Kako rasti i napredovati?

by - August 10, 2018


Svi mi kroz život napredujemo.Neki to rade svjesno,neki nesvjesno.Iz svake situacije,od bilo kakve osobe,možemo nešto naučiti,bez obzira da li je naše iskustvo pozitivno ili negativno.Međutim,mnogi ljudi kasno nauče,a uzrok toga je to što nesvjesno idu kroz život i nemaju na umu to da se sve događa s razlogom,bilo to dobro ili loše.Zato i pišem ovaj post,da vas podstaknem da svjesno koračate kroz život,zapravo,da svjesno rastete i napredujete.A evo i nekoliko načina za to.Uživajte!:)


Učite na svojim greškama
Svi griješimo i to je u redu.Nije strašno ni ako istu grešku ponovimo više puta.Ali,problem nastaje kada jednu te istu grešku stalno ponavljamo i kada nam ona postaje obrazac ponašanja u određenim situacijama.Zato treba biti svjestan svojih grešaka i,ako ne možemo ispraviti,tj.promijeniti to što se desilo,možemo bar probati ne raditi to iznova i iznova.Ne kaže se džabe:,,Na greškama se uči.'' :)


Učite na tuđim greškama
Ako išta možete naučiti od drugih ljudi,kakva god da je osoba u pitanju,to je da ne pravite iste greške kao oni.Lako se može desiti da se nađete u istoj situaciji u kojoj se našla osoba koju poznajete i ako je ona pogriješila,u tom trenutku ..uzeti'' nju za primjer i ne napraviti istu grešku.


Učite od drugih
Osim o greškama,od ljudi možemo naučiti i o nekim drugim stvarima.Svako je u nečemu dobar i od osobe koja je u nekoj oblasti bolja od vas,a vi želite u toj istoj oblasti da napredujete,možete naučiti mnogo.
Čak vam i čovjek koga vi smatrate lošim može poslužiti kao primjer za nešto,ako ni za šta drugo,onda kakvi vi ne želite biti.


Edukujte se
Moj tata mi često zna reći:,,Što više znaš,to više vrijediš.''I zaista,ta rečenica je zlata vrijedna,kao i svaka nova informacija koju saznamo.Zato se otvorite za edukaciju,jer vam bilo šta novo što saznate može jednog dana jako pomoći u životu,iako toga možda niste svjesni.


Usavršavajte se svakodnevno
Lak način da napredujete jeste da se usavršavate u nečemu o čemu imate osrednje znanje.A još lakše je da se usavršavate u stvarima u kojima ste odlični.Niko ne zna apsolutno sve,čak ni iz jedne jedine oblasti i bez obzira koliko ste u nečemu dobri,uvijek može bolje.


Učite iz loših trenutaka
Sve se događa s razlogom,pa tako i loši trenuci koji su sastavni dio svačijeg života,kod nekog više,kod nekog manje.Bez obzira što većina ima negativan stav prema njima,oni,kao i sve,imaju svoju svrhu,a to je da nas psihički ojačaju i i nauče nečemu.
A evo i posta o tome:Čemu su me loši trenuci naučili.


Učite  iz srećnih trenutaka
Život se ne sastoji samo od loših ljudi i situacija,on je mnogo više od toga i može biti lijep,samo ako vi to odlučite.Pa tako i pozitivne stvari možete iskoristiti za lični rast i razvoj.


Učite od djece
Okej,znam da nekima od vas ovo zvuči kao besmislica,ali iskreno vjerujem,da dok odrasli pokušavaju naučiti djecu kako se živi život,djeca njih uče šta je život zapravo.Naravno,odrasli su pametniji(ne svi),imaju više iskustva i sve to stoji,ali postoje stvari u kojima su djeca mnogo bolja od većine odraslih.
A čemu vas to djeca mogu naučiti?Pa,da budete bezbrižni,da volite,budete u sadašnjem trenutku,srećni,zadovoljni...ukratko-da uživate u životu.


Učite od starijih i pametnijih od sebe
Isto kao što možete učiti od djece,možete i od starijih,pogotovo od onih koji imaju više znanja i iskustva u životu od vas.


Radite na sebi,prije svega na mentalnom zdravlju
Jednom sam pročitala rečenicu:,,Najbolji rad koji možete obaviti je rad na sebi.''I zaista.Uvijek možemo nešto učiniti za svoj rast i napredak i doprinijeti tome da budemo najbolja verzija sebe.
A prije svega ostalog,najbitnije je raditi na svom mentalnom zdravlju,jer će se to odraziti i na ostale aspekte u vašem životu.Najbolji način za to je da što više mislite pozitivno i radite stvari koje vam izazivaju osjećaj sreće i zadovoljstva.


Slušajte svoje srce i razmišljajte svojom glavom
Zapitajte se:,,Šta mogu naučiti iz svog iskustva?Šta mogu uraditi da postanem bolja osoba i doprinesem svom ličnom rastu i napretku?Kako se osjećam povodom toga i toga...''
Postoji bezbroj pitanja na koja nemate odgovor,a većina odgovora se nalaze u vama,vašem srcu.I ne znaju ih ni doktori,ni naučnici,psiholozi,profesori,roditelji...
Zato,slijedite svoje srce.Ali,obavezno ,,ponesite'' i mozak sa sobom. :)




Ovo su neki od načina kako možete napredovati i učiniti da život radi u vašu korist.Pišite kako vi rastete,kao i uopšte,utiske o ovom postu. :)







You May Also Like

38 comments

  1. Slažem se sa svime što si napisala. Ideja je originalna i sve si lijepo objasnila. Mislim da su svi ovi načini vrlo bitni i da je najbitnije slušati svoje srce i misliti svojom glavom. Odličan post.

    Isabela Breber

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na citanju,drago mi je da ti se post dopao.:)

      Delete
  2. Svaka cast na postu! U potpunosti si u pravi,ideje i savjeti su zaista odlicni,q ti sama si to jako lijepo objasnila. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na podrsci,drago mi je da si uzivala citajuci.:)

      Delete
  3. Slažem se sa tobom, ceo život napredujemo i učimo kako na svojim tako i na tuđim greškama. Super post! :)

    snowflakesdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jako mi je drago što si napisala ovaj post, odličan je i slažem se sa svim, sve ove stvari treba imati konstantno na umu i mislim da se nekako i vodim kroz život sa onom rečenicom tvog tate " Što više znaš, to više vrediš "...
    Stvarno mi se svideo ovaj post, i ovakve tipove postova realno najviše i volim da čitam tako da nastavi sa vremena na vreme da pišeš o povezanim temama ili tako nešto, visdi se da ti ide <3 <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se vodiš tom rečenicom,jer je meni jako služila i služiće i ubuduće.:)
      I da,takođe najviše volim da čitam ove postove,zato ih i pišem i pisaću ih što više.:)
      Hvala ti puno na divnom komentaru i podršci,drago mi je da ti se post dopao.:)

      Delete
  5. Aaa.... super post! Very interesting posts!

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Zaista se slažem sa tobom. Uvek treba slušati svoje srce. Takođe, u potpunosti se slažem sa rečenicom ,,Što više znaš, to više vrediš''. Svaka čast za ovaj post! ❤

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na podrsci,drago mi je da si uzivala citajuci.:)

      Delete
  7. Moram priznati da si pravi lajf kouč! Nemam šta da dodam, savršeno objašnjeno. Ah kad bi barem prestala da ponavljam iste greške, gde bi meni kraj bio! hah ;D

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,nije strašno ni kad ponoviš iste greške,to te uči da ih je loše ponavljati.XD
      A to za lajf kouča mi je više ljudi rekloNema šta,idem ja u lajf koučeve.XD
      Hvala na podršci.:)

      Delete
  8. Post je fenomenalan! Dopada mi se tvoj blog... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,drago mi je zbog toga.Poljubac i za tebe.:)
      I da,zapratimo se.:)

      Delete
    2. Hvala puno. Uzvratila sam pracenje... ljubac

      Delete
  9. Volim pričati na ovakve teme jer mislim da su jako važne. Mnoogo mi se sviđa ova rečenica oko najboljeg rada da je taj rad na sebi. <3

    Novi post: Parižanke i Francuska | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja takođe.Zato i pišem o ovakvim temema,volim da ih čitam i mislim da bi o njima trebalo više da se piše.:)
      A što se te rečenice tiče,apsolutno je istinita i zato mi se dopada.:)
      Hvala na divnom komentaru i podršci.:)

      Delete
  10. Jako motivacion i inspirativan post draga. Jako mi se svidja sto si potencirala koliko je bitno mentalno zdravje x)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,drago mi je da si uzivala citajuci.Takodje mi se svidja sto shvatas koliko je mentalno zdravlje bitno u zivotu.:)

      Delete
  11. Mnogo dobar post.

    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Moram da kažem da me svakim novim postom, sve više oduševljavaš. :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/top-5-h-new-shoes-and-accessories.html

    ReplyDelete


  13. Hi, Im a new follower on your blog from gfc ...
    I hope you will be back ...
    www.dlkgzr.com

    ReplyDelete
  14. Ovo je jedan veoma koristan i poučan post, sigurna sam da će svakome pomoći! Meni si baš ulila motivacije da počnem da radim na sebi i sigurna sam da ću poslušati dosta tvojih saveta. Sve što si navela je apsolutno tačno i u potpunosti se slažem. Odličan post, draga! :)

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam te motivisala za rad na sebi i primjenjivanje ovih savjeta.Hvala na predivnom komentaru,podrci i izdvojenom vremenu za citanje ovog posta.:)

      Delete
  15. Veoma koristan i zanimljiv post. Odlično, hvala na savetima. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minnieart.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Great post, love the photos :)
    Hope you can leave a comment on my last trip to Gardaland --> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    ReplyDelete
  17. Divan post, veoma inspirise!

    pracenje za pracenje? https://skypositive.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  18. Great post! Photos are amazing.. :)
    Can you please leave the comment on this post ---> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    ReplyDelete