5 najvećih životnih lekcija

by - April 29, 2020

motivation

Život je čudo, sačinjeno od trenutaka, koji ostavljaju trag na nas i iskustava, koja nas usmjeravaju. Iskustva u našem životu, bilo pozitivna ili negativna, uče nas nečemu i zadaju nam važne životne lekcije, koje nam postaju ,,zvijezda vodilja" na našem putu. Ovaj post će govoriti o mojim najvećim životnim lekcijama, koje su moj život promijenile iz korijena, a sigurno će i vaš, ukoliko odlučite da ih usvojite. Uživajte!  


1. Naš život je odraz naših izbora
Mi biramo svoj put, kako ćemo provesti svoje vrijeme, kakvim ljudima ćemo biti okruženi, šta ćemo u određenom trenutku uraditi, kakvim ćemo se principima voditi... Dat nam je veliki dar - sloboda izbora. Zato često kažem da smo mi kreatori vlastitih života. Stoji to da nam se dešavaju ljudi i situacije, koje nismo htjeli, a kamoli izabrali, niti ih možemo kontrolisati. Ali, na nama je kako ćemo reagovati na to, šta ćemo ivući iz toga, kako ćemo se osjećati, kakav će biti naš pogled na ono što se događa... Odgovornost je uvijek na nama. Možda to mnogima zvuči zastrašujuće, ali zar mora da bude? Život je jedna velika igra, u kojoj je pobjednik onaj koji prihvati odgovornost za svoje postupke i uvidi moć i blagoslov u daru slobode izbora.

2. Ništa ne može da zamijeni ljubav prema sebi
Ljubav i podrška drugih su veoma bitna stvar, koju ne treba uzimati ,,zdravo za gotovo''. Ali, šta raditi u trenucima kada niko ne vjeruje u nas? I, još važnije, zar vrijedi sva ta podrška od strane drugih, ako ne vjerujemo u sebe? 
Osoba koja ne voli sebe će, i da joj je pružena sva ljubav ovoga svijeta, sabotirati sebe zbog mišljenja koje ima o sebi. Sa druge strane, osoba koja voli sebe će, i da se svi okrenu protiv nje, uvijek ići dalje, jer to što joj drugi nisu dali, ona već ima u sebi. Takva osoba zna koliko vrijedi i ne treba joj niko da njenu vrijednost potvrdi. 
Kada ne voliš sebe, bez obzira na sve povoljne okolnosti i prave ljude, to će te uvijek kočiti. A kada voliš sebe, niko ti ništa ne može. I da se nebo i zemlja okrenu, to da kroz život koračaš sa samosviješću nema cijenu.

3. Moj život, moja pravila
Veoma je bitno u životu postaviti svoja pravila i načela, kojih ćemo se pridržavati, jer u suprotnom će nam neko drugi nametnuti pravila, koja se nama neće svidjeti.

4. Ništa u životu nije slučajno
Ili, drugačije rečeno, sve se događa s razlogom. Iako, kada se osvrnem na neke prošle događaje, tada nisam mogla da vidim njihovu suštinu i poentu, sada znam zašto su sve te stvari morale da se dese. I najgore moguće situacije su bile ,,prikriveni'' blagoslovi. Svaka osoba, svaki događaj, sve što me je zadesilo, imalo je ulogu da me usmjeri na pravi put. Možda nisam uvijek dobila ono što želim, ali sam uvijek dobila ono što mi je trebalo. Ništa nije slučajno, sve je za neko veće dobro. Samo mi treba da povjerujemo u to.

5. Želja je najveća sila
Ovo sam vjerovatno pominjala par puta kroz svoje postove i upravo ovu lekciju smatram najvažnijom u svom životu. Čvrsto vjerujem u to da ako nešto nesebično i svim srcem želimo, to će se sigurno ostvariti, kao i u to da i ono najmanje zrno vjere ,,pomjera planine". A čak i kada nam se ne ostvari ono što smo željeli, život nam priredi nešto puno bolje. 

6. Čovjek se uči dok je živ
Bonus stavka, o kojoj imate poseban tekst na blogu ( Čovjek se uči dok je živ)

Nadam se da je ovaj tekst pozitivno uticao na vas i da ste uživali čitajući. Pišite utiske u komentarima. ❤️

You May Also Like

31 comments

  1. Slažem se sa Alekom zaista je divan tekst!

    Follow for follow? Već te pratim <3
    https://salyaves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Post je itekako pozitivno utjecao na mene. Slažem se sa svim stavkama, najviše s ovom 'moj život moja pravila'. Stvarno nemam što za dodati, rekla si sve kao i uvijek. Smatram da tu ima još lekcija, ali ove definitivno slove za one najbitnije. Bravo!♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Drago mi je da je post pozitivno uticao na tebe i da ti se dopao.😊❤️

      Delete
  3. Moram se sloziti sa lekcijom broj 5, ne osporabam kstale, sve su podjednako bitne, ali želja koju imamo prema necemu je vec 90% ostvarenja cilja. I znam iz iskustva, takodje lekcija broj 2, ljubav prema sebi je pocetak ljubavi, jer je poznato to da moramo voleti sebe da bi dobili ljubav od drugih. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično napisano, slažem se s tim. I sama 5.lekciju izdvajam kao najbitniju. Isto smatram i drugu bitnom, kao što si rekla, ljubav prema sebi je početak ljubavi (prema drugima, životu)... Hvala na podršci!❤️

      Delete
  4. Apsolutno se slažem, svaka stavka je ono što bih i sama izdvojila tako da svaka čast na postu i na ideji za temu! Mislim da je najveća lekcija koju sam ja do sada naučila da ništa ne može da zameni ljubav prema sebi i da je ta ljubav pokretač svega što smo ili ćemo postići!

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci i divnom komentaru.❤️ I slažem se, ljubav prema sebi zaista nema alternativu.😊

      Delete
  5. Prva rečenica i prva lekcija me je na samo čitanje naježila. Koliko istine ima u tome, toliko sam svesna da sam sama kriva za većinu stvari koje su mi se u životu desile. Odličan post i svaka reč je suvišna. Bilo je zadovoljstvo čitati ga. Hvala ti puno jer si mi ulepšala dan!

    Ilmaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, zadovoljstvo mi je. Hvala tebi na podršci i drago mi je da moji tekstovi čine da se osjećaš bolje.❤️

      Delete
  6. Predivan motivacijski tekst...ovo su pričice koje ostave traga i koje su od velike koristi :)

    ReplyDelete
  7. Slažem se sa svime što ni napisala. Mi samo stvaramo svoji osobnost i karakter s odlukama koje donosimo. Doslovno u svakoj situaciji moramo donijeti odluke s kojima se oblikujemo kao osobe. Također se slažem da ništa nije slučajno, možda se čini tako, ali nije. Slažem se i da podrška drugih ne može biti nešto na što ćemo se osloniti jer ona neće uvijek biti tu. Zato se moramo učiti osloniti na sebe. Konačno istina je da se čovjek uči dok je živ i dok ima volje za učenje. Zato uvijek moramo biti otvoreni učenju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve si to odlično sročila. Hvala na podršci i sjajnom komentaru!❤️

      Delete
  8. Hi! Interesting tips. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    ReplyDelete
  9. Kao i svaki tvoj post i ovaj je predivan, ali ne mogu ti opisati koliko su mi u ovom trenutku trebale tvoje riječi i motivacija. Hvala ti!

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/05/decleor-aromessence-rose-dorient.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Drago mi je da ti je ovaj post došao u pravom trenutku. Hvala tebi!😊

      Delete
  10. Great post...Have a nice day...Dilek...

    ReplyDelete
  11. Odličan post! I u potpunosti se slažem s tobom, pogotovo za ono ljubav prema samom sebi i tome da ništa u životu nije slučajno <3

    Turist²

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Drago mi je da si uživala čitajući.😊❤️

      Delete
  12. Great tips💜💙 Thank you for sharing:)

    ReplyDelete
  13. Kao i uvijek još jedan poučan i predivan post. Slažem se sa svime napisanim.

    New Post - https://www.bibliothequeduparfums.com/2020/05/summer-fragrances-2019.html

    ReplyDelete