Filmovi koje preporučujem #5

by - September 25, 2018



Prošlo je dugo vremena od kad nisam pisala na ovu temu i zato sam odlučila da ovaj post bute upravo o filmovima. U posljednje vrijeme i tokom  raspusta sam odgledala dosta odličnih filmova, tako da ću ovim putem s vama podijeliti svoje utiske o njima.

Linkovi prethodnih postova o filmovima:
Filmovi koje preporučujem
Filmovi koje preporučujem #2
Filmovi koje preporučujem #3
Filmovi bazirani na knjigama


Pitch black


žanr: naučna fantastika, triler

Radnja se dešava u 27.vijeku i počinje tako što svemirski brod prevozi kriminalca, inače glavnog lika, Ridika, u novi zatvor. Međutim, brod prolazi kroz trag komete nakon čega se usljed oštećenja ruši na nepoznatu planetu. Ridik bježi, a preživjeli sa pilotom letelice Karolinom Fraj kreću u potragu za hranom i skloništem. Ono što je mene stalno kopkalo jeste naziv filma i kakve on ima veze sa tematikom.To ćete saznati kada odgledate film. Inače, postoji još djelova, ali ne pod istim nazivom, koje ja nisam odgledala, ali, kada to učinim javljam utiske. 


Starship troopers


žanr: akcija, naučna fantastika

O radnji filma vam neću ništa govoriti, ali je mene lično oduševio i garantujem da će se mnogima svidjeti. Film ima još djelova, ali me nije privlačilo da ih odgledam, jer su tematika i glumci izmijenjeni.


World War Z


žanr: naučna fantastika, akcija, triler

Ovaj film ima sličnu temu kao Resident Evil koji sam vam preporučila u jednom od prošlih postova. Radnja je takođe vezana za zombi apokalipsu, a glavni junak je Geri Lejn, bivši istražitelj Ujedinjenih Nacija, koji nastoji da zaustavi širenje epidemije zombija. Dalje vam neću pričati, ali ću vam ga toplo preporučiti.


Avengers: Infinity War


žanr: avantura, naučna fantastika, superherojski

Ovo je treći dio filma Avengers koji sam vam preporučila. I ovaj dio mi se izuzetno dopao. O radni neću govoriti, zbog onih koji žele da odgledaju prethodne djelove, a i da bih vam probudila znatiželju.


Black Panther


žanr: naučna fantastika, akcija, superherojski

Radnja ovog filma je smještena u izmišljenoj afričkoj zemlji Vakandi, koja je naizgled siromašna i nerazvijena, a zapravo je najnaprednija u svijetu po pitanju tehnologije i prirodnih bogatstava. Glavni lik je T'čala (znam, čudno ime) koji se vraća u Vakandu da preuzme njen presto. Dalje neću govoriti što se radnje tiče.
Ono što želim posebno da napomen jeste da ćete, kao i ja, na prvih 15,20 min poželjeti da odustanete od gledanja, jer će vam biti dosadan. Ali, na kraju se nećete pokajati što ste ga odgledali do kraja.



To je to što se tiče ovog posta. Pišite utiske u komentarima. :)



Contact me:
Instagram:sweetdreams_av
Personal instagram:andjelaa_vukcevic
Facebook page:Sweet Dreams

You May Also Like

39 comments

  1. Odličan post i super preporuke! Ja lično ne gledam puno ovakve filmove, nije da ih ne volim ili da nisu dobri već sam jednostavno više koncentrisana na tinejdžerske drame. Ali u svakom slučaju, jako lepo napisan i koristan post. Pozdrav draga! 💜


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I da, razumijem te u tom smislu, jer smo svi drugačiji što se tiče svega, pa tako i filmova. :)
      Poz i za tebe. :)

      Delete
  2. Odličan post, hvala na preporukama! :)
    Novi post
    www.minniearts.com

    ReplyDelete
  3. Zanimljivi filmovi,svidja mi se prvi!Moracu da pogledam!

    Ilmaha |Zapratite♥️
    Citati |Zapratite♥️

    ReplyDelete
  4. Odlican post kao i preporuke! Bas si me zainteresovala za pojedine filmove! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sjajan post!Obično ne gledam ovakav žanr filmova, ali su mi se neki dosta dopali. :)

    The Beauty Journal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Tu te razumijem, postoje i žanrovi koje ja ne volim. Ali, nadam se da će ti se neki svidjeti. :)

      Delete
  6. Hvala puno, nadam se da ćeš odgledati ove koje nisi. :)

    ReplyDelete
  7. Odlične preporuke.
    molim te pogledaj moj blog nova sam: https://pinkpassionisfashion.blogspot.com/2018/09/how-to-style-white-shirt.html
    Hvala draga <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi na izdvojenom vremenu. I naravno, zapratiću te.❤️

      Delete
  8. Iako gledam filmove gotovo svih zanrova, priznajem da ovaj najmanje pratim tako da nisam cula ni za jedan od pomenutih filmova. Zainteresovala si me za ovaj poslednji:) Super preporuke:)
    https://sofijasjourney.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti je ovaj post pomogao u pronalasku filma. Vidim da ti se Black Panther svidio i definitivno ga preporučujem. Hvala na čitanju. ❤️

      Delete
  9. I ja sam velika ljubiteljica SF filmova i neke od ovih sam gledala i nekoliko puta, ali defitivno moram pogledati Black Panther. Hvala na preporuci.

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da voliš SF filmove, meni je to lično omiljeni žanr. A Black Panther je super, obavezno pogledaj. Hvala na podršci.❤️

      Delete
  10. That sounds really interesting!
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    ReplyDelete
  11. Ti baš voliš naučnu fantastiku. :D Nijedan od ovih filmova nisam odgledala.

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/09/odgledani-filmovi-u-septembru.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, većina filmova koje gledam i preporučujem su upravo tog žanra. I predlažem da pogledaš neki od ovih ako nisi, odlični su. ❤️

      Delete
  12. Jako mi se svidja tvoj filmski ukus hahah mogu reći da je u znatnoj meri isti kao i moj, većinu filmova sa ove liste, ali i prethodnih sam odgledala i takođe imam samo reči hvale, pored naučne fantastike u istoj liniji omiljenih stoje i horori, ne znam kako je za tebe, ali oni su mi uvek bili no1 *-*
    A sa ove liste posebno izdvajam Pitch Black on mi je jedno vreme bio i medju omiljenim filmovima, valjda zbog same ideje filma ali i Diesela ofc hahaha <3 <3


    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da voliš naučnu fantastiku. Dopada mi se tvoj ukus za filmove, jer, čim su ti poznati i filmovi iz prošlih postova, sličan je mome. ❤️ A kada su u pitanju horori, ne gledam ih i ne privlače me nešto posebno. I da, Pitch Black je odličan, čak i među najboljima koje sam odgledala. Glumac je odličan, takođe. 😀 Hvala na podršci. ❤️

      Delete
  13. Sta se mene tice ja ovih dana gledam samo horore (😇), tako da sam akcione malo smanjila, ali ovi deluju stvarno zanimljivo, paa mozda i bacim pogled na neki uskoro. Super post ❤

    Novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja horore i ne gledam toliko, niti me posebno privlače kao žanr. A što se tiče ovih filmova, odgledam nešto od ovoga, nećeš se pokajati. Hvala na čitanju. ❤️

      Delete
  14. Lista je TOP! Dopada mi se tvoj izbor... ljubac

    http://www.ioannesstyle.com/

    ReplyDelete
  15. Nisam gledala ni jedan od pomenutih filmova ali bih voljela neki pogledati uskoro! Super post draga moja! <3

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
  16. Svidjaju mi se preporuke filmova. Nisam ni jedan gledala

    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Od svih ovih filmova, jedino sam Avengerse gledala; i ne znam za vas, ali je meni nekako kraj tog filma čudan i nejasan, ali je ostatak filma super.
    Hvala ti na preporuci za ove filmove, svakako ću ih potražiti i pogledati. :)
    Odlučan post.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost
    Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Hvala tebi na izdvojenom vremenu.❤️ A što se tiče Avengersa, kraj je, bar meni, bio neočekivan i baš zato mislim da ti je bio čudan. ❤️

      Delete
  18. Neke od ovih filmova nisam gledala, pa su preporuke dobro došle

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  19. Super predlozi draga, obožavam da gledam filmove, naročito sada kada je malo hladnije pa više vremena provodim kod kuće1 xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ista stvar i sa mnom, naravno, uključujući i serije. ❤️

      Delete