Filmovi bazirani na knjigama

by - June 13, 2018



Ovo je cak cetvrti post koji radim na temu omiljenih filmova.Medjutim,odlucila sam da napravim nesto drugacije,cisto da ne bude sve monotono.Predstavicu vam filmove koje volim,a koju su bazirani na mojim omiljenim knjigama,tako da ce ovo,na neki nacin,biti i preporuka knjiga.Filmoljupci,knjigoljupci,a i vi ostali,ostanite do kraja posta.I naravno,uzivajte! :)

1.Hari Poter



Knjiga Hari Poter mi je omiljena i,po mom misljenju,neprevazidjena.Procitala sam sve djelove i odmah se bacila na gledanje filmova,koji su me takodje odusevili.Djelova ima 7,od kojih je zadnji napravljen u dva.
A sto se tice radnje,ukratko,govori se o mladom carobnjaku Hariju Poteru i njegovom zivotu na Hogvortsu,skoli magije.

2.Igre gladi



Mnogi su hvalili ovaj film na sav glas.Ja sam proslog ljeta saznala da je radjen po istoimenoj knjizi,pa sam odlucila da je procitam.Zatim sam odgledala film koji me je,kao i knjiga,odusevio.Sastoji se iz 3 dijela od kojih je zadnji napravljen u dva.
Radnja je smjestena u zemlji Panem gdje su stanovnici uzrasta od 12 do 18 godina primorani da ucestvuju u Igrama gladi,borbi na zivot i smrt u kojoj ima samo jednog pobjednika.Glavna junakinja je 16-godisnja Ketnis Everdin,koja se dobrovoljno prijavila da ucestvuje u igrama umjesto 12-godisnje sestre.


3.Sumrak saga



Ako ste gledali Vampirske dnevnike i ako ste ljubitelj filmova i serija u kojima su likovi vampiri,svidjece vam se Sumrak saga.Film je napravljen u 4 dijela od kojih je zadnji napravljen u dva.Govori o ljubavi izmadju djevojke Izabele Svon i vampira Edvarda Kalena.
Mene je licno film zaista odusevio i cim sam cula da je baziran na istoimenoj knjizi,morala sam i nju da procitam.


4.Gospodar prstenova



Prvi dio knjige Gospodar prstenova je trebao da nam bude skolska lektira prosle godine.Procitala sam ga i odusevila se,nakon cega sam izrazila zelju da procitam i ostala dva dijela,i naravno,odgledam filmove.Takodje su mi se svidjeli,jer su fantasticno uradjeni.Iako svaki dio traje oko 3 i po sata,vrijedilo je odgledati.O radnji necu govoriti,jer je malo teska za objasniti(ali ne i za odgledati).


5.Hobit



Knjigu Hobit je napisao isti pisac koji je napisao Gospodara prstenova.Film nisam odgledala,ali planiram u skorije vrijeme.Bez obira na to,zeljela sam da ga pomenem,jer mi se knjiga jako dopala,zbog zanimljive i odlicno osmisljene radnje,o kojoj vam necu govoriti,jer mi je,takodje,teska za objasniti.




Da li ste odgledali neki od ovih filmova ili procitali neku od knjiga?Kakvi su vasi utisci?Pisite u komentarima. :)

You May Also Like

16 comments

  1. Gledala samo Hari Poter i mislim da nisam sve delove odgledala. A nijednu knjigu nisam pročitala. :D

    Zapratila sam te, pa ako ti se svidi moj blog, ako želiš, zaprati i ti mene. ;) Napisala sam danas novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/06/put-putuje-poklon-d.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na followu i komentaru.Zapraticu tvoj blog.A sto se tice filmova,pogledaj,vrh su.<3

      Delete
  2. Ne čitam previše a i ne uglavnom ne gledam one poznate filmove (odgledala sam 2 - 3 baš poznata filma). Dakle, živim pod kamenom. 😂 Nisam baš u toku sa ovim što si navela u postu, ali eto, mogu da se pohvalim da sam odgledala cela dva dela Harija Potera (pre 5 godina, ali bitno da sam odgledala) i da planiram da odgledam sve filmove redom za letnji raspust 😂 Sve u svemu, interesantan post, za mene čak i informativnog karaktera. ❤️

    The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,tako sam i ja neko vrijeme.😂Ali,to se promijenio prosle godine.😂Predlažem ti neke s ove liste,jer su odlični,pogotovo mi se Hari Poter dopada.
      Hvala na komentaru i stalnoj podrsci,što se bloga tiče.❤️❤️❤️

      Delete
  3. Wow! Gospodar prstenova vam je bio školska lektira! Blago vama! Gledala sam sve filmove osim Igre gladi (ali je taj film definitivno na mojoj listi za pogledati). Sjajan post, draga moja.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo je trebao da bude lektira,ali nismo stigli da je odradimo,plus sam bila jedina u razredu koja ju je procitala. XD Takodje i Igre gladi pogledaj,jer su vrh.Hvala puno na komentaru i stalnoj podrsci. :)
      Tvoj novi post sam procitala i komentarisala.Kreativan je i mnogo mi se dopada.<3

      Delete
  4. Imam žarku želju da pročitam Harija Potera,ali zvezde nikako da mi se poklope. Sto puta sam gledala filmove,naravno,čak i sa grčkim prevodom jednom,ne pitaj zašto,i znam radnju napamet,ali stvarno želim da pročitam knjige.Što se tiče Gospodara prstenova,odavno sam odgledala film,koji mi se i svideo,ali nemam želju da pročitam knjigu, iz nekog razloga.Iskreno mi se u tom filmu najviše svideo Orlando Blum.😍😍 Svakako,super post!❤

    Novi post na mom blogu:Just Bebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,s grckim prevodom ? XD
      A sto se tice Hari Poter knjige,mnogo mi se dopada i procitala sam sve djelove vise puta,plus je izasao i osmi dio po kome jos uvijek nije radjen film.Tako da,tople preporuke za nju.
      A u Gospodaru prstenova mi se takodje,kao i tebi dopao Orlando Blum,a film je vrhunski.
      Sve u svemu,hvala na komentaru i podrsci.Drago mi je da ti se post dopao.<3
      Tvoj post cu pogledati. :)

      Delete
  5. Pročitala sam sve HP knjige, sve nastavke Igara gladi i prvi dio Gospodara prstenova. Mogu reći da su knjige UVIJEK bolje od filma. Ima tu još dosta toga, npr. Paper towns, Me before you, TFIOS prema kojima su snimljeni sjajni filmovi :)
    Zapratila sam tvoj blog pa ako ti se dopadne moj uzvrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje mislim da su knjige vecinom bolje od filmova,pogotovo za HP knjigu jer je ona neprevazidjena.Ali,volim da odgledam i filmove cisto da bi mi utisak o tome bio kompletan i da bih tu radnju dozivjela i vizuelno.Za ove ostale koje si pomenula sam cula,ali niti sam procitala knjigu niti odgledala film.Medjutim,svi ih hvale tako da cu uskoro i to uraditi. :)
      Tvoj blog sam vec zapratila i jako mi se dopada.<3

      Delete
  6. Super post,pogledala sam sve filmove,ali od ovih najvise volim Igre gladi.

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post, kao osoba koja voli filmove i knige, pogledala sam sve filmove, a procitala jedino knige HP.. Volim sve filmove, but mislim da je jasno that I belong to Hogwarts :)

    Pratim te :))<3
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista stvar i sa mnom.Obozvama filmove i deginitvno sam fan HP.Hvala na komentaru.<3
      Pogledacu i tvoj blog. :)

      Delete
  8. Thank you. <3 I wish you great day,too. :)
    I'll follow your blog,i hope you'll follow back.<3

    ReplyDelete
  9. Pregledala sam sve ove filmove i to više puta i nekako me podsjećaju na djetinjstvo jer sam bila mala kada sam ih gledala, odličan post, svrati na moj blog i uzvrati praćenje ako želiš. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ReplyDelete