Hitovi za sva vremena (omiljene domaće pjesme i izvođači)

by - July 30, 2020


Ovaj post pišem za svoju dušu, a i jer želim da vama, koji čitate moj blog, ukažem na nešto visoko kvalitetno, što će trajati i opstati za sva vremena. U pitanju su balkanski izvođači i njihovi hitovi, koji su mi posebno prirasli srcu. Godinama sam preferirala i slušala većinom stranu muziku, međutim, dublje istraživanje i pronalaženje odličnih pjesama, kao i uticaj meni bliskih ljudi, doveli su do toga da domaću muziku zavolim jednako kao stranu. Vjerujem da se taj preokret dogodio zato što su sve zvijezde i pjesme, koje ću ovim putem pomenuti, dokaz da kvalitet, talenat i originalnost na kraju uvijek opstanu i nađu svoj put. Uživajte! 


Zdravko Čolić




Iako sam i ranije slušala neke njegove pjesme, ozbiljno sam se zainteresovala tek od kada je moj tata počeo da pušta njegove CD-ove u autu, na taj način me uputivši na njegovo muzičko stvaralaštvo. Sada je Zdravko moj omiljeni pjevač i ne prođe dan da ne odslušam najmanje 5 do 10 njegovih pjesama, najčešće sa albuma ,,Okano'', koji mi je i najdraži. Zdravka definitivno smatram za najveću muzičku zvijezdu na Balkanu (ako ne i šire), a njegov muzički opus je izvanredan, jedinstven i neponovljiv. 


Željko Joksimović



Fantastičan pjevač i vanserijski umjetnik, koga slušam od malena.  Vjerujem da će vas mnoge njegove pjesme osvojiti na prvo slušanje.



Dino Merlin




Čovjek s izuzetno kvalitetnim muzičkim opusom, koji pjeva maestralno. Njegove pjesme nikoga ne ostave ravnodušnim. 



Magazin




Za pjesme grupe ,,Magazin'' definitivno mogu reći da su obilježile dobar dio mog djetinjstva. Prošlo ljeto sam imala priliku da prisustvujem koncertu Jelene Rozge, koji me je podsjetio na mnoge sjajne pjesme, koje sam kao mala slušala. To je bilo divno iskustvo, koje mi je izazvalo pozitivnu nostalgiju, vratilo sjećanja na jedan divan period mog života i podstaklo da ponovo krenem aktivno da slušam Magazin i otkrijem mnogo njihovih pjesama, za koje nisam ranije znala. Obavezno odlušajte nešto od njih. 



Dino Dvornik




S obzirom na to da sam relativno skorije počela da ga slušam, postoji još mnogo njegovih pjesama, koje tek treba da otkrijem i za koje sam sigurna da će mi se svidjeti. Sam njegov rad govori da je u pitanju čovjek, koji je bio ispred svog vremena.




Koga interesuje šta slušam od strane muzike, neka pročita post: My standard playlist

Da li slušate neki od gore navedenih hitova? Ili nekog od pomenutih izvođača? Kakav je vaš muzički ukus? Koje su vaše preporuke meni i čitaocima bloga? Pišite u komentarima. ❤️


You May Also Like

29 comments

  1. Pogodila sve moje izvođače i pesme! Interesantan post ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala od srca! Znala sam da će ti se svidjeti.❤️🥰

      Delete
  2. Baš kao što si rekla - hitovi za sva vremena! 😊

    ReplyDelete
  3. Znajući tvoj muzički ukus, znala sam da će ti se svidjeti većina ovih pjesama i izvođača. Što se Merlina tiče, daj mu šansu, odličan je. Hvala na podršci i divnom komentaru.🥰❤️

    ReplyDelete
  4. Odrasla sam na hitovima ovih izvođača. Općenito preferiram našu staru muziku. Od Magazina znam valjda sve pjesme. Od Joksimovića većinu. I ima tu još puno izvođača koji su vrijedni divljenja. Drago mi je da si napisala post upravo na ovu temu.

    Savršen nered

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na podršci!❤️ Istog sam mišljenja, stari domaći hitovi su najljepši. I trajaće.💓

      Delete
  5. Kako kreativan post, kao mala sam stalno slušala Željka. Divne pesme ima i slušam ih i dan danas ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ga kao mala slušala. Odličan je. Hvala na podršci.🤗💕

      Delete
  6. Hvala ti što si me podsetila na neke pesme za koje sam skroz zaboravila! ❤ Baš divna ideja za post! Ja bih još dosta grupa dodala jer Ex-Yu obožavam i generalno rok u to vreme i skoro pa svi bendovi su bili neprekosnoveni. ❤😊

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi na izdvojenom vremenu.❤️🥰 Što se ex yu roka tiče, odličan je, zapravo, generalno muzika iz tog perioda je top.❤️

      Delete
  7. Ne želim ništa da dodajem, sve je već rečeno gore u postu! Obožavam sve izvođače i grupe koje si navela. :) <3

    http://citanjeija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Sa godinama sve više volim domaću glazbu i shvaćam koliko se dobrih poruka može pronaći u pjesmama domaćih izvođača. Meni je kod glazbe jako bitan i tekst, ne volim besmislene tekstove. Što vrijeme više prolazi, sve više pronalazim smisla u domaćim pjesmama. Svi ovi glazbenici koje su navela imaju barem po jednu dvije pjesmu koju ponekad poslušam. Merlinove, Čovićeve i Joksimovićeve stare pjesme mi se sviđaju, novije baš i nisam pratila, ali Supermen mi je recimo jedna odlična pjesma. Uz Dinu Dvornika sam takoreći odrasla kao i valjda svatko u Splitu, valjda mu znam svaku pjesmu. Dino Dvornik je u puno stvari bio ispred svoga vremena. Magazin zna imati glupastih tekstova u zadnje vrijeme, ali imaju i par stvarno dobrih pjesama pogotovo onih starijih. Sjećam se kako smo se prije sto godina svi sprdali s onom pjesmom Da li znaš da te ne volim, a onda je odjednom netko od nas rekao kako je to zapravo dobra pjesma i svi smo se zamislili. Zapravo ta pjesma ima smisla i poprilično dobro opisuje jednu temu koja se često ne obrađuje a to je prestanak ljubavi. Od strane glazbe izbjegavam onu na engleskom jer mi se čini jako nekvalitetna u zadnje vrijeme, jedino neke starije pjesme znam poslušati. Volim glazbu svih latinskih zemalja, a talijanski pop je i sada izrazito kvalitetan, a tekstovi pjesama su prava poezija. U zadnje vrijeme dosta slušam i rusku glazbu, odlične su pjesme Vitasa (mislim da on više ne nastupa ali imao je odličnih stvari) i Dimasha (on je iz Kazastana ali pjeva na ruskom).

    ReplyDelete
  9. Moram još dodati da mi je od svih ženskih vokala na ovim prostorima najbolja Kaliopi, bila sam na njenom koncertu i to se ne može riječima opisati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto mi je veoma bitan tekst, kod muzike, i da pjesma ima neku priču i smisao. Naravno, i kvalitet uz sve to.❤️
      Takođe, kada si već pomenula novije pjesme Magazina, nisam baš slušala šta su izbacivali od najnovijeg, ali ću istražiti. A pjesma Da li znaš da te ne volim mi se dopala na prvu.😊
      Što se strane muzike na engleskom tiče, većinom takvu slušam i može da se nađe stvarno mnogo toga odličnog i novijeg i starijeg. Preporučujem ti Imagine Dragons, Shawna Mendesa, One Republic, Coldplay... Mada opet, kako kažeš, dosta besmislenih pjesama na engleskom se u posljednje vrijeme izbacuje...
      Kada je u pitanju muzika na drugim jezicima, pomenula si italijanski pop, koji je zaista odličan. To me podsjeti na Erosa Ramazzottia, čiji ću muzički opus istražiti.❤️
      A Kaliopi, iako ne znam puno njenih pjesama, smatram da je sjajna pjevačica i vanserijski talenat.💕

      Delete
    2. Inače, hvala na podršci i što si podijelila svoje mišljenje i muzički ukus.🥰💖

      Delete
  10. Predivne pjesme i dalje ih slušam. Uz njih sam odrastala.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/marc-jacobs-decadence.html

    ReplyDelete
  11. Mislim da si odabrala odlicne pjesme za ovaj post, sve ih rado slusam, a narocito stare od Magazina i Dvornika :)
    Svrati: xoniomaniax.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na podršci. Drago mi je da ti se dopada izbor, koji sam napravila.🥰💖

      Delete
  12. Skoro svaku od ovih pjesama znam napamet a inače ne slušam domaću muziku, ali ove jednostavno "uđu u uho" jer su klasici, nešto što se stalno iznova reproducira svugdje. Divan post!

    💛💛💛
    LIVING LIKE V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!🥰 I tačno je. Većinu ovih pjesama ne možeš da ne znaš.❤️

      Delete
  13. Pogodila si apsolutno sve pevače koje volim. Odličan post.

    ReplyDelete
  14. Prvi put sam na tvom blogu, dizajn mi je jako simpatičan. Uz Merlina i Čolića sam odrasla. Njih dvojica imaju pesme koje sa svakim slušanjem bude nostalgiju, a često i suze. Volim način na koji ušiju emocije u svaku. I Joksimović je tu negde, oduvek sam ga gotivila. Zanimljiv post :)

    https://tolikootomex.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Pogledaću i ja tvoj blog, vjerujem da će mi se svidjeti.🥰 I tačno, njihove pjesme su prožete emocijama i bude osjećanja, tokom slušanja.

      Delete
  15. So good share.
    You're a amazing blog writer.
    Good luck to you.
    closure wig

    ReplyDelete