


Teen Wolf je,za mene,jako posebna serija.Prva sezona je solidna,druga je vrlo dobra,a sve ostale su odlicne.Svaka sazona je sve zanimljivija i zanimljivija.Glavni lik je Scott McCall,kome se zivot drasticno mijenja,kada ga je jedne nocu,u sumi,ugrizao vukodlak.Iako cete,kao i ja,gledajuci prvu epizodu,steci utisak da je serija dosadna,kasnije se necete pokajati jer ste je gledali.Tople preporuke.:)

2.Vampirski dnevnici


Ovo je prva americka serija koju sam pocela da gledam i meni veoma draga.Nakon tragicne smrti roditelja,Elena Gilbert zajedno sa bratom,nastavlja da zivi kod tetke u gradicu Mistic Falls u Virdziniji.Njen zivot se drasticno mijenja,kada upozna vampira Stefana Salvatora,s kojim se kasnije zblizava.

3.The Originals


The Originals je spin off Vampirskih dnevnika.Zato vam predlazem,iako mislim da nije neophodno,da pocnete da je gledate nakon Vampirskih dnevnika.Odlicna je i veoma zanimljiva.


Sve serije sa ove liste su mi se dopale zbog dinamicne radnje i interesantnih likova,a nadam se da ce i vama.Pisite utiske u komentarima.:)

You May Also Like

6 comments

  1. Seriju " Vampirski dnevnici " sam gledala i malo je reci da je obozavam. �� Druge dve serije nisam gledala ali mi zvuce zanimljivo .

    mojstilikombinacije.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj i ostale.Odlicne su.The originals je vezana za neke likove iz Vampirskih dnevnika,tako da ce ti se sigurno svidjeti.A Teen Wolf je takodje odlicna.Hvala puno na stalnoj podrsci.<3

      Delete
  2. Vampirski dnevnici su nešto najbolje što sam gledala u životu!! Bila sam opsjednuta tom serijom. Kraj me nekako rastužio malo jer sam htjela da Elena i Stefan na kraju opet završe skupa, iako je i Damon mmm hahaha. Hvala ti što si me vratila u vrijeme kada sam ih gledala! :D Inače, čula sam da su i ove druge dvije preodlične ali ja jednostavno odbijam započeti gledati jer kad počnem nenormalno sam ovisna i neproduktivna tako da to nije baš dobra odluka za mene :D Želim ti divan i produktivan dan!

    Checkiraj novi post na Happy But Mess

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje sam,kao i ti,bila opsjednuta Vampirskim dnevnicima i znala bih pola dana provesti gledajuci ih.Isto tako,kad gledam serije imam problem sa produktivnoscu.Hvala puno na komentaru i sto si izdvojila vrijeme da procitas ovaj post.I ja tebi zelim divan dan.Takodje cu pogledati tvoj blog.<3

      Delete
  3. Serija Vampirski dnevnici je prva koju sam odgledala, i ona je nešto najbolje što sam gledala (iako nisam odgledala mnogo serija). Teen Wolf odavno planiram da je ogledam,a odgledaću je sigurno posle serije koju trenutno gledam. Za The originals sam čula, ali nisam planirala da je gledam (do sada), jer zaista imam mnogo serija koje nisam gledala, a hoću da ih gledam, tako da, kada sve odgledam, odgledaću i nju! Preporučila bih ti seriju Pretty Little Liars. Trenutno gledam nju, negde sam na sredini serije, i mnogo me je oduševila!!!

    New post is on my blog: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predlazem ti da Teen Wolf obavezno pogledas jer je odlicna.Takodje planiram da gledam jos dosta serija kad krene ljetnji raspust,ali otom potom.Pretty little liars cu vjerovatno poceti da gledam jer mi je svi preporucuju.Hvala na podrsci.<3

      Delete