Zasto citati-7 razloga

by - March 22, 2018


Veliki sam ljubitelj knjiga.Kao mladja ih i nisam bas citala.Ljubav za citanjem mi se javila od kada sam procitala Gospodara prstenova,a zatim i Harija Potera.Iako mnogi ljudi,narocito tinejdzeri mojih godina,misle da su knjige dosadne,ja mislim da ih treba citati.Zato cu vam u ovom postu navesti 7 razloga zbog kojih je dobro citati.

1.Mozete nesto nauciti
To ne znaci da cete nauciti nesto samo iz knjiga vezanih za matematiku,istoriju i tome slicno.Znanje se moze steci i iz najobicnijeg romana od 100 strana,jer svaka knjiga,bilo ona velika ili mala,salje neku poruku koja nam zaista moze koristit ili cak promijeniti zivot.Npr.ja sam izvukla veoma vaznu poruku iz knjige Starac i more,kao i iz Malog princa,a obje imaju svega 100 strana.Isto tako sam pronasla poruku i u mnogo obilnijim knjigama.
O tome kakvu poruku salje knjiga ,,Starac i more" procitajte OVDJE: http://sweet-dreams-14.blogspot.com/2018/03/covjek-nije-stvoren-za-poraze-ernest.html


2.Razvijamo empatiju
Citajuci knjige cesto se ,,uzivimo" u probleme likova.Stavljamo se na njihovo mjesto,shvatamo kako im je i kako se povodom necega osjecaju.Na taj nacin razvijamo empatiju,koja je veoma pozitivna stvar u zivotu.

3.Sticemo iskustvo
Dosta mozemo nauciti iz gresaka,ali i iz uspjeha koje su likovi u knjizi napravili.To nam pomaze da mi ne napravimo slicne greske,ali i da nam njihov uspjeh bude inspiracija i motivacija.Na taj nacin sticemo neku vrstu iskustva.

4.Obogacujemo rjecnik
Meni je citanje izuzetno pomoglo da obogatim rjecnik i popravim pisanje.Iako moj nacin pisanja nije savrsen,znatno je bolji nego prije,a i poboljsace se kroz dalje citanje i pisanje bloga.

5.Citanje je odlican hobi
Citajuci,svoje vrijeme provodimo na kvalitetan nacin.Na kraju krajeva,bolje je procitati dobru knjigu,nego cio dan provesti na instagramu.Ja nemam nista protiv drustvenih mreza,naprotiv.Ali u tome treba postojati neka granica.

6.Razvijamo mozak
Toliko je naucnih dokaza da citanje zaista utice na razvijanje naseg mozga,Prema istrazivacima,dugogodisnje citanje pomaze da mozak ostane u funkciji i kada ostarimo.Takodje,citanjem nove knjige mozak analizira podatke i na taj nacin se ubrzava njegov rad.

7.Popravlja raspolozenje
Kada smo tuzni i ne osjecamo se bas najbolje,dobra knjiga nam moze pomoci da zaboravimo probleme jer se ,,izgubimo" u njoj i ne razmisljamo.Za ,,podizanje" raspolozenja su odlicne knjige saljive prirode.



Ovo su samo neki od razloga zbog kojih je dobro citati.Da sam nabrajala jos,nikada ne bih zavrsila.Pisite u komentarima da li citate i ako ne,da li planirate.:)


Takodje mi predlozite neku dobru knjigu. :)

You May Also Like

0 comments