Boka tour: Kotor, Perast, Igalo + Budva

by - June 20, 2019


S obzirom na to da sam posljednjih dana putovala i obišla dosta sjajnih crnogorskih gradova, odlučila sam da, dok su mi utisci još svježi, napravim post u kome ću vam slikovito predstaviti moje doživljaje i mjesta gdje sam bila. Svi smo čuli izreku ,,Slika vrijedi više od hiljadu riječi'', a ja smatram da još više od slike vrijedi iskustvo i ono što lično doživimo, pa su tako i ove slike samo djelić onoga što sam ja doživjela. Ali, bez obzira na to, pokušaću da vam njima što više približim i dočaram ljepotu ovih gradova, jer je svaki poseban na svoj način. Inače, ako se pitate zašto post nosi naziv ,,Boka tour'', to je zato što sam obilazila gradove Bokokotorskog zaliva. Uživajte! :)


Kotor - stari grad

ulaz u stari grad

Prvo mjesto koje sam obišla jeste Stari Kotor. Nalazi se na obali Bokokotorskog zaliva i prepoznatljiv je po svojoj specifičnosti i vintidž izgledu. Mogu reći da me je upravo on, pored Perasta, baš zbog toga najviše oduševio. Sam njegov izgled odaje da je Kotor, osim što je lučki grad, takođe i mjesto od istorijskog značaja.









Pomorski muzej Kotor


Ništa bez moje ,,foto sesije''

djelić ljepote Bokokotorskog zaliva



Perast


Nakon obilaska Kotora, svratili smo u Perast, mali, miran gradić za koji se više može reći da je naselje u sklopu Kotora. Smatra se za najveći spomenik Boke Kotorske i mogu reći da me je čak više oduševio od samog Kotora. Ono što mi se posebno dopalo kod Perasta, a što ćete vidjeti na slikama, je što je u potpunosti sačuvao stari izgled. Fascinirale su me kamene kuće i to što nema nijedne građevine modernog doba. Takođe, zanimljivo je da je u Perastu radila prva pomorska škola.

Perast se sastoji od samo jedne ulice.





Takođe mi se dopada kod Perasta to što je more kristalno čisto i odlično za ronjenje.
Perast je poznat po ostrvima ,,Sveti Đorđe'' i ,,Gospa od Škrpjela''.
Gospa od Škrpjela

Sveti Đorđe
Igalo, Herceg Novi

Naziv ,,Igalo'' potiče od riječi grčkog porijekla koja znači ,,plaža''.

Igalo je naselje u Herceg Novom i potpuno je drugačija priča od Kotora i Perasta. Poznato je turističko mjesto i, kako meni djeluje, odličan grad za provod. Samo Igalo i njegov izgled i način na koji je uređen mi se jako dopadaju, kao i opuštena atmosfera koja vlada u njemu. Za mene je jako značajan, jer je to mjesto gdje su mi se roditelji upoznali.



Ponovo ja i moja ,,foto sesija''





Nasumični kafić koji sam uslikala, jer mi se svidio njegov izgled

Parkić s mirnom i opuštajućom atmosferom

a u povratku kući: vožnja trajektom


Budva



Dan prije nego smo otišli u prethodna tri grada svratili smo u Budvu. Htjela sam i Budvu da ubacim u post, jer smatram da je grad koji vrijedi pomenuti i koji je takođe od turističkog i istorijskog značaja. 
Inače, slika lijevo je iz starog grada, a ove dvije desno sa rive.
Takođe, da ne bude zabune, Budva ne spada u gradove Bokokotorskog zaliva, mada većina vas to zna. 



Slike Budve preuzete s interneta

Ako ste ljubitelj palačinki, otvorio se Milky u Budvi. Ja sam bila samo u Milky u Podgorici, ali vjerujem da je i u Budvi jednako dobar.

Da li ste posjetili neki od ovih gradova? Koji od njih vam ostavlja najljepši utisak? Pišite mišljenja i iskustva u komentarima. :)

You May Also Like

20 comments

  1. Super post!! Svake godine posjecujem ove gradove i svaki put iznova uzivam u njima. Zaista si odlicno prenjela njihovu ljepotu. Moram da priznam da najvise volim Igalo,tu se uvjek osjecam nekako najsmirenije i najopustenije. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na podršci i divnim riječima. I Igalo zaista jeste sjajan grad i definitivno ima tu opuštajuću atmosferu.❤️

      Delete
  2. Hvala na podršci i divnom komentaru. Što se tiče Hrvatske i blizine, razumijem te. S obzirom na to da živim u Crnoj Gori, najveću volju imam za posjećivanjem gradova u okviru nje. Vidim da ti se Perast posebno dopao i zaista jeste divno mjesto. Herceg Novi takođe. Hvala još jednom i pozdrav.😃

    ReplyDelete
  3. Ahh toliko lepih mesta. Mnogo bih volela nekada da oh posetim, ali za sada nista od toga. Bar ne ovo leto. Sve u svemu super post i prelepe slike ❤❤

    Novi post--
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Iskreno se nadam da ćeš posjetiti nekad neki od ovih gradova, jer vidim da imaš želju za to. <3

      Delete
  4. Odlicno si prenijela cijdlo putovanje slikama. Nikada nisam putovala u Crnu Goru tako da bih je voljela posjetiti, barem Budvu ili da imam priliku obici nekoliko gradova.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, toplo ti preporučujem neki od ovih gradova, ako budeš putovala za Crnu Goru.❤️

      Delete
  5. Koliko je sve samo predivno, sigurno je da si dosta uživala. Volela bih da posetim nekada ova mesta, bilo bi baš divno videti sve uživo, pa barem i samo jedno, haha. Inače, i tvoji autfiti mi se dopadaju, pogotovo prvi. Izgledaš divno! :)

    Little Black Lace Dress | OUTFIT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno sam uživala i zaista vrijedi otići u ove gradove. Takođe, hvala na komplimentima vezano za autfit, kao i na podršci.❤️

      Delete
  6. Slike su fantasticne!Drago mi je sto si podelila utiske sa nama.Samo sam jednom bila u Crnoj Gori i to je bilo bas davno,tako da se radijem sto cu uskoro biti u toj drzavi. :)

    Zadnji post:

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2019/06/some-shops-with-aestheticvintagegrunge.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I ja se nadam da ćeš je ponovo posjetiti, pa makar jedan grad.❤️

      Delete
  7. Posjetila sam Budvu za ostale gradove sam čula, ali ih nisam imala priliku posjetiti. Iako ću to morati definitivno ućiniti jer izgledaju predivno. Jako mi se sviđa arhitektura i zbog tvojih gotografije ne mogu dočekati da dođem na odmor. Stvarno su predivne.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/06/clinique-moisture-surge-72-hour-auto_20.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toplo ti preporučujem ove gradove, ako budeš ponovo išla u Crnu Goru. Vidim da ti se dopada arhitektura i takođe imam pohvale za nju. Hvala puno na podršci.❤️

      Delete
  8. Sve djeluje tako lijepoo *_* drago mi je da si se dobro zabavila i odmorila od školskih obaveza. Nadam se da ću posjetiti Crnu Goru jer već dugo želim :)
    Inače su fotke divne i osjećam se kao da sam bila tamo s tobom, potrudila si se što više toga zabilježiti!
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Drago mi je da sam uspjela da ti sve približim na najbolji mogući način. Takođe se nadam da ćeš posjetiti Crnu Goru.❤️

      Delete
  9. Divan post! Grad me podsjeća malo na Dubrovnik! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci. A što se tiče grada, pretpostavljam da misliš na Kotor.❤️

      Delete
  10. Boka je prekrasna i voljela bi posjetiti sve ove gradove, mislim da sam čak jednom naslikala neku sliku prema fotografiji, ali nisam nikad bila tamo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista jeste divna i nadam se da ćeš je jednog dana obići, jer je zaista vrijedi posjetiti. Hvala na podršci.❤️

      Delete
  11. Zdravo
    Oprostite, ali samo da vam kažem da smo lokalna tvrtka i nudimo novac zajmovima svim ozbiljnim i iskrenim ljudima kako bismo povećali njihov posao ili napravili kupnju. Kamatna stopa iznosi 3% godišnje.
    Za više informacija, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila ili WhatsApp.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33756949346

    ReplyDelete