10 stvari koje volim kod ljeta

by - June 23, 2018




Ljeto je meni i mnogima omiljeno godisnje doba.Volim ga,jer ima neke svoje cari.Neki od najljepsih trenutaka u mom zivotu dogodili su se u ljeto.Takodje,svako ljeto ima neku svoju pricu.
Ovaj post ce biti vezan upravo za ovo godisnje doba,koje je meni i velikom broju ljudi priredilo divne uspomene.Navescu vam 10 stvari zbog kojih volim ljeto.Uzivajte!


Slobodno vrijeme


Ovo je jako vazno za nas ucenike koji ljeti ne idu u skolu i uz to imaju slobodog vremena na bacanje.



Odlazak na more



Jer imam tu srecu da zivim u gradu koji ima more,svoje vrijeme tokom ljeta najvise provodim plivajuci i roneci.Odlasci na plazu su mi definitivno bili i uvijek ce biti omiljena ljetnja aktivnost.



Toplo vrijeme




Nesto sto daje mogucnost da se vise vremena provede napolju.



Sladoled



Omiljena ljetnja poslastica



Putovanja



Ljeto je idealno vrijeme za putovati s obzirom na to da imamo slobodnog vremena na pretek i naravno,toplo vrijeme.
Putovanja su nesto sto nam daje mogucnost da kreiramo nove uspomene,upoznamo neko nama nepoznato mjeste i nove ljude.Takodje,sticemo neku vrstu pozitivnog iskustva.



Dan je duzi,noc kraca.





Sezonsko voce



Pravo osvjezenje tokom ljeta



Odjeca



Ne moramo zbog hladnoce na sebe natrpavati 100 slojeva garderobe.Vrijeme je za leprsave haljine,sorceve i majice,sarenu odjecu jarkih boja...



Boravak u prirodi



Veliki sam ljubitelj prirode i dosta vremena tokom ljeta koristim za boravak u prirodi.



Cool fotke



Fotkanje mi je jedan od hobija u kome definitivno uzivam ljeti,a i tokom cijele godine.Svoju kreativnost sto se fotografije tice iskazujem na Instagram profilu sweetdreams_av.
Takodje,volim i kad mene neko slika,sto se vidi na mom licnom profilu andjelaa_vukcevic




Nadam se da vam se ovaj post dopao i da uzivate u ljetu.Pisite sta vi volite kod ovog godisnjeg doba,kao i utiske o ovom postu. :)

You May Also Like

23 comments

  1. Slazem se sa svim stvarima koje si navela. Ljeto je period kad smo najopusteniji i imamo vremena za sve,sto inace tokom godine zbog skole i raznih obaveza ne stizemo.

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super post, draga! U potpunosti se slažem sa uvodom posta - svako leto je posebno i magično na svoj način, svako ima neku svoju priču, i upravo zbog toga je i meni omiljene godišnje doba. Takođe se slažem sa svim ostalim stavkama, od kojih bih najviše izdvojila putovanja i stvaranje uspomena.


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje bih izdvojila putovanja,cak su mi jedna od omiljenih stavki na listi.Hvala puno.<3

      Delete
  3. Jako mi se svidja post, zapratila sam te, pa ako zelis uzvrati 😄😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.Zapraticu te,samo ostavi link tvog bloga u komentaru.<3

      Delete
  4. Bukvalno obožavam svaku stvaku iz posta (leto mi je omiljeno godišnje doba), osim što užasno mnogo mrzim vrućinu. Da, obožavam leto, mrzim vrućinu... Osim te vrućine kod leta ne volim još i komarce. Ali dobro, trpi se. U suštini, sve ostalo mnogo volim, posebno putovanja i odlazak na more, jer meni takvi događaji bukvalno život znače.
    Jako interesantan, i rilejtabl (Je l' postoji naša reč za ovo? Ono kad možeš da se pronađeš u nečemu...) post. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar i sa mnom.Volim kada je toplo,ali ne i prevruce da se ne moze disati.Zato ja cijelo ljeto ne mogu prezivjeti bez klime.I komarci takodje,uzasno iritiraju.
      A putovanja i odlazak na more su mi,kao i tebi,omiljene stavke na ovoj listi i nekako bi ih izdvojila kao nesto sto me ljeti najvise ispunjava.
      Sve u svemu,hvala puno,drago mi je da ti se post dopao.<3

      Delete
  5. I ja volim sve ove stvari.. Jedino sto ne volim su bube :(. Ali odlican post draagaa, jako si lepo ovo uklopila.<3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno sto si izdvojila vrijeme da procitas post.Drago mi je da ti se dopao.<3

      Delete
  6. Kao da si mi misli pročitala, sve ove stvari i ja jaako volim kod ljeta, a pogotovo sladoled; uu bez tog ne mogu ljeti. :D
    Stvarno super post, prepun neke pozitivne energije. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ReplyDelete
  7. Zauvijek ljubomorna na ljude koji žive blizu mora, ja čitavu godinu živim za tih desetak dana na moru. Odlična ideja za post draga i super fotke si odabrala! <3

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah,ne cudi me.I meni bi bilo tesko da ne zivim blizu mora.Bez odlazaka na plazu,ne mogu zamisliti ljeto.
      Sve u svemu,hvala puno,drago mi je da ti se post dopao.<3

      Delete
  8. Super post. Pretplatila sam se. Mozes posjetiti moj blog lauralifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Veoma zanimljiv post. :) I meni je leto omiljeno godišnje doba... većina razloga su ista kao tvoja. :) Slike su ti fenomenalne. :)

    Napisala sam novi post, pa ako želiš pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/06/belocrkvanski-karneval-2018-1-i-2-dan.html , značilo bi mi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad smo vec kod slika,nisu moje,preuzete su sa We heart it-a. :)
      Hvala puno na podrsci,pogledacu tvoj post.<3

      Delete
  10. Super post, ljeto mi je omiljeno godišnje doba, ali sa ovim vremenom osjećam se kao da je jesen. ;D

    Nestvarni svijet blogerke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina.Ovih dana je vrijeme bilo bas bezveze,bukvalno,kao da je jesen.
      Hvala na podrsci,drago mi je da si uzivala citajuci post.<3

      Delete
  11. Odlican post! Ja iskreno ne volim ljeto. Više sam za jesen i zimu :)

    Zapratila sam tvoj blog, pa bi mi bilo jako drago kada bi uzvratila! Unaprijed hvala!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svako ima svoj ukus sto se toga tice.A i iskreno mislim da svako godisnje doba ima svoje cari. ;)
      Zapraticu tvoj blog.<3

      Delete