Gdje pronalazim inspiraciju za blog postove

by - May 30, 2019


Na pitanje u čemu pronalazim inspiraciju za tekstove na mom blogu ranije nisam znala da odgovorim. Ono što bi mi prvo palo na pamet kao odgovor jeste da je ne pronalazim ja, već da ona pronalazi mene (što na neki način i jeste istina).
Ali, razmišljajući o tome malo dublje, shvatila sam da je za svaki tekst koji sam napisala postojao neki uzrok, neka stvar koja me je u tom trenutku inspirisala, bio to događaj, lično iskustvo, osoba, putovanje, misao, riječ... 
Npr. upravo pitanje ,,Gdje pronalaziš inspiraciju'' mi je sada inspiracija za ovaj post. 
Zato sam odlučila da uradim jednu od mnogih stvari koje mi idu od ruke - da pustim misli da mi teku i da ih iskažem u vidu pisanja posta. Uživajte čitajući!

Lična iskustva i stavovi
Kada se sve sabere i oduzme, većina mojih postova je nastalo upravo zbog toga. Jednostavno, volim da iznosim svoje lične stavove putem pisanja, ali i da dijelim savjete, koje bih voljela da sam znala prije, a dajem ih iz iskustva. Svaki događaj u mom životu me je nešto naučio i imam želju da dijelim naučeno s drugima, jer smatram da mnogima mogu tako pomoći.

Želja da drugima pomognem
Da se nadovežem na prethodno, mnoge stvari koje želim da podijelim mogu drugima jako pomoći da napreduju i često moji tekstovi dopru do onih kojima je zaista trebalo da pročitaju tako nešto. Zato pišem većinom motivacione tekstove, jer nekoga na taj način mogu podstaći da na svijet gleda s vedrije strane, drugim očima.

Moja prošlost
Mnogi događaji iz prošlosti su mi bili ogromna lekcija i baš to što sam izvukla najbolje iz njih me inspiriše da podstaknem i druge na isto.

Povratak s putovanja
Jedan od mnogih razloga zašto volim da putujem je taj što se sa putovanja vratim ,,kao nova'' i puna svježih i novih ideja. Odlazak na put, bilo da se sa destinacijom susrećem prvi ili stoti put je nešto u čemu uživam i što čini da se osjećam ispunjeno i što me između ostalog, inspiriše.

Ja sama
Inspirišu me moj lični napredak, uspjesi, greške koje sam napravila i iz kojih sam izvukla najbolje i naučila dosta toga, usponi i padovi, osvrt na mene od prije godinu dana i usporedba mene tada i mene sada. Ukratko - ja i moj život uopšte.

Drugi ljudi
Inspiracija, kao i ja sama, su mi i drugi ljudi sa kojima se susrećem i želja da iz svakog odnosa izvučem maksimum. Isto tako, trudim se da vidim ono najbolje u svakome i vodi me želja da u onima koji čitaju moje tekstove probudim ono najbolje.

Samoća
Kada sam sama sa sobom, padaju mi najbolje ideje na pamet, jer mi to podstiče kreativnost i tjera me da mislim više i dopuštam da me vodi moj autentični glas. Isto tako, samoća mi omogućava da se riješim buke u glavi i ostavim više prostora za kvalitetne i pozitivne misli i ideje.

Boravak u prirodi
Ovdje definitivno najviše spadaju šetnja i odlazak na more tokom ljeta. Boravak u prirodi me smiruje i inspiriše i kao rezultat toga, padaju mi odlične ideje na pamet.

Sadržaj koji upijam
Ovdje konkretno mislim na knjige, muziku, filmove, tekstove drugih blogera, videe, filmove itd... Npr. često mi se dešavalo da me neka rečenica koju sam pročitala podstakne na razmišljanje i pisanje o tome.

Trening
Vjerovali li ne, najveći razlog zašto vježbam nije fizički izgled (to je nešto što mi je bitno, ali stavljam ga u drugi plan) već činjenica da se ja posle odrađenog treninga osjećam odlično i to u velikoj mjeri utiče na stanje mog uma.
Trening je moj izduvni ventil i pomaže mi da iz sebe izbacim negativne misli i emocije i u svom umu i duhu ostavim više mjesta za pozitivne misli, emocije, ideje, akcije...

Podrška koju dobijam,
prije svega od porodice, koja je cijelog mog života, pa i sada kad pišem, bila broj jedan kada je podrška u pitanju, a onda i od vas koji čitate ovaj blog. Činjenica da je to što radim dobro i da doprinosi nekome mi daje inspiraciju da pišem.

Želja da rastem
Blog u velikoj mjeri doprinosi mom ličnom rastu i napretku i to je nešto što me još više vodi ka pisanju tekstova.

Život uopšte,
jer smatram da je, bez obzira na sve, život jedna velika avantura i zaista može biti lijep, kad se živjeti zna.

Sada dok ovo pišem vidim da bi, kada bih nastavila, lista trajala u nedogled, tako da, završiće se na ovome. Ko zna? Možda nekad i napišem drugi dio. Pišite utiske u komentarima. :)


You May Also Like

17 comments

  1. Divan post, veoma inspirativan. Moram priznati da i ja većinu inspiracije pronalazim iz svakodnevnih stvari koje mi se dešavaju i mojih ličnih stavova

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  2. Još jedan divan post! Svakako napiši i 2. dio!!

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoću, ako budem bila inspirisana za to. Hvala puno.❤️

      Delete
  3. Divan post, kao što je u prethodnom komentaru rečeno, veoma je inspirativan. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post je na blogu

    ReplyDelete
  4. Jako mi se dopada post, svako pronalazi svoju inspiraciju negde drugde, i nesto drugo ga inspirise.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mislim da ni na jednom blogu nisam videla ovoliko stavki koje daju odgovor na to gde pronalaze inspiraciju, haha. :) Eto, mene da pitaš gde je pronalazim zaista ne bih znala šta da kažem, ali verovatno je pronalazim na iste načine kao i ti. :)

    Current Trend Obsession: Straw Bags

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, iskreno, dok sam pisala ovo, ni ja nisam mislila da će ih biti ovoliko. Hvala na podršci.❤️

      Delete
  6. Hvala ti puno na podršci i divnim riječima. Drago mi je da uživaš čitajući moj blog. Pozz i za tebe. :)

    ReplyDelete
  7. Ja sam jedna od osoba koja se divi tvom radu,pisanju,toliko jer smatram da je ono o čemu pišeš stvarno humano,i činjenica da si izabrala ovu temu,od svih ostalih,ne bi li pomogla drugima me stvarno oduševljava.Želim da znaš da si stvarno,stvarno dobra u ovome,da je tvoj blog fenomenalan,jer je pomogao mnogima,uključujući i mene.Kao i uvek,odličan post!❤

    Novi post na blogu:Just Bebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako divnom komentaru. Drago mi je da sam ti pomogla i najviše me raduje da to čujem. Takođe se nadam da će ti moj blog i ubuduće služiti. Još jednom, hvala na podršci.❤️🥰

      Delete
  8. Pozdrav, kredit između pojedinaca financijska je transakcija posuditi novac izravno od ljudi bez intervencije banke. Većinu vremena to radi u obiteljskom ili prijateljskom okruženju. No, u posljednje vrijeme možete se posuditi od neznanca. Spreman sam ponuditi kredit svima koji će mi moći vratiti novac. Veselit ću se što ću se dogovoriti s vama ako vam stvarno treba kredit i ako je to dobra volja.

    E-pošta: ( simondurochefort@gmail.com )
    Whatsapp: +33756949346

    ReplyDelete