Kako da vam život bude lijep?

by - September 18, 2018



Ničiji život nije savršen. Svi mi imamo, ili smo imali, neke svoje probleme, teške trenutke i tužne momente. Ali, život se ne sastoji samo od njih. I nije tako loš kao što mnogi misle. Naprotiv. On je dar koji je svima dan, a na nama je da ga učinimo lijepim, našim mislima i uvjerenjima. Iskreno vjerujem da kakve su ti misli, takav ti je život i da on može biti lijep, samo ako se živjeti zna. Zato vam u ovom postu iznosim savjete i smjernice koje su moj život učinile boljim. I ne. Ne pišem ovo da bih vam solila pamet i učila vas kako da živite. Na vama je da to naučite sami i da na taj način stvorite svoju sreću. Da li će to biti kroz moje savjete ili na neki drugi način, izbor je vaš. 


Budite zahvalni

Da se primijetiti koliko u svojim postovima podstičem na zahvalnost i pričam o njenoj važnosti. Ali, ne potenciram je bez razloga. Ako niste zahvalni na onome što sada imate, nećete biti srećni ni kada dobijete to što želite. Znam da u nekim trenucima nije lako, ali pokušajte, čak iako vam je teško, pronaći bar jedan razlog da budete zahvalni, jer ćete se, vjerujte mi, osjećati bolje. 
A kada ste srećni i dobro raspoloženi, zahvalnost će još više povećati vašu radost.



Budite iskreni prema sebi

Osoba sam koja uvijek podstiče druge da misle pozitivno, ali nemojte lagati sebe i govoriti sebi da ste srećni, ako to zapravo niste. Uvijek budite svjesni svojih misli i emocija, i najvažnije, budite iskreni prema sebi. Samo to će vas izvesti na pravi put i na taj način ćete shvatiti šta je najbolje za vas i šta je to u vašem životu što treba da promijenite da biste živjeli život kakav želite.



Mislite pozitivno

Kada to kažem, ne mislim na ,,Smij se kada ti se plače''. Ko god vam to govori, uči vas pogrešno. Ako ste tužni, ljuti, bijesni, izbacite to iz sebe. Niste roboti. Ljudski je osjećati se loše. Ali, ne dopustite da vas to obeshrabri. Izvucite najbolje iz toga. Mislite pozitivno i  uvijek imajte na umu da se sve događa s razlogom. Takođe, vaše misli kreiraju vaš život i zato ih pažljivo birajte.



Vjerujte u sebe i svoje snove

Niko nema siguran dokaz da će se njegovi snovi i sve u što vjeruje ostvariti. Ali, zašto bi vas to sprečavalo da vjerujete. Od vjere vam ne može biti gore. Naprotiv. Učiniće vam život ljepšim i podstaći vas da idete ka ostvarenju svojih ciljeva.



Imajte ciljeve i idite putem njihovog ostvarenja

Kad sam već pomenula snove i ciljeve, zašto da malo konkretnije ne raspravim o njima? Smatram da osoba koja nema nikakav cilj ili smisao života ne može biti srećna. I ne, kad kažem ,,imati cilj'' ne mislim da sad svi moramo da postanemo uspješni doktori, arhitekte... Uspjeh je za sve nas različit pojam jer se svi razlikujemo jedni od drugih. Cilj uopšte ne mora da bude vezan uz profesiju. Neko možda želi da se ostvari kao roditelj, neko nešto treće.  A ako još uvijek nemate neki konkretan cilj, ne žurite. Na kraju krajeva, smisao života vam uvijek može biti da nađete svom životu smisao.



Život je satkan od emocija

Da biste to malo pobliže shvatili, objasniću to na primjeru. Zamislite da želite nov auto, majicu, torbu, putovanje na određenu destinaciju, bilo šta... Vi zapravo ne težite tome što želite, npr. autu i samo autu. Vi težite emociji koju ćete osjećati kada to auto dobijete. Ali, vama zapravo ne treba to auto da biste tu emociju i osjetili. Vi ju možete ovog trenutka izazvati, mislima o tome što želite, osjećajući zahvalnost na onome što sada imate... Nebitno kako. Zaključak je da uvijek težite emociji i da je život svakog od nas, zapravo satkan od emocija.
Ali, zašto vam to govorim? Ako ste svjesni toga, lakše ćete razumjeti sebe i druge ljude, vaše i njihove želje i sve što ide uz to. 



Uživajte u životu

Šta god da radite, u svakom trenutku, uživajte u tome. Uživajte u čitanju, fudbalu, košarci, crtanju, pisanju, ispijanju kafe, doručku... Uživajte u malim stvarima, jer sreću čine sitnice. Osjetite svaki trenutak, jer trenutak je život.




,,Najveća tajna života je - i to zapamti uvijek - da je život poklon.''
  Osho



You May Also Like

41 comments

  1. Ovo je stvarno odličan post! Mislim da svi trebaju da ga pročitaju i verujem da bi bilo mnogo više pozitivnijih ljudi! :)

    The Beauty Journal

    ReplyDelete
  2. Jako korisni saveti,uvek trebamo biti zahvalni.Imas jako zrelo razmisljanje!Ali toliko mi se dopada recenica "Smej se kada ti se place",da ja to ne mogu da objasnim!Odlican post i mnogo mi se svidja tema !

    Taky's Blog |Zapratite♥️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, pogotovo na komplimentu što se tiče mog načina razmišljanja. A što se te rečenice tiče, kao sto sam i rekla u postu, ja se baš i ne vodim njome, iako mnogima možda dobro zvuči. No, svi smo mi drugačiji. Još jednom, hvala puno, takođe mi je drago što si iznijela svoje mišljenje. ❤️😉

      Delete
  3. Odličan tekst! Dopada mi se tvoj način razmišljanja jer vodi do uspeha. Samo napred!

    ReplyDelete
  4. Ti pišeš toliko savršene motivacijske postove da ja nemam riječi. Tvoj način razmišljanja je genijalan. Slažem se s tobom da mislima sami sebi kreiramo život. Zapravo, slažem se u svemu što si rekla. Još jednom, i više nego odličan post. <3

    Isabela Breber

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na predivnom komentaru, kao i komplimentu za moj način razmišljanja. Iskreno,to je nešto što jako volim da čujem, da postoje ljudi koji razmišljaju kao i ja. Još jednom, hvala. ❤️

      Delete
  5. Fenoomenalan post! Ja obozavam tvoj blog i kakd god izbacis novi post ja sam presrecna! Toliko dobro pises da mi popravim raspolozenje u sekundi! Prosto nemam sta drugom osim da ti kazem osim: fenomenalnoo!! 😉

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako divnom komentaru. Drago mi je da ti ovi postovi poprave raspoloženje. Srećna sam zbog činjenice da moji postovi zaista doprinose nečemu. ❤️❤️❤️

      Delete
  6. Estupendo post!!te espero por mi blog!🍁🍁🍁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias. Deja un enlace a tu blog en comentarios. ❤️

      Delete
  7. Odlican post.

    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jako zanimljiv post! Točno na takav način sam i ja odlučila razmišljati još prije i mogu ti reći da mi je život svakako ljepši! Baš mi se sviđaju tvoji postovi jer su svi nekako poučni!

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na podršci. Drago mi je da razmišljam na takav način, kao i da ta tvoja odluka doprinosi tome da ti život bude ljepši. ❤️❤️❤️

      Delete
  9. Divan post draga, jako poucan i motivacijski tekst. <3
    Ako zelis da se medjusobno zapratimo javi mi u kom. na mom blogu. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  10. Great tips, I really liked the post, thanks for sharing!
    I follow the blog, follow back?
    Have a nice week :)

    Sweetie

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome. Thanks you for reading. I'll follow you back. :)

      Delete
  11. Jako lepo napisan post.. Dopada mi se tvoj stil pisanja :))

    Zapratila sam te <3 i hvala puno na komentaru na mom blogu :))

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Drago mi je da ti se dopada moj stil pisanja i da si uživala čitajući. I da, nema na čemu. Uvijek sam za to da podržim svoje kolege blogere.❤️

      Delete
  12. Divan , jako inspirativan i poučan post! Slažem se u potpunosti s tobom sa svime navedenim. ''Kakve su ti misli takav ti je život'' ❤❤❤

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci i predivnom komentaru. Drago mi je da se slažemo. ❤️❤️❤️

      Delete
  13. Hvala puno na podršci. Iskreno gledam da što češće pišem ovakve postove, jer najviše volim da ih čitam, a i pišem. Takođe mislim da nekome mogu zaista pomoći. ❤️

    ReplyDelete
  14. Ovo je post koji mislim da svima ponekad treba kao podsjetnik. Jako je motivirajuc da razmislimo o tome kakve smo osobe i da radimo na sebi. Svidaju mi se tvoji postovi, mislim da ces stvarno postati uspjesna u ovome. 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na predivnom komentaru i na tome što mi želiš uspjeh. Drago mi je da si uživala čitajući.❤️❤️❤️

      Delete
  15. Veoma je bitno biti zahvalan i zadovoljan, meni nekao to najgore ide, jer kao da mi nikad ništa nije doboljno dobro... A tako nikad ne možeš biti srećan, iz iskustva!
    Pravi saveti!

    Novi post I'mperfect

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. I da, moje iskustvo je slično. Jednostavno mi ništa nije bilo dovoljno dobro i onda, kada dobijem ono što želim, ni to mi nije dobro, jer sam stalno htjela više. Samo pokušaj da budeš zahvalna na onome što sada imaš, teško je, ali vježbom se sve postiže. :)

      Delete
  16. Ovo je jedan od boljih postova koji sam pročitala i sigurno ću se s vremena na vreme vratiti da ga pročitam opet. Slažem se sa svime što si napisala i posebno mogu da tvrdim da je tačno sve što si napisala pod 'budite zahvalni' i 'mislite pozitivno' jer pišem dnevnik zahvalnosti (baš sam objavila post o tome) i sve to mi se dešava. :)

    TFS: A Little Part Of My Morning Ritual | YouTube: Potroši Pet Proizvoda Do...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnim riječima. Drago mi je da ćeš se vraćati ovom postu, prije svega zbog sebe, jer će ti sigurno poslužiti. Takođe je super što pišeš dnevnik zahvalnosti. I sama to radim, sad bar znam da nisam jedina.❤️

      Delete
  17. Predivan post i mnogo inspirativan. <3
    Zapratila sam te. Voljela bih kada bi uzvratila <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/2018/09/its-never-late-to-find-yourself.html

    ReplyDelete
  18. Odličan post i veoma zrelo razmišljanje, slažem se sa svim što si napisala, najbitnija je pozitiva i život bi svima bio mnogo lepši♡

    ReplyDelete