Odlazak u Dobre vode,Ruža vjetrova,koncert OK benda

by - August 16, 2018


Ovaj post pišem u srijedu 15.08.2018. a pretpostavljam da će izaći dan, dva poslije. 

Malo čitalaca ovog bloga zna da živim u Crnoj Gori, u Baru. Isto tako, mnogi od vas ne žive u istoj državi u kojoj ja živim. Zato mi je, zbog toga što mi je jučerašnji dan priredio, pala na pamet ideja da s vremena na vrijeme objavim po koji post vezan za meni draga mjesta u Crnoj Gori. Danas ću pisati o mom odlasku s porodicom u Dobre vode, mjesto koje se nalazi nedaleko od Bara, a fokus ću staviti na hotel pod nazivom ,,Ruža vjetrova''. Slike koje sam uslikala i pomoću kojih planiram da vam predstavim ovo mjesto su okej, ali prikazuju samo djelić ljepote Dobrih voda. Svejedno,nadam se da će vam se svidjeti i da ćete dobiti želju da tamo i odete. Uživajte! :)



Razlog našeg odlaska u Dobre vode bila je želja mene i moje sestre da se kupamo u bazen koji se nalazi u ,,Ruži vjetrova'', tako da smo najviše vremena tamo proveli.Moji utisci su pozitivni i uživala sam u ambijentu i ljepoti hotela.







 Bazen noću

Takođe smo večerali u poslastičarnici ,,Plavi Jadran'' koju vam toplo preporučujem.


Naravno, dio vremena smo proveli u obilasku Dobrih voda,šetajući se i razgledajući mjesto.








Nakon što smo se vratili za Bar, otišli smo na koncert fantastičnog OK benda i dobili priliku da se slikamo s njima. Inače su članovi OK benda dobri prijatelji mog tate, koji je takođe muzičar.






To je to što se tiče ovog posta. Pišite da li ste i vi posjetili Dobre vode ili bilo koje drugo mjesto u Crnoj Gori, kako ste se proveli i da li vam se dopada ovaj post. Jedva čekam da čujem vaše utiske. :)


P.S. Bilo kada očekujte post o Baru. Potrudiću se da ga što prije napravim. :)

You May Also Like

47 comments

  1. Post je predivan! Nadam se da ću nekom prlkom posjetiti Dobre vode!
    Pratim te i nadam se da ćeš uzvratiti :)

    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    ReplyDelete
  3. Predivan post, nadam se da cu u buducnosti i ja posjetiti Dobre vode jer izgleda predivno!

    https://colourfulmadness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Definitivno piši češće ovakve postove! Crna Gora je prelepa zemlja i posetila sam je sigurno barem 10-ak puta. Zaista joj se svake godine u letnjoj sezoni rado vraćam. Zavidim ti što živiš tamo. Btw. I ja imam neke crnogorske korene s obzirom na to da mi je deda rođen i odgajan tamo, odatle moje crnogorsko prezime.
    Inače ovo mesto je zaista prelepo i imaću ga u vidu za ubuduća putovanja. :)

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što ideš u Crnu Goru često i što vidiš njenu ljepotu,jer malo ljudi koji tu živi primjecuje koliko je to zapravo lijepa zemlja.A nisam znala da imaš crnogorske korene,a ne mogu da vjerujem da se nisam sjetila po prezimenu.A što se tiče Dobrih voda,definitivno ti preporučujem da odeš tamo,jer je predivno mjesto i meni se jako dopalo.❤️

      Delete
  5. Prelijep post, fotkice su odlične , uživala sam čitajući! <3

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,drago mi je da si uživala čitajući.❤️

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. U Crnoj Gori sam bila jedno 4-5 puta kad sam bila mala, tako da se bas i ne secam tih putovanja. Prethodnih godina sam na more isla iskljucivo u Grcku. Mnogo volim tu zemlju i njihovo more, ali bez obzira na to bih jako volela da ponovo posetim Jadran kroz koju godinu. Bele Vode deluju kao prelepo mesto. Divan post, slazem se sa Milicom da definitivno pises cesce na ovu temu💕
    https://sofijasjourney.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da vidim da ti se Crna Gora dopada a definitivno ti preporučujem,osim Dobrih voda,bilo koji grad na primorju,jer je,bar meni,tu najljepše.Pogotovo volim Bar u kome živim.I da,potrudiću se da češće pišem postove na ovu temu. :)

      Delete
  8. Woooow,prelijepo mjesto i slike! 😉 Iako zivim u Crnoj Gori nisam imala priliku da odem u Dobre vode,to cu definitivno morati da uradim! Sve u svemu,super post,baaas sam uzivala! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i ti živiš u Crnoj Gori saznala sam jer si pomenula u nekom od tvojih postova i super je što ima čitalaca ovog bloga koji i tu žive.A odlazak u Dobre vode ti definitivno preporučujem.Drago mi je da si uživala čitajući ovaj post i da ti se dopao.:)

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Baš mi se sviđa post, mjesto je stvarno prelijepo a moram priznati da mi se i hotel sviđa. Nastavi sa ovakvim postovima, ja se već radujem sledećem. :)

    Dnevnik Ljepote

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se hotel najviše svidio i samim tim sam provela najviše vremena tamo.Definitivno ću nastaviti s ovakvim postovima,jer vidim da se mnogima dopadaju,a i imam želju da kroz njih predstavim ljepotu Crne Gore.Sljedeći će biti vjerovatno o Baru,ne znam kada,ali biće. :)

      Delete
  11. Jako mi se sviđaju tvoje fotografije! Nikada prije nisam obišla Dobre Vode, ali znam da je Crna Gora predivna i da je top destinacija sada preko ljeta! Drago mi je što si uživala i s nama podjelila svoje utiske!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je Drago da ti se dopada Crna Gora i da si dobila želju da posjetiš Dobre vode.Hvala na podršci.❤️

      Delete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Super post draga, voljela bih posjetiti Crnu Goru što namjeravam, slike su ODLIČNEE. :* ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,drago mi je što imaš želju da posjetiš Crnu Goru. :)

      Delete
  14. Ajme, mesta izgledaju predivno, volela bih posjetiti Crnu Goru! <3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Odličan post draga, bila sam u Dobrim Vodama ali baš davno. Inače, od svih gradova najviše volim Boku/ Kotor - Stoliv, Muo, Perast... :)

    www.minnieart.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se,Kotor i Perast su divni,a u Stoliv i Muo nisam bila,ali sam gledala slike na internet i djeluju mi prelijepo.❤️

      Delete
  17. Sjajan post,Anđela.Treba da pišeš više ovakvih postova,definitivno!Bila sam u tvom gradu,ove godine na moru,i Bar je prelep grad.Posetili smo i Stari Bar koji me je takođe oduševio!Imaš sreće što živiš baš u Baru i što ti je more tako blizu.❤
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno moram napisati još ovakvih postova,jer osim što se svima dopadaju,i ja uživam pišući ih i dopada mi se ideja na koju sam došla.Drago mi je da čujem da ti se Bar dopao i da si se lijepo provela u njemu.I da,slažem se da sam srećnik što tu živim zbog mora,a i zbog načina života koji on nudi,a koji meni odgovara.Hvala puno na podršci.❤️

      Delete
  18. Slike su ti, malo je reći, fenomenalne. :) Lepo mesto, nema šta. :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/various-fun-questions-tag.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci i izdvojenom vremenu za ovaj post.Drago mi je da si uživala čitajući.❤️

      Delete
  19. Videla sam slike na tvom Instagramu i mogu reći da je ovo mesto predivno! Svaka čast na slikama ali i na ovom postu.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pretpostavila sam da si jedna od onih koji već znaju o čemu se radi,jer znam da me pratiš na instagramu.I da,hvala na podršci i izdvojenom vremenu za ovaj post.I ja ću pogledati tvoj.❤️😘

      Delete
  20. Super fotografije i zanimljiv post! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
  21. Zivim u Crnoj Gori ali nikad nisam posjetla ovo mjesto, ali imam zelju! Slike su divne a u izgled bazena nocu sam se zaljubila! ♥
    Slike su ti predivne. :)

    Novi post je na mom blogu pa ako zelis procitaj I ostavi komentar! ♥
    GLOWLLIE

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja takođe. :D Drago mi je da si uživala čitajući.:)

      Delete
  22. Prvo moram da podelim svoje oduševljenje ovim GENIJALNIM fotkama! Tako su lepe :)
    Nisam posetila Dobre Vode, odnosno - kad bolje razmislim nisam previše istraživala Crnu Goru nikad. Uglavnom odlazimo u Budvu, koja je košnica. Ono što je Beograd tokom cele godine u Srbiji, to je Budva u Crnoj Gori u letnjem periodu, samo na manjoj površini. Mnogo ljudi, gužve i sve to što meni lično ne prija previše ali more je more... Kakvo god i gde god bilo. :-)


    Novi post, rubrika Belgrade Places | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,drago mi je da ti se dopadaju.:)
      A što se Budve tiče,bila sam dva put.Lijep je grad i jako mi se dopada kako izgleda,a tada kada sam bila nije bila prevelika gužva,jer je bila zima,ali topao i sunčan dan.A znam da se što se nje tiče svi žale na gužvu koja meni uopšte ne prija.

      Delete
  23. Vec sam neke od slika vidjela na IG ali sam morala doci da procitam i post i da naprosto vidim jos slika :) Mjesto mi se cini bas savrseno i voljela bih da ga posjetim :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  24. Sviđa mi se ovakva vrsta postova. U 10. mjesecu planiram posjetiti Tivat i
    možda još neka mjesta u CG, a pošto volim planinarenje bilo bi super ako imaš neki prijedlog gdje obavezno trebam otići :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se post dopao.A što se toga tice,preporučujem ti gradove na primorju,npr.Bar u kome živim,Kotor,Herceg Novi...Takođe tu je i Igalo,koje je jako lijepo mjesto,Perast,Petrovac,Budva...To su ti neki moji predlozi.❤️

      Delete