5 nacina da budete zdravi

by - June 18, 2018




Svi smo mi tokom svog zivota culi fraze tipa ,,U zdravom tijelu zdrav duh'' ili ,,Zdravlje je na prvom mjestu''.To je definitivno tacno.Medjutim,mnogi to povrsno shvataju,dok neki cesto svoje zdravlje zapostave,a zatim i izgube.
Ovaj post pravim da bih pokazala da biti zdrav uopste nije tesko i da se to moze lako postici na ovih 5 jednostavnih nacina.Uzivajte!


1.Radite na sebi i svom mentalnom zdravlju.


Duboko vjerujem da se nase mentalno stanje odrazava i na nase fizicko zdravlje.Zato vam predlazem da se prvenstveno posvetite sebi i svom mentalnom zdravlju.Mnogi se pitaju sta se to podrazumijeva pod pojom ,,rad na sebi''.To moze biti bilo sta sto nas ispunjava iznutra.Npr.bavljenje nekim hobijem ili poslom,pozitivan nacin razmisljanja,neka aktivnost u kojoj uzivate...bilo sta sto vas usrecuje i izaziva vam pozitivne emocije.


2.Smijte se!


Sto cesce,sto vise!Osim sto poboljsava raspolozenje,postoji dosta naucnih dokaza da smijeh utice na nase zdravlje.Takodje je dokazano da lazni osmjeh moze izazvati onaj pravi.


3.Fizicka aktivnost


Sport je zdrav,zabavan i dobar za nase tijelo.Plus,svako moze pronaci fizicku aktivnost koja mu odgovara.Ja npr.preporucujem fitness,voznju rolera,pilates,plivanje ili cak najobicniju setnju.Naravno to mogu biti i sportovi sa loptom ili borilacki.Izbor je velik i uz to veoma raznovrstan.Osim toga,kao i smijeh,sport pozitivno utice na nase raspolozenje.Bavljenje nekom fizickom aktivnoscu luci endorfin-hormon srece.Ja npr.svakoga dana vjezbam i primijetila sam ogromna poboljsanja u svom fizickom izgledu,zdravlju i samopouzdanju.Probajte!


4.Zdrava ishrana


Pod ovim ne mislim na izgladnjivanje,dijete ili bilo kakva ogranicenja sto se tice hrane.Nemojte sebi uskracivati slatkise,grickalice i svu tu hranu koju volite.Iskreno mislim da je sve zdravo,ako se jede u umjerenim kolicinama.Ja se trudim da unosim sto vise zdrave hrane u svoj organizam,ali isto tako sebi dopustim neki slatkis.Naravno,i ja nekad volim da se nazderem slatkisa i to nije strasno.Medjutim,bilo bi kada bih to radila svaki dan.Ukratko,balans je kljuc,ne samo kada je hrana u pitanju,nego i sve u zivotu.


5.Pijte vode.


Veoma je vazno da budete hidrirani,pogotovo tokom vrucih ljetnjih dana.Ako vam je tesko da se toga pridrzavate,preporucujem vam aplikaciju Aqualert,koja mi je u tome jako pomogla i koju koristim vec dvije godine u tu svrhu.Takodje,ono sto sam pocela da praktikujem prije par mjeseci jeste da cim ustanem popijem casu tople vode,jer to prociscava organizam.




Nadam se da vodite (ili ste mozda odlucili) zdrav nacin zivota i da ce vam ovaj post pomoci u tome.Pisite na koje sve nacine vodite brigu o svome zdravlju,kao i vase utiske o ovom postu. :)

You May Also Like

18 comments

  1. Ovo je stvarno kostisno, pogotovo ako neko ima problema sa zdravljem.
    Od kada sam pocela da pijem vise vode, osjecam se mnogo bolje i moja koza se preporodila. Usne mi vise nisu ispucale i osjecam se fantasticno.

    Zapratila sam te ♥ Uzvrati kada budes imala vremena

    https://colourfulmadness.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar i sa mnom za vodu.Osjecam se bolje i zdravije,usne nisu ispucale,bukvalno mi ne treba labelo. XD Hvala na komentaru,drago mi je da ti se post dopao i da ti je bio koristan.<3
      Uzvraticu follow. :)

      Delete
  2. Super post i jaako korisni savjeti. Ja imam problem sa pijenjem vode,jako se rjetko sjetim da popijem ista,ne samo vodu. Ne osjecam zedj.

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam imala problem da se nakaknim da popijem vode,zbog toga mi je aplikacija koju sam pomenula puno pomogla oko toga.Hvala na podrsci.Drago mi je da ti se post dopao.<3

      Delete
  3. Odlično si ovo sve napisala i apsolutno se slažem, mislim da je jedan ovakav post sve što treba većini ljudi kada se svi okreću više ka tom nekom nezdravom načinu života, tako da je podizanje svesti o malim navikama jako bitno a mislim da si ti ovim postom to i uspela <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru.<3
      Iskreno mislim da za zdravlje nisu potrebne neke drasticne promjene u ishrani i fizickoj aktivnosti,vec balans,umjerenost i male promjene u navikama. :)

      Delete
  4. Znam koliko je loše, ali ja se hranim nezdravo af, blejim po ceo dan u krevetu, pijem čašu vode na dve nedelje... UŽAS! Hvala bogu, imam brz metabolizam pa se ne gojim, ne znam šta bi bilo da nije tako. Mogu reći da me je tvoj post motivisao i da nakon čitanja istog imam želju da se malo pokrenem i da ću se truditi da to ostvarim. Hvala puno. ❤️

    The girl named Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,ustani bre iz kreveta i popij tu casu vode vise. XD Salu na stranu,drago mi je da te je ovaj post motivisao i da si dobila zelju da poboljsas svoj stil zivota sto se zdravlja tice.Nadam se da ces uspjeti.<3
      Nema na cemu i hvala tebi na stalnoj podrsci kada je blog u pitanju. :)

      Delete
  5. Odličan post, od marta sam se intenzivnije posvetila treninzima i ishrani, a sada mi je prešlo u naviku i uopšte mi ne predstavlja problem da pijem više vode, jedem povrće i voće i tako te stvari... :) Koristan post, dobro je skrenuti pažnju vršnjacima na važne stvari!
    Novi post :) | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar sa mnom.Od kad sam se posvetila treninzima i uravnotezenoj i izbalansiranoj ishrani,to mi je bukvalno postalo navika ili bolje reci stil zivota.
      Hvala puno.<3

      Delete
  6. Savjet broj 2 mi se definitivno najviše sviđa. Odlično napisano, draga moja. ♥

    Satke Recenzije - www.slatkerecenzije.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno.Iako na prvi pogled ne djeluje toliko znacajno,savjet br.2 je jako vazan.
      Hvala puno.<3

      Delete
  7. Slažem se u potpunosti sa svakom stavkom pogotovo sa ovom prvom jer kada je čovijek ispunjen i sretan iznutra to onda ispoljava i vani. Predivno napisano.

    http://marybugarski.blogspot.com/search/label/en

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imamo isto misljenje o prvoj stavci.Najvaznije je biti ispunjen iznutra.
      Hvala na divnom komentaru.<3

      Delete
  8. Mnogo dobar i koristan tekst.

    Pratim te, ako zelis zaprati i ti mene
    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Odličan post draga, baš sam ovog ljeta razmišljala da počnem zdravo da se hranim i treniram, mislim to me mnogo privlači.

    Nestvarni svijet blogerke

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ti je odlican izbor i nadam se da ces uspjeti u tome.<3
      Hvala na podrsci,drago mi je da si uzivala citajuci.<3

      Delete