Bar iz mog ugla

by - August 22, 2018




S obzirom na to da vam se ideja koju sam iznijela u prethodnom postu dopala, odlučila sam da sljedeći, tj. ovaj bude o Baru, gradu u kome živim. Predstaviću vam ga kroz slike; neke sam uslikala juče u ovu svrhu, a neke davno, pa sam ih se sjetila. Nadam se da će vam se dopasti i da ću uspjeti da Bar predstavim vjerodostojno i u što boljem svjetlu.

I da, obavezno pogledajte i prethodni post ( LINK ) u kome sam pisala o Dobrim vodama, mjestu koje mi se toliko dopalo, da sam ga obišla još dva puta. Prelijepo je, a vi se uvjerite čitajući moj post o njima, ili još bolje, odlaskom tamo.


Bazen u Ruži vjetrova,hotelu u Dobrim vodama


Ako nešto volim kod Bara, to je činjenica da je primorski grad i da ima izuzetan geografski položaj ( kao i sama Crna Gora ). Takođe mi se dopada zbog mirnog načina života koji pruža. Mali je i lak za snalaženje u prostoru. Klima je odlična; ljeti nije prevruće, a zimi nije prehladno. I naravno, malo je reći da je prelijep.


Meni najdraže mjesto u Baru je gradsko šetalište.






















Naravno,tu je i Dvorac kralja Nikole,koji se nalazi nedaleko od šetališta


Kao ljubitelja prirode, uvijek me je oduševljavala ljepota dvorišta dvorca.


Inače, Bar je grad u kome skoro pa nikad ne pada snijeg. Tokom života u Baru sam vidjela snijeg samo tri puta. Zato mu se mi Barani kada padne uvijek radujemo.


Bar tokom jeseni

Osim stvari kojih sam pomenula, kod Bara volim to što je, može se reći, jedan od najčistijih gradova u Crnoj Gori. Čak je i dobijao brojne nagrade što se ekologije i čistoće tiče. Takođe me oduševljava kod njega to što obiluje prirodom, naročito drvećem.









Saborni Hram Svetog Jovana Vladimira







To je to što se tiče ovog posta. Nadam se da ste uživali čitajući. Pišite da li ste posjetili Bar i ako niste, jeste li dobili želju za tim. :)

















You May Also Like

30 comments

  1. 'Ladno živiš u baru? Blago tebi :D Nadam se da ću ga posetiti jednom. Stvarno jako lep gradić, slike to predobro dočaravaju :) ♥
    Super post!

    Novi post: milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, čim budeš bila u prilici posjeti ga, jer je fantastičan. Drago mi je da si uživala čitajući. :D
      Pročitaću tvoj post čim budem imala vremena. :)

      Delete
  2. Tvoji "travel" postovi su fantastični. Počevši od teksta (imam osjećaj kao da sam zaista tamo) pa do fotografija koje su prekrasne.

    Isabela Breber

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru.Drago mi je da sam uspjela da ti dočaram Bar putem ovog posta.❤️

      Delete
  3. Kao što sam ti rekla u prošlom postu,Bar me je oduševio.Šetalište je lepo,čisto...Hram Svetog Jovana Vladimira je takođe prelep,ja sad ne znam kako se to tačno zove,ali ona mala crkvica na čijim vratima je Njegošev manastir,koja je pored hrama,je tako lepa.Slike verno prikazuju grad,i tekst je odličan.Sve u svemu,srećnica si!❤
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lijepo je čuti da imaš tako dobro mišljenje o Baru.Volim to da vidim,jer ljudi koji žive tamo ne vide u koliko divnom gradu žive.Hvala puno na divnom komentaru.❤️

      Delete
  4. Odličan post i predivne fotografije. Bila sam sto puta u Baru tako da se slažem sa tobom! :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minniearts.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,drago mi je da si uživala čitajući i da ti se Bar dopada.Pogledaću tvoj post.❤️

      Delete
  5. Odličan post! Fotografije su savršene. Nisam bila u Baru ali bih volela da ga posetim.

    Snowflake's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru i podršci.Posjeti ga čim budeš imala priliku.❤️

      Delete
  6. Ajme meni, izgleda kao pravi raj i mesto sa puno zabave ali i chill vibe-om. Blago tebi! Inace, bas si lijepo fotografirala, i tekst i objasnjenje mi se jako svidjaju takodjer. <3

    A free soul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa pravo da ti kažem,jeste,bar meni.Pravo mjesto za uživanciju,taman kao raj.Hvala na podršci i izdvojenom vremenu.Drago mi je da su ti se post i slike dopale.❤️

      Delete
  7. Bila sam samo jednom u Baru, odnosno samo smo prolazili kroz Bar. I ono koliko sam mogla videti, bilo je prelepo. Drago mi je da si uradila ovaj post da bi dočarala stvarnu lepotu ovog grada. Svaka čast!

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što čujem da ti se Bar dopao kad si bila i da sam ga uspjela što bolje predstaviti putem ovog posta.Hvala na podršci.❤️
      Pogledaću i tvoj post,čim budem imala vremena.☺️

      Delete
  8. Mislim da si odlicno predstavila Bar,slike su feeenomenaalne kao i sam grad!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,drago mi je da sam uspjela u tome i da si uživala čitajući post.❤️

      Delete
  9. Mnogo mi se dopadaju slike zalaska sunca! To je uvijek bilo nesto sto me fasciniralo!

    New post
    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.Takođe obožavam slike zalaska sunca,zato ih fotkam u velikoj mjeri.:)

      Delete
  10. Priroda i sam grad je lep, baš lep, samim tim su i slike FENOMENALNE, PREBRUTALNE. :) Ostala sam otvorenih usta videći neke od njih. :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/10-zanimljivosti-o-ceskoj.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,pa hvala ti puno,lijepo je to čuti.Drago mi je da je Bar na tebe ostavio dobar utisak,kao i ovaj post.❤️

      Delete
    2. Zavidim ti što tamo živiš. :)

      Novi post na mom blogu http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/opekotina-ili-make-up.html značilo bi mi, da kao i uvek, ostaviš svoje mišljenje. :)

      Delete
    3. Obećavam, čim budem imala vremena :)

      Delete
  11. Meni je ovaj grad prelijep! Super fotkice! <3

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
  12. Drago mi je da si se lijepo provela i da ti se Bar dopao.I jeste,šetalište je predivno i meni je ono upravo omiljeno mjesto,uz to i more.Hvala na podršci. :)

    ReplyDelete
  13. Ovaj post mi se bas svidja!
    Ovog ljeta sam provela 15 dana u Baru, i prosto sam ocarana mnogim djelovima tog grada. Zaljubljena sam u zalazak sunca kojeg sam posmatrala kraj svetonika par puta. Moram pomenuti da je more u 4 ujutro predivno kao i nebo. :) Ne zalim rano budjenje jer je prizor nezaboravan. Iznenadjena sam koliko sam ljud vidjela u tako ranim satima. :) Luka mi se bas svidjela kao i cinjenica da na svakom cosku mogu vidjeti psa! :')
    Slike su predivne draga. ♥

    Novi post je na blogu. ♥
    GLOWLLIE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe me, kao i tebe oduševljavaju zalasci sunca i čim imam priliku, potrudim se da ih posmatram, bilo gdje da sam. A na more u 4 ujutro nikada nisam bila, a sad žalim što to još uvijek nisam uradila, jer po tvom opisu vidim da je predivno. I ovo za pse je istina. Hvala na predivnom komentaru, drago mi je što ti se Bar dopao i što si ga doživjela na tako divan način. :)

      Delete
  14. Slike su jako dobro uradjene.Svaka cast gradic izgleda zaista predivno.

    https://own-bloger.blogspot.com/

    ReplyDelete