7 zlatnih pravila:Kako biti uspjesan?

by - June 08, 2018



Svi mi imamo neke svoje zelje i ciljeve.Neki su ih vec ostvarili,neki idu ka tome,dok su neki odustali.Ali,na putu do uspjeha,vazno je istrajati i ne dopustiti da neke nebitne i beznacajne stvari uticu na to da li cemo biti uspjesni ili ne.Mnogi ljudi pokleknu na prepreke.Najgore je kada odluce to da urade na pola puta ili cak na korak do cilja.Zato pisem ovaj post,da bih vam dala savjete i podstakla vas da uradite velike stvari.Nadam se da ce mi ovim putem to poci za rukom.Uzivajte! :)

1.Sto zelite i zasto to zelite?
Ovo je veoma vazno pitanje i ono je pocetni korak.
U svakom trenutku je bitno znati sto mi ustvari zelimo,cemu tezimo.
A isto tako,treba znati i zasto,jer razlog zbog kog nesto radite ce vas jos vise motivisati na putu do uspjeha.

2.Vasa slika o sebi
Nesto izuzetno vazno,ne samo na putu do uspjeha,nego i u zivotu uopste jeste kako vi vidite sebe i kakvu sliku o sebi imate.
Ako imate negativnu sliku o sebi,ona ce vas kociti,jer cete uvijek misliti da niste vrijedni toga sto zelite i da to nikada necete moci ostvariti.Zato radite na tome,ako imate taj problem.Ako ne,predlazem vam isto,jer,zasto ne.

3.Samopouzdanje
Ova stavka se nadovezuje na prethodnu.Ako nemate samopouzdanje,ne mozete nista,zato radite na njemu,pa cak iako ga imate.Uvijek moze bolje!

4.Ne slusajte druge
Mnogi ljudi ce vam,kada idete ka tome da ostvarite svoje snove reci da je to tesko,da vi to necete moci.Neki ce cak ici toliko daleko da ce vas namjerno sputavati,zbog licnog nezadovoljstva i frustracije.Ne slusajte ih.Ostvariti nesto veliko je mozda tesko,ali nije nemoguce.Ne dopustite da njihova ogranicenja postanu vasa.

5.Ne odustajte,cak iako je tesko
Nikada!Ni u kom slucaju!Nemojte pokleknuti pred prvom preprekom,kao ni pred svakom sljedecom.Stavite fokus na cilj,ne na poteskoce.Sve negativne situacije bice vasa prica o uspjehu.Mislite o tome.

6.Uspjeh nije cilj,nego putovanje.
Ukratko,ovo znaci da,iako vam je fokus na cilju,treba uzivati na putu do tog cilja.U tome zapravo lezi sustina.

7.Za uspjeh je potrebno vrijeme
To ne treba da vas obeshrabri.Mozda ste sada tek na pocetku,ali zamislite gdje cete biti za 10,15,20 godina...Neka vam fokus bude na tome.




I za kraj,zelim vam da budete uspjesni,ostvarite svoje snove i zivite zivot punim plucima.I naravno,nikad ne odustajte!
Volim vas.<3

You May Also Like

8 comments

  1. Jako lep, motivacioni i inspirativan post, Anđela. Složila bih se oko svega, a specijalno oko stavke u vezi (ne) slušanja drugih. Ja lično, kad rešim da nešto uradim čisto jer mi je neko rekao da ne mogu, pa makar mi to ne trebalo ni za šta u životu, uradiću to po svaku cenu. Sve u svemu, odlična ideja za post, baš mi se dopada. ❤️

    The girl named Ana

    ReplyDelete
  2. Hvala ti puno na divnim riječima i stalnoj podršci.A što se toga tiče,ista stvar je i sa mnom.Dosta puta mi se desilo da se zainatim i baš zbog toga što mi drugi govore da ne mogu,ja to uradim.I to je,po mom mišljenju,dobro imati kod sebe.❤️

    ReplyDelete
  3. Odlični savjeti, definitivno najbolji post koji sam pročitala posljednjih dana. Hvala ti na motivaciji, nemaš pojma koliko mi je ovo trebalo :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo? Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu,zadovoljstvo mi je.Hvala tebi na lijepim rijecima.<3
      I da,zelim da se medjusobno zapratimo.Pogledacu i tvoj blog. :)

      Delete
  4. Ono što mi se dopada kod tebe je to što uvek imaš ovako dobre, inspiracion i motivacione postove, pa i najvećeg pesimistu mogu pretvoriti u optimistu. Svaka ti čast na tome.
    Što se tiče ovog posta, u potpunosti se slažem. Nikad ne treba odustajati, jer je za sve potrebno vremena.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
  5. Hvala ti puno na lijepim riječima i stalnoj podršci.Drago mi je da ti se moji postovi dopadaju.A to mi je i zapravo cilj kada ih pišem,da podstakne ljude na pozitivnu promjenu.Pogledacu i tvoj post.❤️

    ReplyDelete
  6. Originalan i jako dobar post! :D Zapratila sam ti blog! :) Slažem se sa svakim pravilom!

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,drago mi je da ti se dopao.Takodje sam i ja tvoj blog zapratila i mislim da je odlican.<3

      Delete