Svako ima neku svoju priču

by - June 13, 2019


Trenutno, dok pišem ovaj post, ne znam kako ću ga nazvati niti do kakvih tema će me to odvesti. Ali, ono što znam jeste da imam jasnu namjeru i želju da ovo iznesem putem pisanja. Negdje moram početi, ako već želim da ovaj tekst nastane.

Svi smo se u životu susreli s ljudima koje smo okarakterisali kao loše osobe i za koje smatramo da nisu bili korektni i fer prema nama. Međutim, rijetko kada se zapitamo zašto su loši ljudi takvi kakvi jesu i koja se priča krije iza njihovog ponašanja. To nas često dovodi do toga da osuđujemo one koji osuđuju nas, napadamo ih, jer su i oni nas napadali i tako punimo svoju glavu negativnim mislima o njima, a ni trenutka ne pokušamo da razumijemo njih i njihovo ponašanje.

Zato sada pišem ovaj post, da vam kažem jednu jako važnu stvar koju sam shvatila iz ličnog iskustva, a to je da je svaki napad poziv u pomoć. Svaka osoba koja ponižava, ogovara, vrijeđa ili se na bilo kakav loš način ophodi prema vama i drugim ljudima je zapravo povrijeđena, nezadovoljna, isfrustrirana... Možda vam to tako ne djeluje na prvi pogled, ali dubljim razmišljanjem shvatićete da nikada ne znate šta se dešava u nečijem životu i da li je toj osobi teško zbog nečega. Ranije bih često govorila da je najlakše, što bi se reklo, biti ''đubre'', ali sam kako idem kroz život shvatila da takvo ponašanje zapravo proizilazi iz duboke tuge i da se srećna i ispunjena osoba nikada ne ophodi loše prema bilo kome.

Ovim postom ne želim da osuđujem takve ljude, već naprotiv, želim da vas podstaknem na saosjećanje i razumijevanje. Želim da pokušate da se otvorite za to da pogledate širu sliku i da oprostite, prije svega zbog svog mira i stanja vašeg uma. 

Takođe, svako radi najbolje što znaDijete koje maltretira drugu djecu je možda i samo nekada doživjelo isto od strane roditelja ili vršnjaka. Osoba koja komentariše tuđi izgled u negativnom smislu je nesigurna u sebe. Profesor koji je strog i loše se odnosi prema učenicima vjerovatno ima neke svoje probleme koje, kad je ušao u učionicu, nije mogao da ostavi iza sebe. Neljubazna radnica u marketu je možda pod pritiskom zbog posla, plaćanja računa, izdržavanja porodice, pa joj se sve nakupilo. Možda joj je neko drag u bolnici. Ko zna? Primjera bih mogla nabrajati u nedogled.

Razumijem vas ako burno reagujete na tuđu negativu, jer znam da vam nije svejedno kada neko, ničim izazvan, počne da vas napada. I sama sam bila takva. Postoji bezbroj iskustava gdje su me drugi osuđivali, ismijavali me, komentarisali u negativnom kontekstu... Međutim, vremenom sam naučila kako da reagujem u takvim situacijama, a u tome mi je dosta pomogla činjenica da je svaki napad poziv u pomoć i da onima koji to rade nije lako. Možda čak napravim poseban post u kome ću iznijeti jedno od takvih iskustava i govoriti o tome kako se postaviti prema takvim ljudima.

Isto tako, ono što je veoma važno jeste da, bez obzira na što ste svjesni da takvim ljudima nije lako, ne trebate da im dopustite da se tako ophode prema vama. Slažem se sa onom da je ignorisanje majka svih vrlina i često se vodim time, ali nekada je potrebno reagovati, nikako svađom i dolivanjem ulja na vatru, već samo kulturno i ,,gospodski''.

Svako ima svoju priču i prošlost o kojoj mi ništa ne znamo. Svaka osoba koju sretnemo na ulici, bilo dobra ili loša, zbog nekih okolnosti je postala takva. Neko iz loših trenutaka i teške životne priče izvuče najbolje, dok nekoga to oblikuje u lošu osobu. Ali, svako, pa i najgora osoba, ima dobrotu i ,,svjetlost'' u sebi. Ni ubice, lopovi i kriminalci se nisu rodili takvi, no ih je život takvima napravio (što, naravno, ne opravdava njihove postupke). Zato treba imati razumijevanja prema svima i oprostiti, ne zbog njih, nego zbog sebe. Ljubav je ono što u velikoj mjeri mijenja svijet i čini ga ljepšim i zašto da baš vi ne budete osoba koja će ju davati ljudima oko sebe. Često na kraju ispadne da oni za koje mislimo da najmanje zaslužuju ljubav ona najviše treba.

You May Also Like

15 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Uvek me oduševiš temama o kojima pišeš i mnogo mi je drago da na ovoj platformi postoji neko ko se bavi i ovakvim, bitnim stvarima. Tekst koji si napisala sadrži toliko korisnih i poučnih informacija i apsolutno se slažem sa svakom rečenicom koju si napisala. :)

    Inače, tek sada vidim da imamo isti template za blog, baš mi se sviđa kako pristaje uz ono što ti pišeš. Šaljem ti puno pozdrava!

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na podršci i divnom komentaru. Drago mi je da su moji postovi od koristi. A sto se tice template-a, isto sam primijetila, i uz tvoj blog sjajno pristaje. Pozdrav i za tebe.❤️

      Delete
  3. Kao i uvjek preeddivan post!!! Uzivam u svakom tvom novom postu jer imas zaista predivne teme koje covjeka potaknu na razmisljanje. Zaista svaka cast!! Mislim da je svaka dalja rijec suvisna. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i podršci koju mi pružaš. Drago mi je da te moji tekstovi podstiču na razmišljanje.❤️

      Delete
  4. Hvala puno na podršci. I slažem se s komentarom, najčešće osoba koja napada druge je i sama to doživljela ili ima neke svoje lične nesigurnost. A sto se tice podrške koju sam ti pružila, nema na čemu. Samo ne stavljaju fokus na takve ljude i ne svađaj se s njima. Ako imaš potrebu, odgovori im na kulturan način. I ne moraš praviti post u kome se obraćaš njima, nemoj uopšte da im pridaješ značaj. Još jednom, hvala. Pozdrav. :)

    ReplyDelete
  5. U potpunosti se slažem sa svakom riječi koju si napisala. Ja uvijek gledam na ljude koji se ophode loše prema meni ili prema drugima kao ljude koji nose najviše boli i tuge u sebi i kojima je ustvari potrebno najviše ljubavi. Zbog toga uvijek nastavim dalje i maknem se od tih situacija i ljudi i razmišljam kako je tim ljudima kada ostanu sami sa sobom u svoja četiri zida.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/06/favorite-summer-lipsticks_15.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci i divnom komentaru. Dopada mi se kako razmišljaš.❤️

      Delete
  6. Odličan post! Tačno je to da osobe koje vrijeđaju, ponižavaju, ogovaraju i slično, najčešće imaju neki problem koji i sami potiskuju. Ali svi mi imamo probleme. Neko manje, neko veće. Ono što je bitno jeste da se trudimo da budemo što bolji prema drugima. Kako kažeš, nekada je najbolja opcija jednostavno ignorisati gore nabrojane stvari, ali ignorisanje je nekada jednostavno nemoguće. U tom slučaju treba pokušati razgovorom.

    Inače post je super! Jako mi je drago što se mlade osobe, poput tebe, bave ovakvim temama!


    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Hvala puno na podršci i odličnom komentaru. Slažem se sa misljenjem koje si ovdje iznijela.❤️😊

      Delete
  7. Eh upravo ovakav tekst mi je trebao. Naime, prije nekih sedmicu-dvije, imali smo praznik, Bajram. Obično se skupi porodica itd, između ostalih bila je i moja rodica s kojom se samo od praznika do praznika i sretne ali se dobro ispričamo. Pominjale smo našu bivšu zajedničku prijateljicu. Spomenula sam joj kako je bila, u svakom pogledu ljubomorna na ene i kako je to razlog zbog kog više nisam dobra s njom, onda mi je ona pričala kako je njoj mama, kad je bila manja branila da se druži s tom istom osobom jer ju je maltretirala i fizički i psihički, te je bila ljubomorna. Onda sam ja stala i zapitala se, jel moguće da dijete već u ranom dobu može stvarati mržnju i ljubooru i onda shvatiš da je to dijete, sada već djevojka, kao što si i sama rekla imala nešto ključno što joj se desilo u životu zbog čega je ona danas takva kakva jeste. Da li joj možemo suditi - to je pitanje, ili je samo možemo pokušati razumjeti (vječita dilema). Sve u svemu super post, baš si me nadahnula.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da te je ovaj post podstakao na razmišljanje i da si uspjela da razumiješ osobu koju do tada nisi. Svaka čast na tome kako razmišljaš i što imaš želju da vidiš širu sliku i šta se zapravo krije iza ponašanja djevojke. I slažem se, niko nije rođen loš, nešto je moralo dovesti do toga, pogotovo to važi kada je neko mlad u pitanju. Hvala na podršci i sjajnom komentaru. Drago mi je da ti je post došao u pravo vrijeme.❤️
      Inače imam više sličnih iskustava kao što su tvoja, tako da te potpuno razumijem.❤️

      Delete