Filmovi koje preporucujem #3

by - May 05, 2018




Mislim da je bespotrebno govoriti koliko volim filmove, jer sam to dosta puta pomenula.Plus, to dokazuje činjenica da ja, iako sam otvorila ovaj blog prije samo 4 mjeseca, treći put pravim post na ovu temu (a biće ih još sigurno). Kao i ostali filmovi koje sam vam predlagala, i ovi su jako dobri. Nadam se da će vam se svidjeti. A ako ne neki od ovih,kliknite OVDJE i OVDJE da pogledate prošla dva posta na ovu temu. :)

1. What happened with Monday 



Ovo je film koji sam, za razliku od ostalih, odgledala nedavno. Priča je super osmišljena i jako originalna. Čovječanstvo doživljava krizu zbog prenaseljenosti i nestašice hrane. Zato se vrši kampanja prema kojoj se svakoj porodici potomstvo ograničava na jedno dijete. Međutim, u jednom stanu živi 7 identičnih sestara koje odgaja njihov djed. One su nazvane po danima u nedelji, dijele jedan identitet i jednom sedmicno svaka izlazi u spoljašnji svijet. Postoje neke scene i događaji u ovom filmu koje mi se ne dopadaju i koje bih promijenila, ali bez obzira na to,mislim da je jako dobar.

2.The thinning


Radnja ovog filma odvija se u budućnosti, gdje je populacija kontrolisana testom sposobnosti u srednjoj školi. Oni koji ga najgore urade budu ubijeni. Međutim, dvoje učenika otkrivaju da test samo prikriva veću zavjeru i zbog toga odlučuju da to razotkriju. Film mi se dopada, jer me je naveo na razmišljanje.Takodje je slican filmu ,,The island" koji mi je jedan od omiljenih. Tople preporuke!

3.Dom gospođice Peregrin za čudnovatu djecu


Ovaj film sam odgledala prošle godine i jako mi se svidio. Priča prati zivot 16-godisnjeg Jake-a čiji život teče posve mirno, sve dok ga ne zadesi strašna djedova smrt. Kasnije, otkriva tragove misterije koja se proteže kroz različite svjetove i vremena i pronalazi dom gospođice Peregrin za čudnovatu djecu. Svako od stanara tog doma posjeduje posebne moći i sposobnosti.

4.Zlatni kompas


Radnja ovog filma dešava se u svijetu u kome vještice vladaju sjevernim nebom, gdje su polarni medvjedi najveći ratnici. Svijet u kojem je svaki čovjek spojen s duhom životinje, koja mu je bliska poput vlastitog srca. U tom svijetu vlada Magisterium, koji želi kontrolirati sve ljude. Jedina prepreka tom cilju je posljednji preostali zlatni kompas i dijete kojem je sudbina odredila da ga posjeduje.

5.Van Helsing


O ovom filmu vam neću govoriti, jer je radnja malo komplikovana za objasniti. Ali ga obavezno pogledajte, pogotovo ako ste ljubitelj avanturističkih i akcionih filmova i pritom volite specijalne efekte.


Nadam se da sam vam pomogla oko izbora filma. Pišite utiske u komentarima.

You May Also Like

4 comments

  1. Gledala sam film DGPZČD, i Sedam sestara (koji se još zove What Happened to Monday). Oba filma su mi mnogo dobra, a ove ostale moram pogledati.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
  2. Hvala.Pogledaj i ostale,super su.❤️
    Takodje cu pogledati tvoj novi post.😘

    ReplyDelete
  3. Ne mogu da verujem da nisam odgledala baš ni jedan film sa liste i moraću to da promenim definitivno. :D Super ti je post, hvala na preporukama! ♥

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.Obavezmo pogledaj neki,super su.❤️

      Delete