Stvari koje (ne)volim kod Nove Godine

by - January 04, 2019



Prije svega, svima vama koji trenutno čitate ovaj post, srećna Nova godina. Želim vam sve najbolje i da vam svaka godina bude bolja od one prethodne. Takođe, hvala na podršci kada je moj blog u pitanju. :)

Povodom praznika, odlučila sam da napravim post koji se poklapa s tim i  koji će govoriti upravo o Novoj godini, kao prazniku. Predstaviću stvari koje volim, ali isto tako i one koje ne volim kod nje. Nadam se da će vam se moja ideja svidjeti i da ćete uživati čitajući. 

Takođe sam, kao što vidite, izmijenila dizajn bloga, tako da mi pišite utiske o tome.

Stvari koje volim kod Nove godine


Praznična atmosfera


Ono što definitivno najviše volim kod Nove godine je to što su svi u tom nekom prazničnom duhu, veseli i nasmijani. Period kada su novogodišnji praznici je definitivno najljepši što se tiče sloge, sreće i ljubavi među ljudima, bar u mom okruženju.

Hrana


S obzirom na to da mi hrana ,,sama uskače u usta'' i da uživam u njoj, ova stavka se morala naći na listi. Pogotovo ne mogu odoljeti kolačima, čokoladi i začinjenoj hrani. Dodatan plus kod svega toga je što se to ne odražava bitno na moju kilažu, tako da imam slobodu da u jelu uživam bez grižnje savjesti.

Pokloni


Kada ovo kažem, ne mislim da to obavezno mora biti nešto kupljeno u prodavnici, pa čak ni materijalno. Smatram da su najljepši pokloni oni od srca.

Zimske i praznične čarolije



Zima, kao i sva druga godišnja doba, ima neku svoju posebnu vrstu čarolije. Isto važi i za same praznike, pa tako i Novu godinu.

Zimski raspust
Učenici, a i odrasli koji se rado prisjećaju đačkog doba će razumjeti zašto se ova stavka našla na listi. Isto se može reći i za mnoge profesore.

Novogodišnje odluke
ali samo one kojih se pridržavamo!

Osvrt na prošlu godinu
Uvijek volim da u glavi napravim osvrt na pretodnu godinu i uvidim koliko sam se za to vrijeme promijenila i napredovala, kao i šta sam mogla bolje i izvučem najbolje iz toga. To mi donosi neki osjećaj zadovoljstva i čini da budem ponosna na sebe i svoje uspjehe, a isto tako da naučim iz svojih grešaka.

Jelka i novogodišnja dekoracija


Uživam da je vidim i dok šetam gradom i u svojoj kući.


Stvari koje ne volim kod Nove godine

1.Petarde
Znam da ih mnogi ljudi vole, ali ja lično ne vidim ništa posebno u njima, mada mogu da ih podnesem u nekim granicama.

2. Ovu stavku nisam znala kako da nazovem, a nadovezuje se na prazničnu atmosferu koju sam stavila u pozitivne stavke. Volim to što je Nova godina, najljepši period kada su sreća i sloga među ljudima u pitanju, ali ne vidim zašto po prestanku praznika kod mnogih ljudi to rasploženje splasne i zašto se ne trude da i tokom ''običnih'' dana ostave u svom srcu više mjesta za ljubav i sreću. Jednostavno, mislim da je Nova godina dan kao i svi drugi i da nam, ako ne svaki, onda skoro svaki dan može biti ispunjen zadovoljstvom, srećom i zahvalnošću, kao i tokom Nove godine i ostalih praznika. 

3.Čekanje Nove da bismo bili srećni
Većina ljudi da bi donijeli neke odluke koje su u svrhu njihovog ličnog rasta i razvoja, kao izgovor koriste to da počinju od 1.januara. Neko sam ko smatra da se odluke donose sada i ovdje i da čekanje Nove, da bi se počelo pridržavati odluka ništa neće promijeniti, ako mi za to nismo otvoreni ovog trenutka. Još mi je gore kada ljudi donesu gomilu odluka, a ne pridržavaju se ni jedne.


Koje vi stvari volite, a koje ne volite kod Nove godine. Pišite u komentarima. :)


P.S. Malo čudno i luckasto pitanje: Da li ste i vi vjerovali u Deda Mraza kada ste bili mali? Sigurna sam da nisam jedina. XD

You May Also Like

31 comments

  1. Ajmeee! Wow! Dizajn bloga je prekrasan! #yougogirl
    Jednake stvari kao i ti i volim i ne volim kod Nove godine! :) Također ti želim sve najljepše i da ispunjavaš svoje snove!


    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnim riječima. Ne bi bilo ovakvog dizajna da mi ti nisi dala savjet. Takođe ti želim sve najbolje u ovoj godini i da ostvariš sve ciljeve koje si zacrtala. Još jednom, hvala.❤️

      Delete
  2. Great post Dear!♥
    Really nice photos :) Thanks for sharing!

    hugs♥

    ReplyDelete
  3. Prvo da ti ppozelim srecnu Novi godinu i da ti se sve zelje ostvare!! 😃 Jako mi se svidja dizajn bloga! Kao i uvjek super post. Mada ja nisam osoba koja se pretjerano raduje Novoj godini. Ne znam zasto,ali to ukrasavanje,tenzija,jelke.... sve me to nervira. Naravno,nisam sad ja neki negativac i party breaker,ali vise volim jednostavnije stvari. Svidja mi se naravno sto je raspust i ugrabim priliku da se vise druzim sa porodicom,kako uzom tako i sirom. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Razumijem te kada je to u pitanju. Ja, a i moja uža porodica volimo da sve to oko Nove godine bude što jednostavnije, što oko ukrašavanja jelke, što kada je u pitanju sam način proslavljanja. Ja nekako najviše volim taj praznik da obilježim u krugu porodice i da se nepravi neko ludilo oko toga. Hvala na podršci.❤️😊

      Delete
  4. Slažem se stvarno sa svim, ali ono što je najgore, Nova godina i jeste dan kao i svi drugi, ali ne samo što budi kod većine neku posebnu euforiju i razlog za sreću, kod mnogih budi tugu, depresiju itd. jer ne ispunjavaju neke norme.. Slažem se za petarde, nisam neki veliki protivnik, ali je to jedan odlčan način ako želiš da 1. baciš pare, 2. povrediš sebe/drugog, 3. uplašiš nekog do bola, 4. nečiji pas dobije srčku itd. tako da ne vidim poentu, ali dobro, prvi moj brat ih baca pa nemam pravo da prigovaram 😁
    Mislim da su sva (manja) deca verovala u Deda Mraza! 😊
    Kao i uvek odličan post!❤

    I'mperfect

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu se zaista slažem. Nova godina je dan kao i svaki drugi i ne vidim zašto ljudi nisu srećniji i danima kad nije NG. I da, ima i ljudi kod kojih NG budi tugu, zbog nekih ličnih problema. A za petarde si odlično rekla, bukvalno ih ne volim iz istih razloga. Hvala na podršci.❤️☺️

      Delete
  5. Divan post draga! Definitivno najviše volim blagdane zbog te atmosfere i naravno obiteljskog druženja kao i naravno poklona da budem iskrena :) Definitivno kao i ti ne vidim razlog zašto sreća i sloga ne bi trajala cijelu godinu, nekako jadno. Petarde mrzim i od malena ih se bojim tako da niti u njima ne vidim razlog sreće, to je kao da novac koji si dao za petarde zapališ, samo što ne pukne! Divan post :)

    NOVI POST NA MOM BLOGU -> Peany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno. Atmosfera tokom praznika je zaista predivna, i šteta što se ljudi ne trude da tu sreću prenesu i na ostale dane. A poklone svako voli, tu te razumijem u potpunosti. I za petarde se slažem, dobro si rekla. Hvala na čitanju.❤️☺️

      Delete
  6. Draga Anđela,
    sretna Nova Godina i puno zdravlja, sreće i uspeha ti želim u njoj. Jako mi se sviđa novi dizajn bloga i ovaj post! U potpinosti se slažem s tobom vezano za sve stvari koje si nabrojala da voliš i ja ih isto volim. Također isto ne mogu razmjeti petarde i kakve one veze imaju imaju s Novom godinom, npr. vatromet obožavam, ali svaki put se uplašim kada čujem da netko baca petarde.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim željama, takođe ti želim puno uspjeha, zdravlja i sve najbolje. I da, vatromet obožavam, sad shvatam da sam njega zaboravila da stavim na listi stvari koje volim. Za petarde se slažem, bukvalno nemaju nikakvu poentu. Još jednom, hvala.❤️

      Delete
  7. Great post, I like it :)

    new post
    http://www.mensfashionobsession.com/

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Apsolutno se slazem sa tobom i smatram da ne treba nikako cekati Novu godinu da bi bili srecni jer je svaki dan prilika za novi pocetak.
    Btw. srecna ti nova 2019, zelim ti puno uspeha <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno tako. Srećan se postaje odlukom, sada i ovdje, a ne čekanjem da te nešto usreći, u ovom slučaju, Nova godina. I tebi srećna Nova, želim ti da ostvariš ciljeve koje si zacrtala u 2019.❤️

      Delete
  10. Želim ti pre svega srećnu i uspešnu Novu godinu, ispunjenu zdravljem i ljubavlju! Mislim da nam se sve poklapa, i ono što mi je najviše upalo u oči u ovom postu jeste ono najtužnije - to što već posle Božića kao da nestane sva euforija darivanja, sloge i ljubavi, oni koji su bili tu, odu, i tako bude sve do sledećeg decembra. Baš tužna činjenica, ali šta da se radi...

    Books&Tea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, takođe.❤️
      I da, posle Božića, kao da prestane ta euforija i sreća, što je lično meni baš nekako tužno. Ne vidim zašto tako ne bi moglo biti češće, a ne samo za praznike. Hvala na podršci.❤️

      Delete
  11. Zdravo!!!!Post mi se jako svidio.I ja sam novi na blogu pa bih volio da mi posjetis blog i podržis me u komentarima.Moj blog je sajajevo4ever.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Prvenstveno, srećna ti Nova godina! Želim ti mnogo uspeha, ljubavi, sreće i zdravlja u ovoj 2019.! Slažem se sa svime što si napisala, mislim da je jedna od negativnih stvari kod Nove godine upravo ta postpraznična depresija, kada prođe euforija i ljudi prosto ne znaju šta će sami sa sobom. Previše se energije troši u planiranju samog dočeka, a zatim i prilikom kupovine, gde su petarde i ostala priotehnika neizostavni deo (nažalost). Ja se nerealno plašim petardi i svega što puca, čak i balona, tako da mi ovo i nije baš najfascinantniji deo godine. Srećan ti Badnji dan, ukoliko slaviš! Odličan post! ♥ ♥ ♥ :)

    #5 Jednog dana u decembru 💖

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, takođe. Srećan i tebi Badnji dan, ako slaviš. :)
      Što se tiče postpraznične depresije, slažem se da je najgora stvar kod NG. U početku sve sreća, euforija, ludilo, a kasnije ni djelić toga. A za petarde te razumijem. I dan danas me uplaše, mada sam s vremenom naučila da ih podnosim. Hvala na podršci. :)

      Delete
  13. Znam koliko će ovo zvučati čudno, ali ja baš i ne volim preterano Novu godinu. Nije mi to toliko spektakularno, koliko se predstavlja. Volim, doduše, tu atmosferu, vatromet obožavam, ali ovako Novu godinu samu po sebi... naah. Nekako sam prestala da je volim još kao mlađa, kad sam skontala da Deda Mraz ne postoji i kad su mi se nekako srušili snovi 😂 Ali dobro, jako lep post, svakako.
    Uzgred, srećan ti Badnji dan ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, takođe. :)
      Razumijem, postoje ljudi kojima to nije ništa posebno, dan kao i svaki drugi, što je gledajući realno i istina. Ja volim mnoge stvari koje donosi NG, npr.atmosfera, vatromet i sl. ali ju ne odvajam drastično od ostalih dana u godini, trudim se da mi je svaki dan ispunjen srećom i radošću. Takođe te shvatam kad je Deda Mraz u pitanju. Hvala na podršci. :)

      Delete
  14. Hvala puno, drago mi je da ti se dopada i da se slažemo. A ja vatromet volim, a petarde ne volim.😂 Hvala na podršci.❤️

    ReplyDelete
  15. Volim doček nove godine zato što je sam po sebi odličan razlog za neki izlazak i malo bolje druženje. Sviđa mi se što mogu odmoriti od škole i više vremena posvetiti meni dragim ljudima, ali i blogu za kojeg nemam baš energije pored svog tog učenja. Petarde me definitivno najviše iritiraju jer ih se moj pas užasno boji pa kroz taj period imamo dosta problema :/
    Anyways, želim ti puno sreće u 2019.

    Novi post: xshoppingholicx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se u potpunosti. Nova godina je odlična prilika da se provede više vremena sa porodicom i prijateljima, s obzirom na slobodne dane. Takođe, tu je i odmor od gomile lekcija i domaćih zadataka iz škole. A što se tiče petardi, takođe ih mrzim zbog pasa. Takođe ti želim puno sreće u ovoj godini. :)

      Delete
  16. I love Christmas Decorations, I love the sparkle of Christmas lights, the beautiful Christmas trees.
    Wishing you a Happy New Year with the hope that you will have many blessings in the year to come.


    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too. Thank you. I wish you happy New year and success too.❤️

      Delete