Pismo tebi #2: Ti si tvorac svoje sreće

by - February 25, 2019



Draga osobo,
Ovo je drugi put da ti pišem pismo i da želim da ti se obratim. I ponovo, želim da te podsjetim na nešto veoma važno, a to je da si ti tvorac svoje sreće. Ti. Niko drugi. I zato ne dopusti da bilo ko ili bilo što utiče na nju.

Ne znam sa čime se trenutno nosiš, kako se osjećaš, šta te boli ili šta u tebi izaziva mir i zadovoljstvo, koji su tvoji snovi. Ali, znam da, kao i svi drugi na ovome svijetu, želiš samo jedno - biti srećan/na. I možeš. Možda sada ne vjeruješ u to, ali znaj da niko nije za to uskraćen i da imaš potpuno pravo na sreću.

Ne propuštaj prilike i trenutke. Ne čekaj da dođe pravo vrijeme da nešto uradiš, kažeš, odlučiš... Ne čekaj da se nešto desi da bi bio/la srećan/na. Ti si odgovoran/na za svoj život. Ti biraš tvoj put. Zato nemoj da se stvari događaju tebi. ,,Dogodi se'' stvarima.

Takođe, ne dopusti da ti drugi ljudi i situacije odrede budućnost. Tuđe mišljenje nema nikakve veze s tobom i time kakva si osoba, već naprotiv. Ono je direktno povezano s osobom koja ga iskazuje, njenim pogledom na svijet, načinom razmišljanja i onim što nosi u srcu. Neki će te voljeti, neki mrziti, ali to neće imati nikakve veze s tobom.

Isto tako, nemoj da stvaraš sliku o sebi na osnovu tvoje prošlosti i negativnih stvari koje si iskusio/la. Možda se sada osjećaš loše zbog nečega što nisi ili jesi uradio/la, ali ne gledaj sebe na osnovu toga. Razmišljaj o tome ko želiš postati.

Ti nisi tvoje misli, uvjerenja, strahovi... Sve to si pokupio/la od strane okoline. Misli i uvjerenja se mogu promijeniti, sa strahovima se možeš suočiti.

Obrati pažnju na sitnice, jer one te čine srećnim/om. Ko je ta osoba s kojom ti je lijepo i koja ti uljepša dan? Šta je to što ti izmami osmjeh na lice? Koje je to mjesto koje ti je blizu i gdje, kad odeš tamo, osjećaš slobodu?Šta je to što radiš i čini da budeš ispunjen/a?
Pred kraj ove avanture, koju zovemo život, neće ti biti važno koliko si nula imao/la na bankovnom računu, već koliko si trenutaka istinski proživio/la. Zato, ne uzimaj ''sitnice'' zdravo za gotovo, jer koliko god ti one djelovale male, veće su nego što zaista misliš.

I nije loše željeti novac, ali ne treba mu težiti iz pogrešnih razloga. On nije status, bogatstvo i moć, već ono što možeš učiniti s njim. A možeš dosta toga dobrog, i za sebe, i za druge.

Takođe, uredu je ne biti savršen/a, niko nije. I to nije bitno. Važno je biti najbolja verzija sebe, biti ono ko zaista jesi. Nemoj se stidjeti svojih mana. Prigrli ih kao da su vrline i one će to i postati, ili će pak nestati. Kada ih prihvatiš, niko ih neće moći upotrijebiti protiv tebe.

Okej je ne biti okej u svakom trenutku. Da nisi iskusio/la tugu, ne bi znao/la šta je sreća.

I zapamti, jedna tvoja odluka može promijeniti sve. Ako samo promijeniš pogled na nešto, ono će se promijeniti nabolje. Jer život nije ono što se događa, nego kako ti gledaš na to što se događa.



Ne znam koliko vas se sjeća ili je pročitalo post PISMO TEBI, koji sam ljetos napisala. S obzirom na to da sam imala posebnu inspiraciju za to, odlučila sam da vam se ponovo obratim na ovaj način i da vam ,,napišem pismo''. Ako mene pitate, ja sam ovim postom izuzetno zadovoljna. Pišite utiske u komentarima. <3

You May Also Like

20 comments

  1. Jako mi se svidja post, posebno ovo da-- nisi iskuso tugu ne bi znao šta je sreća--, to je pokazatelj da ako si iskusio nešto što te je povredio, nešto što nisi mogao imati, sutra ćeš znati da ceniš to što dobiješ duplo više, i baš tako draga. mi sami smo stvaratelji svoje sreće, i treba da to uradimo najbolje. :)

    https://aandymm.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na podršci i na ovako divnom komentaru. I zaista, kad ti nakon nečeg lošeg, dođe nešto sjajno, više ćeš znati to da cijeniš.❤️

      Delete
  2. OBOŽAVAM TVOJE POSTOVE!

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Svi mi imamo svoje mane, ali, ako smo ih svjesni i ako ih se ne stidimo, niko ih ne može upotrijebiti protiv nas.
    Takođe, sviđa mi se što si obratio pažnju na baš te dvije rečenice, jer čim su ti se od svega u tekstu baš one istakle, značiće ti i sjetićeš ih se u pravom trenutku. Hvala na podršci i divnom komentaru.❤️🙂

    ReplyDelete
  4. Definitivno je i meni najupečatljiviji deo "da nisi iskusio tugu, ne bi otkrio šta je sreća". Jer na kraju sve bude kako treba. Čak i ako ne izgleda tako, jeste, jer kao što kažeš, da nisi iskusio tugu, ne bi otkrio šta je sreća.
    Takođe, deo pisma gde govoriš u novcu smatram da je jako bitan, jer danas smo sa svih strana opkoljeni nekim "nedostižnim" stvarima, koje vrlo često ljudima nabijaju komplekse, a realnost je da je to zapravo toliko nebitno naspram stvari koje zaista donose sreću.
    Fantastičan post, Anđela, svaka čast ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da je mnogima, pa i tebi baš ta rečenica zapala za oko, što mi je veoma drago, jer zaista opisuje kakav je zivot zapravo. Takođe, što se novca tiče, nije loše željeti ga, ali jeste ako je to iz pogrešnih razloga i ako se on stavlja ispred stvari koje su važnije od njega. Hvala na podršci i sjajnom komentaru.❤️❤️❤️

      Delete
  5. Wow! Aplauz! Hvala ti na ovom pismu "meni"... značile su mi ove reči... :* ♥

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/03/baksuz-moje-drugo-ime.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, drago mi je zbog toga.❤️❤️❤️
      Hvala tebi na podršci.☺️

      Delete
  6. Čim sam pročitala naslov rekla sam sebi da ovo vrijedi pročitati! Definitivno nešto što sam trebala i što je toliko divno napisano i vrijedno čitanja! Girl svaka čast i hvala mnogo!

    http://teenorchild.blogspot.com/ - novi post❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na pohvalama i ovako divnom komentaru. Drago mi je da ti je ovaj post ,,došao" u pravom trenutku.❤️☺️

      Delete
  7. Geeeeeniiijaaalaaan post!!!!!!! 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😉😉😉😉😉 Svaka cast!! Pismo je predivno!! 😃😉😃😉😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnim riječima i podršci.❤️❤️❤️

      Delete
  8. Odličan post Anđela, predivno napisano! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    ReplyDelete
  9. Preeelijepo si ovo napisala, ali stvarno...najviše me zaustavio dio :Ti nisi tvoje misli, uvjerenja, strahovi... Znaš,ja sam se zalagala za tu misao,mi smo ono što mislimo,šta želimo i slično, i sad čitam tvoje objašnjenje zašto mi to nismo...i sve ima smisla. I znaš ovaj dio za novac, sviđa mi se kako kroz ovaj tekst želiš pokazati da nije loše biti nesavršen, i primjerice svako želi novac, i uglavnom ljudi to odmah protumače loše, ali ti si rekla jedan baš interesantan dio:ali ne treba mu težiti iz pogrešnih razloga... sve sam pročitala i sve je prelijepo, ali ovo su dijelovi gdje sam baš zastala i da razumijem šta želiš reći.
    Baaaš mi se svidio post, i prelijepo pišeš, vidi da imaš ljubav prema pisanju kao što si i napisala u biografiji.

    prvadamarusije.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogi definišu sebe na osnovu svojih misli i strahova, što sam i ja ranije radila. Ali misli se uvijek mogu promijeniti, a strahovi ukloniti.
      Takođe i za novac. Postoje oni koji misle da novac kvari ljude, da je loše željeti novac, da njega imaju samo loši ljudi, što uopšte nije tačno. Svi mi želimo novac, htjeli to da priznamo ili ne, ali mu ne treba težiti iz pogrešnih razloga i samo isključivo radi materijalnog. Novac je ono što možeš učiniti s njim, npr. putovati, pomoći nekome, uložiti ga u nešto korisno...
      Hvala na sjajnom komentaru i podršci. Drago mi je da ti se ovaj post dopao.❤️❤️❤️

      Delete
  10. "Kako zračiš, tako privlačiš!", u suštini, ne bih rekla da je čovjek apsolutni tvorac svoje sreće, vjera me uči da su neke stvari predodređene za neke ljude, ali pojedinac u velikom procentu može da utječe na svoju sudbinu i izlazi na kraj sa svime što mu se desi, jer "Kakve su ti misli, takav ti je život!". Sviđa mi se način na koji razmišljaš.

    Slatke Recenzije - www.slatkerecenzije.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Često ne možemo da utičemo na stvari koje nam se dešavaju, ali možemo da izaberemo kakav ćemo pogled imati na njih. Hvala na podršci, drago mi je da ti se dopada kako razmišljam.❤️☺️

      Delete