Hobiji i stvari koje mozete raditi u slobodno vrijeme

by - March 28, 2018


Svima nama se desavalo da nam je nekada dosadno,svega nam je preko glave ili jednostavno zelimo da radimo nesto sto nas ispunjava i da se na taj nacin opustimo.Zato svako treba da ima neki hobi ili razonodu koja ce mu ,,popuniti" to slobodno vrijeme i u kojoj ce uzivati.Osim toga,taj hobi jednog dana moze prerasti u posao i postati nesto sto nam donosi novac.To me je inspirisalo da napisem ovaj post u kome cu vam predloziti neke hobije.Ali,ne morate se ograniciti samo na stvari koje sam ja navela.Nesto od ovoga moze da bude inspiracija da vi pronadjete neki hobi.Uzivajte! :)

1.Citanje



Ovaj hobi je zaista uticao na mene.Citajuci sam postala bolja osoba,razvila empatiju,promijenila svoj nacin razmisljanja nabolje,kao i svoj zivot.Osim toga,popravila sam pisanje.Citanje je odlican hobi jer vam omogucava da svoje vrijeme provodite kvalitetno.Da bih vas podstakla na citanje,napisala sam post o tome zasto citati i koje pozitivne stvari citanje donosi: http://sweet-dreams-14.blogspot.com/2018/03/zasto-citati-7-razloga.html
Takodje,ako ne znate sta da citate,pogledajte ovaj post: http://sweet-dreams-14.blogspot.com/2018/01/omiljenje-knjige.html

2.Bojanje,crtanje,slikanje
Bojenje je nesto sto me opusta.Od kada sam od sestre dobila bojanku sa mandala motivima ,,zaljubila" sam se u bojenje.
Crtanje je slican,ali takodje odlican hobi kojim sam se bavila prije godinu dana i koji me je ispunjavao.
Ako ste izuzetno nadareni,slikanje je jos bolji izbor,ali se ja time nisam bavila jer me nije interesovalo,a i nemam neki dar za to.




3.Blogovanje
Idealna stvar,ako zelite da zapocnete nesto novo.Ja sam svoj blog otvorila prije par mjeseci i za jako kratko vrijeme,to je postalo nesto u cemu uzivam.Ako niste otvorili blog,ne znam sta cekate.Odlicna je ideja,posebno ako imate ljubav prema pisanju(takodje vam pisanje uopste,npr.knjige moze biti hobi).

4.Ucenje stranih jezika
Osim sto je odlicna stvar,radite i nesto korisno za sebe.Znanje stranih jezika vam uvijek moze pomoci u poslu,kao i tokom odlaska na putovanje ili preseljenja u drugu zemlju.Ako niste u mogucnosti da placate kurseve,mozete ih nauciti preko interneta.
Ja u skoli ucim engleski i italijanski,koje kasnije planiram da usavrsim.Takodje mi je zelja da naucim francuski,spanski i njemacki,ali ,,otom potom". ;)

5.Sport
Osim sto je zdrav i dobar za tijelo,znatno popravlja raspolozenje.Ako ne volite sportove sa loptom(rukomet,fudbal),kao ja,mozete voziti bickilo,rolere,baviti se fitnessom,aerobikom...Ja npr.vjezbam svaki dan kod kuce i primijetila sam ogromna poboljsanja u svom fizickom izgledu,zdravlju,raspolozenju i samopouzdanju.Sport je zdrav,dobar za nase tijelo i zabavan.Probajte!:)

6.Fotografija
Ne morate biti profesionalac fotografisati ,,Bog zna kako".Bitno je da vas to ispunjava i da u tome uzivate,kao sto je slucaj sa mnom.Fotografisanje je super hobi koji vam omogucava da ispoljite svoju kreativnost.Jos vise od fotografije volim uredjivanje slika.

Za inspiraciju pogledajte moj Instagram profil: https://www.instagram.com/_sweetdreams14_/

Takodje pogledajte post o aplikacijama za uredjivanje slika koje ja koristim: http://sweet-dreams-14.blogspot.com/2018/02/aplikacije-za-uredjivanje-slika.html




7.Putovanje
Iako nikada nisam putovala van svoje zemlje,mislim da je putovanje odlican hobi koji vraca snagu i ljubav u nas zivot.Iako sam obisla vrlo malo mjesta.putovanja su uvijek bila i uvijek ce biti najljepsa iskustva i uspomene u mom zivotu.Takodje,zelim da obidjem svijet jer mislim da je to stvarno jedno predivno iskustvo.Ako imate vremena(a i novca),sta cekate?Ne znate sta propustate!

8.Gledanje filmova
Volim gledati filmove jer mi pokrecu mastu i ostavljaju me bez daha,narocito ako je u pitanju dobar film.Filmove gledam iz slicnih razloga zbog kojih citam knjige.

Ako ne znate koji film da gledate,kliknite ove linkove:

http://sweet-dreams-14.blogspot.com/2017/12/filmovi-koje-preporucujem_28.html

http://sweet-dreams-14.blogspot.com/2018/03/filmovi-koje-preporucujem-2.html

9.Pravljenje stvari
Napravite bilo sta,sto god zelite.Mogu to biti ukrasni predmeti,posude od gline,nakit...Ja sam se prije dvije godine bavila pravljenjem narukvica od konca i to bih radila satima.Ako vas to ne interesuje,probajte nesto drugo.

10.Sviranje ili pjevanje
Ako ste talentovani i imate dara za to,probajte.Nisu svi ljudi nadareni za to i steta je taj talenat ne razvijati.Ja za ovo nemam talenat,a ni ne zanima me narocito.Ali,iskreno mislim da ljudi s tim darom obavezno trebaju to da iskoriste i izvuku najbolje iz toga,posebno ako je taj talenat ogroman.




Za ovaj post je trebalo truda i vremena,ali sam uzivala pisajuci ga.Nadam se da ste i vi uzivali citajuci ga.Pisite utiske u komentarima.<3





You May Also Like

2 comments

  1. Veoma lep i inspirativan post.
    Mogu slobodno reci da su avi gore navedeni hobiji u stvari i moji hobiji.
    Volim kreativnost i akciju i uvek kvalitetno provodim slobodno vreme.
    Odlican post ! 👍💖

    https://mojstilikombinacije.blogspot.com/

    ReplyDelete