Cemu su me losi trenuci naucili

by - June 27, 2018



Losi trenuci su nesto sto je sastavni dio svacijeg zivota.Mnogi ljudi imaju negativan stav prema njima.Medjutim,oni,kao i sve u zivotu imaju svoju svrhu.Iz svih iskustava,srecnih,a i onih manje lijepih,mozemo nauciti nesto pozitivno i izvuci najbolje iz toga.Evo cemu su mene periodi kada mi je bilo tesko naucili i kako su na dobar nacin uticali na mene.


1.Naucila sam kako da se postavim u odredjenim situacijama.
Kao mladja,cesto bih znala naletjeti na situaciju u kojoj se ne bih znala postaviti.Kao rezultat toga,na mnoge stvari sam reagovala na pogresan nacin.To je jako stetno uticalo na mene u tim trenucima.Medjutim,izabrala sam da ucim na svojim greskama i promisljenije stupim pred poteskoce.


2.Postala sam jaca.
Bol i tuga su nesto sto me je promijenilo iz korijena i to nabolje.Ranije sam bila osoba koja je dopustala da je ljudi gaze i iskoristavaju.Medjutim,losi trenuci i ljudi su me natjerali da se borim i da promijenim sebe.Postala sam jaka,hrabra i samouvjerena osoba koja zna sta zeli i ne dopusta drugima da uticu na njenu srecu.Osim toga,stvorila sam novu,bolju sliku o sebi.


3.Razvila sam pozitivan nacin razmisljanja.
Uspjela sam da se izvucem iz mnogih naizgled bezizlaznih situacija.To mi je pomoglo da svoj negativan stav preokrenem u pozitivan,jer sam iz toga shvatila da uvijek postoji bolje sjutra.


4.Pronasla sam sebe.
Teski trenuci su mi posluzili kao primjer da shvatim sta zelim,a sta ne od zivota,kao i kakva osoba zelim da budem.Na taj nacin sam pronasla sebe i postala ovo ko sam sada.Uz to sam postavila sebi ciljeve i krenula putem njihovog ostvarenja.


5.Shvatila sam da sve u zivotu ima neku svrhu.
Zabluda mnogih,a i mene prije,je da lose stvari postoje da nas sputavaju i sabotiraju.Medjutim,shvatila sam da je upravo suprotno i da nas teski trenuci tjeraju da rastemo i budemo sto bolji ljudi.


6.Razvila sam empatiju prema drugim ljudima.
Shvatila sam da nisam jedina koja se u odredjenim trenucima osjeca lose i da postoje i drugi ljudi kojima je mozda cak i gore nego meni tada.Na taj nacin sam razvila empatiju prema njima i odlucila da takvima kad god mogu pomognem.


7.Naucila sam biti zahvalna.
U losim trenucima bih cesto znala staviti fokus na stvari na koje sam zahvalna,da bih sebe oraspolozila.Na taj nacin sam naucila da ono dobro u mom zivotu ne uzimam zdravo za gotovo.


8.Shvatila sam da se sve dogadja s razlogom.
Podstakla sam sebe da uvijek vidim siru sliku i shvatila da se sve lose,a i dobro sto mi se desilo dogodilo samo iz jednog razloga-da me ojaca i pretvori u osobu koja sam sada.Mozda vi ne vidite zasto se nesto dogadja bas vama,ali nista nije slucajno i to ne znaci da iz toga nece izaci nesto dobro.





Za kraj,ako trenutno prolazite kroz tezak period,glavu gore,jer nista ne traje vjecno,pa ni tuga.Iskoristite trenutke kada se osjecate lose za vas licni rast i ne dopustite da vas oni slome. :)


Contact me:
Instagram:sweetdreams_av
Personal instagram:andjelaa_vukcevic
Facebook page:Sweet Dreams



You May Also Like

35 comments

  1. Hello Andjela!
    Really nice post. Photo looks amazing :)
    I'm following you, follow back?
    Have a great day!
    BE YOURSELF

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. :)
      I'll follow you back. <3
      I wish you great day,too. :)

      Delete
  2. Super post,u potpunosti sam saglasna sa tobom. Ljudi se cesto boje neuspjeha i tih losih trenutaka,pa cak sam se i ja toga plasila. Medjutim,oni su sastavni dio zivota,svi ti usponi i padovi samo su jos jedna lekcija vise u zivotu.

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno.Mnogi ljudi lose trenutke dozivljavaju kao nesto sto ih samo sabotira,ali naprotiv,oni nas uce mnogo cemu. <3

      Delete
  3. Toliki rilejt, ja ne verujem. Napisala si sve sto je u mojoj glavi na ovu temu. Iako nam je zao i krivo zato sto su se odredjene stvari desile, ipak da nisu, ne bismo bili ovo sto smo danas. Odlican post ❤

    Mellowcent | My Wattpad Story

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno.Drago mi je da ti se post svidio i da si se pronasla u njemu.Takodje mi se svidja sto imas isti nacin razmisljanja kao ja,sto se ove teme tice.<3<3

      Delete
  4. Odličan post, uvek me oduševi tvoj način razmišljanja. Kao što si i sama rekla, verujem da se sve dešava sa razlogom i da nas svi ti problemi i muke oblikuju kao osobu i nauče nas nečemu, kao i da nijedan problem nije večan i nerešiv.


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i na komplimentu sto se mog nacina razmisljanja tice.Drago mi je da ti se post svidio. <3

      Delete
  5. Slažem se, zapravo svi loši trenuci nam mogu biti ili lekcija ili poraz, drago mi je što si ti izabrala ovo prvo, ali i jeste istina da su ovakva iskustva najdelotvornija u građenju naše svesti, i primeri na kojima si to obrazložili su najbolji pokazatelji <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru.I da,definitivno mislim da su losa iskustva najdjelotvornija kada su licni rast i sirenje svijesti u pitanju.<3

      Delete
  6. Kad su mi se krajem 2017. dešavale stvari za koje sam bila u fazonu "Okej, ja gledam film, ovo nije istina, ovo se meni ne dešava. Ovo jednostavno ne može meni da se desi!" i kad sam blenula u zid k'o tele u šarena vrata, čekajući da se probudim, ali se nisam budila, jedini izlaz iz svega mi je bio da počnem da verujem u to da se sve dešava sa razlogom, da je sve onako kako treba da bude i da je to jednostavno moralo da bude tako. I mogu reći da mi je pomoglo, ali da je defintiivno ostavilo svoj trag, jer evo i dan danas, meni je manje - više sve hladno. i u fazonu sam "Biće onako kako treba da bude".
    Takođe bih se nadovezala i na stavku o tome da si postala jača. Potpuno se slažem. U mometima kad doživljavaš neke teške stvari, to je za tebe smak - sveta, ali naredni put će biti već viđeno. Neće moći da te povredi kao prošli put...
    Sve u svemu, odličan, veoma poučan post i iskreno se nadam da nećeš imati više takvih trenutaka. ❤️

    The girl named Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar i sa mnom.Sada kada bi se npr.te iste lose stvari koje su mi se desile prije,desile ponovo,ja bih reagovala potpuno drugacije,u smislu da ih ne bi dozivljavala previse tragicno.Nekako,covjek postane imun na to.
      Hvala ti puno na komentaru,podrsci i sto si ovdje podijelila svoje iskustvo.I ja tebi zelim da ti se takve stvari vise ne desavaju. :)

      Delete
  7. Jako mi se dopada tvoj blog, kao i ovaj post.Zaista uzivam citajuci te i pratim te.U ovom postu me je odusevio tvoj nacin razmisljanja.Ovo je moj blog, nova sam u ovom svetu i pisem pretezno o putovanjima.Nadam se da ce ti se dopasti.
    Vodic kroz svet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na followu,kao i na komplimentu sto se mog nacina razmisljanja tice.Drago mi je da ti se post dopao.Zapraticu tvoj blog,jer volim putovanja,a i znam koliko je podrska potrebna na pocetku.<3

      Delete
  8. U poslednje vreme sam prolazila kroz jako tezak period u mom zivotu. Bukvalno kao da je sve oko mene bilo protiv mene i kao da su se problemi kao na magnet privlacili. Ali hvala Bogu sve prodje i iz toga samo jaci izadjemo. Slazem se sa svim sto si rekla i na neki nacin mogu sve i potvrditi. Odlicno napisano draga!❤

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na citanju.Drago mi je da ti se ovaj post svidio i nadam se da ti se takvi trenuci vise nece desavati.Takodje mi je drago da te je to ojacalo.Pogledacu i zapratiti tvoj blog.<3

      Delete
  9. Svaka čast na ovakvom postu... i svaka čast što na sve gledaš pozitivno. :)

    Napisala sam novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/06/belocrkvanski-karneval-2018-3-4-i-5-dan.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,drago mi je da ti se post dopao.<3
      Pogledacu i tvoj post.:)

      Delete
  10. Mislim da je jako važno pričati i pričati i razgovarati i o tim lošim periodima, jer su svakako normalan i sastavni deo svačijeg života. Od mene imaš veliku podršku, baš iz razloga što si se odvažila da o istima pričaš. :)

    Vikend avantura: Čačak'' :) | Nova SOS rubrika | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podrsci i na citanju.Iskreno mislim da treba pricati o losim trenucima,jer na taj nacin mozemo motivisati druge i pomoci im,jer smo ipak imali neko iskustvo sto se toga tice.<3

      Delete
  11. Divan post,drago mi je sto se tako osecas,iz svake situacije ma koliko losa bila moras izvuci nesto dobro,zar ne? Inace zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti i nastaviti da pises ovakve 'pozitiva' postove :)

    Zadnji post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/06/cala-product-makeup-brush-set.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno.I da,definitivno cu nastaviti pisati ovakve postove,jer ovu vrstu postova najvise volim i da pisem i da citam.<3
      Zapratila sam tvoj blog. :)

      Delete
  12. Dopada mi se post, i zaista je korisno pročitati ovakvo nešto pri padu motivacije i lošem osećanju. Poenta je da u svakom zlu ima nečeg dobrog, i da iz svega lošeg, ako ništa drugo, naučimo neku lekciju! Bravo!

    Ako možeš, poseti moj blog. Tek sam ga napravila i zaista mi koristi svaka pomoć iskusnijih blogera.Books&Tea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tacno tako.Treba sve posmatrati s vedrije strane,jer kao sto ti to kazes,u svakom zlu postoji nesto dobro.Takodje,bas iz losih trenutaka najvise ucimo.<3
      Hvala puno na divnom komentaru,posjeticu tvoj blog,jer znam koliko je podrska potrebna na pocetku. :)

      Delete
  13. Čudno je čitati nečiji post na ovu temu,jer sam ja u veoma lošem ,,state of mind-u" ovih dana,ali nekako uspevam da skupljam snagu,fokusiram se na stvari koje me čini srećnom,i koje volim,kao na primer blog,i osećam se bolje.Samopouzdanje mi je izuzetno opalo početkom godine,jer je preveliki pritisak vršen na mene,i bila sam u nekim,stvarno zeznutim situacijama.Poenta je da svi mi imamo svoje demone,s kojima se stalno borimo,i zbog kojih na kraju završimo kao bolja,ojačana verzija sebe.Drago mi je da si se ti izborila za sebe.❤

    Q&A na mom blogu:Just Bebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na komentaru i sto si podijelila tvoje iskustvo.Iskreno ti zelim da se izboris sa tim sto ti se desava.A sto se tice samopouzdanja,ono se kroz teske trenutke i gradi,bar je to bio slucaj sa mnom.I naravno,svi se izvucemo jaci iz toga.<3
      Pogledacu tvoj q&a. :)

      Delete
  14. Odličan post, zaista se slažem sa svime što si rekla. Odličan post, sa odlično izabranom temom, uistinu!
    Btw, ako želiš pogledaj i moj post "povratka".
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/sve-ispocetka.html
    Također, zapratila sam te, pa ako bi i ti mogla učiniti isto na mom blogu.
    Hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,drago mi je da si uzivala citajuci.<3
      Pogledacu tvoj blog.:)

      Delete
  15. The picture looks very awesome :)
    i like your blog, thanks for sharing! would you like
    to follow for follow? let me know ^^ kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks you.:)
      And yes,i would like follow for follow.:)

      Delete
  16. Divan post ♥
    Jako mi se dopada tvoj način pisanja. Sve što si rekla je u potpunosti tačno.
    Mislim da je jako bitno naučiti da budeš zahvalan za sve lijepo što se desi, pa čak i za neke lošije trenutke. Sve nas to podstiče da postanemo bolji ljudi. Ovo je stvarno divno.

    My blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnim riječima i na komplimentu što se tiče mog načina pisanja.❤️
      I da,uvijek treba biti zahvalan u životu,pa čak i na lošim trenucima,jer zahvalnost je ključ sretnog života.❤️

      Delete
  17. 5 i 7 stavka su definitivno nešto čime se ja uvijek vodim i što su i mene baš kao i tebe naučili loši trenuci. Sve u životu ima neku svrhu i to je neminovno, te se sve dešava sa razlogom. Predivno napisan post, veoma poučno!

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru.Drago mi je da ti se post dopao i da si se pronasla u njemu.<3

      Delete