Kako los dan uciniti dobrim?

by - May 12, 2018



Svi smo mi nekada povrijedjeni,svega nam je preko glave i osjecamo se lose.Svakome se dogodi da ga neka osoba ili situacija rastuzi,iznervira ili cak izbaci iz takta.I to je u redu.Medjutim,ne treba dopustiti da to trajno utice na nasu srecu i zadovoljstvo.Zato je vazno znati biti iznad situacije i pokusati popraviti svoje raspolozenje.Iz toga razloga i pisem ovaj post u kome cu vam navesti 5 nacina da  los dan pretvorite u dobar.Neke od ovih stvari vam predlazem da radite i svakoga dana,pa vi odlucite koja vam se od njih najvise dopada.


1.Zahvalnost
Iz opravdanih razloga mislim da je zahvalnost kljuc za sretan i ispunjen zivot.Zato je treba sto vise njegovati.Ono sto sam  uvela u svoju dnevnu rutinu je da u svesci zapisujem i nabrajam sve stvari na kojima sam zahvalna u svom zivotu.Mnogi ljudi misle da nemaju na cemu biti zahvalni,ali to nije tacno.Uvijek se mozete zahvaliti sto imate krov nad glavom,sto ste zivi i sto disete,jer imate sta da jedete,jer postoje oni koji vas vole...Takodje,kada se osjecate lose,sjetite se koje su vam se gore stvari mogle dogoditi,a nisu.Jednostavno,posmatrajte sve sa vedrije strane i budite pozitivni.


2.Vjezbajte,bavite se sportom
Naucno je dokazano da vjezbanje poboljsava vase raspolozenje i pomaze u borbi protiv stresa.Takodje,tjelesna aktivnost oslobadja endorfin,hormon koji stvara osjecaj srece i euforije.Isto tako,pozitivno utice na vase samopouzdanje i sliku o sebi.Zato vjezbajte svakog dana,jer je zdravo i za tijelo i za duh.


3.Odgledajte neku komediju
Zasto?Da biste sebi izmamili osmjeh.On vrijedi vise nego brdo para na ovome svijetu.Zato se smijte sto cesce.A komedije su prava stvar za to.Jedna koju vam preporucujem i kojoj se rado vracam je ,,Mrtav ladan".Ona je ujedno i film mog djetinjstva.Takodje,mozete gledati i neki smijesan crtani film,npr.Sundjer Boba.Znam da zvuci blesavo,ali zasto ne.


4.Slusajte muziku
Meni muzika stalno podigne raspolozenje.Ona je nesto bez cega ne mogu da zamislim svoj zivot.Zato,kada ste tuzni,pojacajte muziku do kraja i izgubite se u njoj.Ali nikako nemojte slusati pjesme koje ce vas jos vise rastuziti,vec one koje vam izamame osmjeh na lice.
Kada vec pisem o muzici,razmisljam o tome da jedan od narednih postova bude vezan za plejlistu za poboljsanje raspolozenja,ali otom-potom.


5.Razmislite-Da li cete o vasem trenutnom problemu brinuti za 10 ili 20 godina?
Da li ce vam to biti vazno?Sigurno ne.Zato ne brinite ni o cemu sto nema nekog velikog znacaja za vasu buducnost.Nista ne traje vjecno,pa tago ni tuga.Proci ce.Iako to vama ne djeluje tako,jednog dana cete se svemu tome smijati,vjerujte mi.A mozda se necete ni sjecati.


Nadam se da sam vam pomogla i da cete bar jedan od ovih savjeta primijeniti ili ubaciti u svoju dnevnu rutinu.Pisite utiske u komentarima.





You May Also Like

10 comments

  1. Iskreno, imam najgori dan u ovom trenutku i ovaj post je ucinio da se osecam malo bolje. Hvala ti na tome. ❤


    Mellowcent | My Wattpad Story

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu.Hvala tebi sto si izdvojila vrijeme da procitas ovaj post.Drago mi je da sam ti popravila dan,nadam se da ces se ubuduce bolje osjecati.<3

      Delete
  2. Ne mogu da kažem za poslednje dane da su loši, ali definitivno ima i takvih. A kada se pojave, biće dočekani sa ovim savetima, jer mislim da stvarno pomažu. Sigurno ću ih primeniti, pogotovo onaj zadnji.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru i stalnoj podrsci.Nadam se da ce ti ovi savjeti pomoci da se osjecas bolje u losim trenucima.A tvoj novi post sam procitala i komentarisala,odlican je.<3

      Delete
  3. Sjajan post,ja nekako uvek pomislim na petu stavku :) Zapratila sam tvoj blog,jer smatram da ces se baviti zanimljivim temama,nadam se da ces uzvratiti! :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,Drago mi je da ti se ovaj post i moj blog svidjeli.Uzvraticu follow što prije budem mogla.❤️

      Delete