Zanimljive činjenice o meni

by - September 10, 2018




Tokom ovih nekoliko mjeseci koliko se bavim blogovanjem, shvatila sam da nisam napisala nijedan post o sebi i da vi, moji čitaoci, jako malo toga znate o meni. O mom životu ima dosta da se piše, ali ja ću vam nabrojati nekoliko najzanimljivijih činjenica kroz koje ćete me malo više upoznati. Nadam se da ćete uživati čitajući.😊

1. Mislim da mnogi od vas znaju da živim u Baru, malom gradiću u Crnoj Gori. Čak sam i pisala post o Baru koji možete pročitati OVDJE.

2. Rođena sam u Podgorici 14. aprila. I u horoskopu sam ovan.

3. Upisala sam smjer za nautičkog tehničara. S obzirom na to da je tipično da se nautikom bave momci, jedina sam djevojka u odjeljenju. Bilo mi je malo čudno zbog toga, ali su me svi odlično prihvatili i drago mi je što sam odabrala baš taj smjer, jer me je jedini istinski zainteresovao i podstiče me da ga učim zato što želim, a ne zato što moram.

4. Prije dvije godine sam imala želju da se bavim modelingom i zato sam išla na kurs manekenstva. Međutim, kada sam dobila želju da se bavim nautikom i budem kapetan broda, manekenstvo je prestalo da me zanima.

5. Jedna od najvećih želja mi je da putujem svijetom. Život je kratak, a svijet velik i smatram da baš zato treba što više toga vidjeti i iskusiti.

6. Opsjednuta sam zaštitom životne sredine do te mjere da ne dozvoljavam sebi da najmanji papirić bacim u prirodu niti da uberem cvijet. To je neka moja navika koju sam usvojila od malena.

7. Više sam introvertna nego ekstrovertna ličnost i većinu svog slobodnog vremena provodim sama, radeći stvari koje volim.

8. Obožavam more i omiljenja ljetnja aktivnost mi je ronjenje.

9. Pravi sam gurman i obožavam da jedem skoro sve što se može pojesti ( nisam ja kriva, hrana mi sama uskače u usta 😅). Ali, trudim se da u tome imam mjeru.

10. Tata mi je muzičar i sarađivao je s mnogim poznatim ličnostima iz Srbije, tipa Anom Bekutom, Lexington bendom itd... A članovi OK benda su njegovi dobri prijatelji.

11. Imam sestru, koja je moja čista suprotnost. Ali, bez obzira na to, mnogo je volim.

12. Većina ljudi kažu da jako ličim na svoju mamu. I iskreno,volim to da čujem. 

13.  Osim da budem kapetan broda, uspješan bloger i da putujem svijetom, velika želja mi je da se bavim humanitarnim radom.

14. Osobina koja je danas rijetka, a koju ja najviše cijenim jeste autentičnost. Jednostavno, volim da vidim ljude koji su originalni i ,,furaju'' svoj fazon, bez obzira na to šta će drugi reći.

15. Što se tiče muzike, veliki sam fan Imagine Dragons-a, One Republic-a, Shawna Mendesa, Zdravka Čolića i Željka Joksimovića.

16. Omiljena serija mi je Game of thrones, knjiga Hari Poter, a od filmova volim fantaziju i naučnu fantastiku.

17. Ne znam iz kog razloga, obavezno moram da zamrzim nešto što je u trendu i što svi vole, npr. pjesme današnjih balkanskih izvođača, tipa Jala Brat, Buba Corelli... Tu spadaju i Super Star patike, Levi's majice, iPhone telefoni... Ali isto tako, smatram da se o ukusima ne treba raspravljati i ne osuđujem one koji to vole. 

18. Ne volim pomfrit, koka kolu i kuvani krompir. 

Dodatak (17.08.2021): Za one koji čitaju ovaj post kasnije, u međuvremenu sam zavoljela pomfrit. 😅

19. Kada sam bila mala, imala sam neopisivu želju da se bavim pjevanjem. Tada, kao i sada, bila sam antitalenat, ali sam bila malo naivno dijete koje je umislilo da je vanserijski talenat. Sve dok mi tata, koji se razumije u to, nije objasnio kako zapravo stoje stvari. Sada se npr. ne bih bavila pjevanjem čak ni da imam talenat jer me ni najmanje ne zanima.

20. Od jezika znam odlično engleski i usavršavam ga trenutno. Takođe znam solidno italijanski i počela sam da učim španski. I imam želju da naučim francuski i njemači.

21. Od sportova volim fitness, pilates, plivanje, ronjenje i vožnju rolera. Takođe, vježbam skoro svaki dan. Ali, zato ne volim da igram sportove s loptom tipa fudbal, rukomet, tenis ... 



To je to što se tiče ovog posta. U komentarima pišite i nešto o sebi, voljela bih da i ja vas bolje upoznam.❤️

You May Also Like

41 comments

  1. Bas interesentan post,taman da saznamo nesto vise o tebi. Dosta smo slicne,osim tog pomfrita koji obozavam!! 😜 Nadam se da ces napisati uskoro neki post o prvim utiscima u srednjoj skoli,bas me zanima.

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. A što se tog posta tiče, razmisliću. Hvala na ideji i predlogu. :)

      Delete
  2. Zanimljiv post! Imamo dosta sličnosti, osim što ja ne volim naučnu fantastiku i obožavam pomfrit. 😊

    Snowflake's diary

    ReplyDelete
  3. Jako zanimljiv post,jedino u cemu se na neki nacin cudim je to da ne volis pomfrit!Ali zaista sve sto si napisala je divno!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da će se svi tome čuditi, inače su takve reakcije ljudi koji saznaju za to. Hvala ti puno na podršci. : D

      Delete
  4. Jak zanimljiv i originalan post. :) Sviđa mi se zaista što smo mogli da naučimo nešto o tebi. :) Vidi se da si posebna osoba. :)

    Prošli post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/09/odgledani-filmovi.html
    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/09/kupljini-proizvodi-lily-drogerie.html

    ReplyDelete
  5. Hahahah. Pretpostavila sam da se mnogi neće složiti kada je pomfrit u pitanju, jer ga većinom ljudi vole, ali ne i ja. :D
    A što se mojih i tvojih sličnosti tiče, drago mi je da ih ima. Hvala puno na čitanju. :)

    ReplyDelete
  6. Zanimljiv post. Većinu kao da sam ja pisala, izgleda da smo dosta slične :)

    ReplyDelete
  7. U nekim stvarima se i ja pronalazim. Pogotovo u ovom da ne volim vidjeti ljude koji slijepo prate trendove, nego ostanu vjerni svom stilu i nije ih briga što okolina kaže. Autentičnost se danas baš rijetko nalazi. Stvarno super i zanimljiv post. <3

    Isabela Breber

    ReplyDelete
    Replies
    1. To volim da čujem, jer je, nažalost sve manje ljudi koji su autentični i originalni i drago mi je kad vidim da neko tu osobinu cijeni i ima kod sebe,kao ti u ovom slučaju.Hvala puno na čitanju.❤️❤️❤️

      Delete
  8. U mnogim smo stvarima razliciti, osim u cinjenicama da smo oboje vise introvertirane osobe, da volimo originalnost (ja je zovem unikatnoscu), znanstvenu fantastiku i da zelimo putovati svijetom (a to vole skoro svi) i da smo avanturistickog duha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je razumljivo,nismo svi isti i ne trebamo biti,svako treba zadržati neku svoju individualnost.😊Hvala na komentaru.❤️

      Delete
  9. Veruj mi, nemački nije interesantan koliko se čini 😂 Šalim se, pre zaista nisam volela taj jezik, i bukvalno sam ga učila na silu, ali kako je vreme prolazilo nekako sam ga zavolela i sad mi je baš gotivan jezik, ali je težak, to stoji. Tj. lako se konta ali se mnogo toga uči napamet. Uzgred, mnogo mi je drago što si upisala nautiku jer je to meni vauu zanimanje i puno sreće ti želim. Jako interesantan post, srećo ❤️

    The girl named Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,čujala sam priče vezane za njemački,ali me je,ne znam zašto,zainteresovao,ali manje od ostalih jezika koje sam pomenula.😂A što se tiče nautike,hvala puno na podršci,zaista jeste vrh zanimanje.❤️Takođe,hvala na izdvojenom vremenu za post.❤️❤️❤️

      Delete
  10. Ja te potpuno razumem kad je pomfrit u pitanju s obzirom da isto toliko ni ja nikad nisam volela zvake. Uvek sam dobijala najrazlicitije reakcije ali hej, niko nije rekao da ja moram da volim ono sto i svi ostali:D Poklapamo se u jos nekim stavkama, na primer ono za introvertnu licnost, a takodje bih volela da naucim francuski:) Nautika mi deluje interesantno, ako budes htela mogla bi da napises ponesto o njemu kad prodje jos malo vremena. Interesantan post, Andjela:)❤
    https://sofijasjourney.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, drago mi je da se tu razumijemo, kao i da se pronalaziš i u nekima od ostalih stavki. A što se tiče pisanja o nautici, uzeću to u obzir. Hvala ti punoo <3 <3

      Delete
  11. Predivan post *--* Stvarno si me oduševila kao ličnost *-*
    NAUTIKA *------* DAMN GIRL
    Pogotovo sam impresionirana delom kad si rekla da se mnogo brineš o zaštiti životne sredine, to me je stvarno iznendilo, jer je retkost pronaći takve ljude i drago mi je što si ti jedan od njih!
    Čitajući dalje shvatila sam da smo zapravo mnogo slične, pogotovo te razumem kod ovih trendova današnjice... Jeste da o ukusima ne treba raspravljati, ali ozibljno, pored tooolike muzičke scene, odabrati slušati - ono ( to se ni ne može nazvati muzikom ali aj )...
    Piši još ovakvih postova u budućee, vidi se da imaš preeeviše zanimljivog u sebi i definitivno vredno deljenja sa nama <3 <3 <3 <3




    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prije svega, hvala ti puno na predivnom komentaru. Drago mi je da me podržavaš uvezi nautike. <3
      A što se tiče zaštite životne sredine, opsjednuta sam time i super je što postoji još neko ko to cijeni. :)
      A kad je u pitanju današnja balkanska muzika, tu se potpuno slažem. Toliko je hitova, ne shvatam zašto se ljudi toliko navalili to da slušaju.
      Još jednom hvala, pisaću češće ovako nešto. <3 <3

      Delete
  12. Bas mi se sviđa post a sviđaš mi se i ti kao ličnost, vjerujem da bi bile dobre drugarice. Mogle bi npr. raspravljati o Hari Poteru. :)

    https://dnevnikljepote.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je što smo slične. A kada je u pitanju HP, definitivno mi treba neko za ćaskanje o toj knjizi. :)

      Delete
  13. Jako zanimljiv post. Uživala sam čitajući ga. I ja sam također velika ljubiteljica Harry Potter, te obožavam more i hranu. Oduševljena sam tvojom idejom da postaneš kapetan broda i ploviš svijetom, te se nadam da ćeš i dalje imati vremena da pišeš postove o destinacijama koje ćeš obići.

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da si uživala i da imamo sličnosti. I hvala na podršci za nautiku, sigurno ću pisati postove o destinacijama, ali otom potom. :)

      Delete
  14. Odličan post. Imamo dosta zajednički stvari. Obožavam more, putovanja, ni ja ne podnosim ovu "trendi" muziku kao što su Rasta, Nikolija, Jala Brat i ostali. 😁 Obožavam da treniram, uglavnom se bavim fitnessom itd! 🙂

    www.minniearts.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na čitanju.Divno je što imamo sličnosti.❤️

      Delete
  15. Super post i jako zanimljive činjenice.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jako zanimljiv post, saznala sam mnogo toga novog o tebi! Super! <3

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
  17. Drago mi je što si uradila ovaj post, i da sam saznala puno toga o tebi. Nešto sam znala iz tvojih prvih postova, a nesto saznala od tebe jer smo se jedanput i dopisivale, ali drago mi je sto sam saznala i puno toga novog.

    Adda's Life | Prelistavanje Hej magazina - Septembar 2018

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjećam se kada smo se dopisivale, drago mi je što smo se tada čule i da smo se na neki način malo bolje upoznale. Hvala puno na čitanju. ❤️❤️❤️

      Delete
  18. Sjajan post, imamo baš dosta sličnosti i veoma je zanimljivo to što želiš da se baviš nautikom, saamo napred! ♡
    Ukoliko želiš pogledaj moj blog--- avicesandfashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na podršci i na izdvojenom vremenu. ❤️ Zapratiću te. 😊

      Delete
  19. aww awesome!
    you have such a cool blog honey! I'm following and I would love if you could follow me too! and oh, i'm having a giveaway on my instagram! check it out!
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ReplyDelete
  20. nice post, thank you for sharing

    basicanvas.blogspot.com

    ReplyDelete