Nebo nije granica, um jeste

by - May 18, 2020

Beach Sunset Landscape | HD Wallpapers Pulse | Sunset wallpaper ...

Nemoguće ne postoji. Koliko god ovo zvučalo naivno, zaista sam neko ko bezuslovno vjeruje u ovu tvrdnju. Upravo ta vjera me je napravila osobom kakva sam sada. Njeno prisustvo u mom srcu je pokretač za sve što radim na ovom blogu i generalno, u životu. Razlog zašto pišem ovaj post je da vas, koji čitate moje tekstove, podstaknem da povjerujete u isto.

Šta bi bilo kada bih vam rekla da možete biti, imati i raditi sve što poželite? Šta kada bih vam rekla da sve što zamislite u vašoj glavi možete doslovno doživjeti, vidjeti svojim očima, držati u rukama... Da li biste mi povjerovali? Ja vas sada pitam: ,,Zašto ste ikada povjerovali u suprotno?'' Sve što želite i što ste zamislili u vašoj glavi, a djeluje vam nedostižno je isto toliko stvarno, kao npr. sve što u ovom trenutku možete opaziti oko sebe ili uređaj pomoću koga čitate ovaj tekst. Samo je potrebno da povjerujete u to.

Vaš um je moćan. Albert Ajnštajn je rekao da je mašta važnija od znanja. Iako je imao znanje, on ne bi bio vrhunski naučnik da nije u glavi imao viziju i da nije vjerovao svojim idejama, svojoj mašti. Svako ko je išta postigao zna to. Zapravo, svako ljudsko biće u dubini sebe zna to. Ali, rijetki vjeruju, a vjera je ključ. Ako svoj um upotrijebite na taj način, usmjeravajući svoju energiju na pozitivne misli i ideje, on će vam biti najveći prijatelj. U tome je vaša moć i to vam niko ne može oduzeti.

Sa druge strane, um vam može biti najveći ,,hendikep''. Ako ne vjerujete u sebe i svoje snove, stavljate fokus na negativne stvari i usmjeravate energiju na pogrešan način, to će se odraziti na vas i vaš život. Vaše misli o tome da je nešto nemoguće su ono što vas sputava i ne da vam da makar pokušate. Jedino što vas sprječava da uradite nešto nevjerovatno ste vi sami. Vi sebi postavljate granice. Ali, one postoje samo u vašem umu, ne i u stvarnosti. 

Zašto vam sve ovo pišem? Zato što želim da vas podstaknem da slomite svoje nevidljive okove i pređete granice, koje ste umislili da postoje. Preduzmite akciju. Već danas uradite nešto povodom vašeg cilja. Izazovite sebe. Ne morate čak ni to. Samo vjerujte, jer samim tim činom, sve je riješeno. Usudite se. Mislićete da je to ludost, u tom slučaju budite ludi. Ne ograničavajte sebe. Imajte petlje i dokažite sebi da možete. Dovoljni su vam samo želja, zrno vjere i misao o mogućnosti da se nešto ostvari. Odatle sve počinje.

Kao najbolji primjer za ovo o čemu pišem, navešću Nika Vujičića. Za one koji ne znaju, to je čovjek rođen bez ruku i nogu, a koji nije dopustio da ga to sputa u životu. Sada je motivacioni govornik, osnivač neprofitne organizacije ,,Life without limbs'', autor knjige ,,Živjeti slobodno'' i mnogih drugih...Uz to ima ženu i djecu, koji ga vole baš takvog kakav je. Sumnjam da bi sve ovo postigao, da je svoje tjelesno ograničenje koristio kao izgovor. 

Vi ste ono što mislite. Vi određujete ko ste. Nemojte da vas iko i išta ubijedi u suprotno. Niko i ništa vas ne može poniziti i učiniti da se osjećate nevažnim, osim ako vi to uradite sebi. Drugi ljudi i spoljašnje okolnosti vam ne mogu ništa, vi sami sebi sve ,,radite''. Ne dopustite da vas išta u životu podstakne na pomisao da ciljate previsoko i da su vaši snovi nemogući za ostvariti. Budite svjesni svoje vrijednosti i ne pristajite na manje od onoga što zaslužujete. Neprijatelj spolja vam ništa ne može, ako ste sami sebi prijatelj. Svijet izvana vam ništa ne može, jer vi imate svijet u vama. Nebo nije granica. Um? Jeste. Ali, samo ako vi to dopustite.

You May Also Like

46 comments

  1. Anđela, ovaj tekst osvežava um i budi nadu. U potpunosti se slažem sa tobom u svemu što si navela!��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Drago mi je da ti se dopao i da je pozitivno uticao na tebe.😊❤️

      Delete
  2. Hvala puno! Odlično si to sročio. Maltene sve što vidimo oko sebe proisteklo je iz mašte. Sve počinje s maštom. Takođe se slažem da se treba i pokrenuti i ne dati izgovorima da nas sputaju - da bi se nešto desilo moramo preduzeti akciju, da bi se nešto promijenilo, moramo sebe/nešto promijeniti. Još jednom, hvala.💛🥰

    ReplyDelete
  3. Svidza mi jako post i slazem se u potpunosti sa svime ne znam sta bih dodao. POZZ!!

    benjamindacic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Drago mi je da ti se post dopada. Pozz.😊

      Delete
  4. Jako lijep i poučan tekst...podsjeća me na knjigu Ane Bučević :) Prava motivacija <3

    ReplyDelete
  5. Obožavam tvoje postove, apsolutno sve obuhvatiš vezano za temu i zaista imamo slično mišljenje tako da uživam u čitanju tvog!

    Ova tema mi je beskrajno interesantna i uvek volim da čujem još nečije mišljenje. Apsolutno si u pravu da ništa nije nemoguće i da se uz trud, rad i istrajnost sve može postići!

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Hvala puno na podršci i divnom komentaru. I meni je lijepo vidjeti u komentarima da ima istomišljenika, što se tiče tema o kojima pišem.💖🥰

      Delete
  6. Slažim se, većina ograničenja nalazi se u našem umu. Bitno je vjerovati da možemo jer bez vjere u svoje sposobnosti i mogućnost postignuća i ostvarenja nečega novog, nećemo daleko dogurati. Sviđa mi se primjeri koji si navela. Složila bi se da je mašta bitna. Znanje je zapravo nekakva vrsta oruđa, a mašta i motivacija su ono što nas često pokreće. Um napunjen znanjem sam po sebi i nije neka premija, bez motivacije i duha to je sve prazno, iako u neku ruku vrijedno samo po sebi, znanje (a pogotovo u smislu bubanja informacija) neće nas daleko dogurati. Potrebno je pronaći smisao svom život, nadograđivati se kao ljudi, a ne tražiti izlike. Često slijepo prihvaćamo viđenja društva te tako stvaramo nova ograničenja za sebe. Einstein je odličan primjer osobe koja je imala i maštu i motivaciju i znanje, a također i Vučić, vjerujem da je on velika inspiracija osoba s invaliditetom jer pokazuje da je bitno cijeniti sebe kao osobu, vjerovati u sebi a onda i drugi mogu vjerovati u tebe. Najlakše je uvjeriti sebe da nešto ne možemo, treba vjerovati u sebe. Odlična objava i jako mi se sviđa tvoj zaključak. Mi sami sebi možemo biti najveći neprijatelji ili najveći prijatelji. Odluka je na nama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na sjajnom komentaru. Dopada mi se tvoj način razmišljanja. Tačno je, znanje samo po sebi jeste vrijedno i bitno, ali bez mašte, vjere, volje i snage duha teško da nam može koristiti. Još jednom, hvala. Odlično sročeno.💖🥰

      Delete
  7. Molim aplauz za ovu djevojku! Ti si čudo i imam iznimnu želju sjesti s tobom na kavu i pričati satima. Dijelimo mišljenje. "Fazon nebo je granica, ali mislim da to nebo nije zadnja stanica" kaže jedna pjesma. Potpisujem. Sve je u glavi. Ako imamo negativnu sliku svijeta u njoj onda će i biti sve negativno. Samo treba pozitivno, sunčanom stranom. Sa željom, vjerom i nadom pod ruku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala od srca!❤️ Vjeruj mi da bi i meni bilo ogromno zadovoljstvo popričati s tobom i popiti kafu, jer znam da dijelimo iste stavove i da si sjajna djevojka, koja vjeruje u sebe, bez obzira na tuđa mišljenja. Još jednom hvala na ovako divnom komentaru i svaka čast što tako razmišljaš.❤️🥰

      Delete
  8. U potpunosti se slažem sa svime napisanim. I voljela bih da svi ljudi tako razmišljaju. Naš svijet je odraz onoga kako se mi osjećamo unutar sebe i zbog toga je izuzetno važno da sami sebi ne postavljamo granice u umu.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/05/beauty-of-freedom.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na odličnom komentaru. Drago mi je da se slažemo i da ti sw post dopao.💖

      Delete
  9. Definitivno se slažem sa svime. Svjedočim ovim tvrdnjama i uvijek kakav mi je um i razmišljanje takav mi je i život. Neko sam ko vjeruje u zakon privlačenja, ali ga, nažalost, ne praktikuje u potpunosti. Uvijek kad u nešto istinski vjerujem tome i svjedočim. Postoje neke stvari u koje sam uvijek vjerovala i na kraju su se desila. Prilično sam pesimistična osoba, pa ponekad i samu sebe podcjenjujem, ali kad god sam istinski vjerovala u nešto to mi se i ostvarilo. Super post.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da u svom životu svjedočiš ovome što sam opisala u postu i što si sebe uvjerila u to da je sve moguće. Što se tiče pesimizma, svima nam se nekad dešava, tada je važno da prihvatimo da nismo okej s nečim i da radimo na sebi i idemo ka boljem. Nemoj da potcjenjuješ sebe, jer sve što zamisliš uvijek i baš TI možeš da ostvariš. Hvala na divnom komentaru i bravo što vjeruješ u snagu svog uma i svojih misli.💖

      Delete
  10. Osvezenje za blog scenu, odlicni postovi...�� bas mi je drago sto sam te pronasla...
    @jelenalifecorner.blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Meni je drago da si uživala u čitanju.🥰

      Delete
  11. Dolazim do tvog bloga iz komentara na jednom postu i ja sam oduševljena tvojim razmišljanjem, upravo sam krenula da čitam neke od tvojih postova i mnogo mi se dopada koliko zrelo razmišljaš i koliko poučne teme imaš! Samo tako nastavi! ♡♡
    advicesandfashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Drago mi je da ti se moj blog i način razmišljanja dopadaju.❤️

      Delete
  12. Svakim postom me oduševiš!Kao i uvek odlično odabrana i odradjena tema,čovekov um je čoveku granica i ako ne ograničava sam sebe ništa nije nedostižno!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  13. Divno napisan tekst,dala si mi motivaciju ❤️🥰

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. O ovome volim da čitam. 😍😍😍

    ReplyDelete
  15. Slazem se sa tobom! Verujem da sve mozemo da postignemo! Bravo!!!

    ReplyDelete
  16. Divno si sve napisala :) bas mi se dopada i daje motivaciju :*

    ReplyDelete
  17. Predivan motivacioni tekst. Slažem se sa tobom u potpunosti.

    ReplyDelete
  18. Iskreno, trebao mi je ovakav tekst i ova pozitivnost u današnjem danu a inače i u ovom periodu života. Hvala ti puno i svaka čast na napisanom!

    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, zadovoljstvo mi je da mogu da pomognem. Hvala tebi na podršci i izdvojenom vremenu.❤️

      Delete
  19. Čitala sam koristeći prevodilaca jezika i svidjela mi se ova recenzija. Inspirirajte me. Pozdrav iz Indonezije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da te je post inspirisao. Hvala na podršci. Pozdrav!😊

      Delete
  20. U nekoliko knjiga sam se susrela s opisima kakvo sve počinje u umu i prije nego što nešto stvorimo to moramo zamisliti u umu, bez obzira radi li se o nekom predmetu ili o našem životu.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/06/kerastase-resistance-ciment-thermique.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, postoji dosta knjiga koje upravo o ovoj tematici govore i koje su to sjajno opisale. Hvala na podršci i izdvojenom vremenu za ovaj tekst.🥰💕

      Delete
  21. Beautiful photo. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    ReplyDelete
  22. Hej!!! Jako mi se dopada tvoj post bas je interesantan!!!

    ReplyDelete
  23. Wow kakav ost, zaista si me ostavila bez teksta. Toliko ima neku jaku poruku i motivaciju. Svaka čast i sanmo nastavi dalje ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete