Pismo tebi #3: Vrijediš

by - May 11, 2019


Hej ti! Da, baš ti. Tebi, što sada ovo čitaš, želim da postavim jedno pitanje. Da li si svjestan/na svoje vrijednosti, da li voliš sebe? Možda ne znam tvoju životnu priču i kroz šta trenutno prolaziš, ali znam jedno, a to je da vrijediš, bez obzira na tvoje mane, greške, nesigurnosti... Ne vjeruješ mi? Šta misliš, kome će dan biti ljepši, jer je sreo baš tebe? Ko je srećan zato što te ima u svom životu? Svi mi želimo da ovaj svijet bude bolji, no da li je možda već bolji zato što si ti u njemu?

Svi ljudi, pa tako i ti, bez obzira na svoju prošlost i to gdje su sada, imaju svoje vrijednosti. Svako, pa tako i ti, ima neki značaj. Zato nikada ne sumnjaj u sebe. Nemoj da misliš da si samo jedan od mnogih, ne dozvoli da tim svojim stavom budeš samo brojka na ovoj planeti Zemlji.

Ne razmišljaj o prošlosti. Bilo je što je bilo, postupio/la si kako si najbolje znao/la u tom trenutku. Ali, baš zbog toga, duguješ sebi i imaš pravo na to da napreduješ, budeš bolja osoba, činiš dobra djela... Tvoja prošlost te ne definiše, jer ona više ne postoji, već ono što si odlučio biti nakon nje, ono na šta te je ona podstakla.

Takođe, svako, pa tako i ti, ima mogućnost da na neki sebi svojstven način učini ovaj svijet boljim i zato ne smatraj sebe malim/om i beznačajnim/om. Izmami ili pokloni nekome osmjeh. Uputi lijepu riječ. Pomozi onima kojima je to potrebno. Usreći onoga ko je tužan. Budi razlog za nečiju sreću. Iako su ovo naizgled mali gestovi, koje svako može napraviti, nekome znače mnogo i prave veliku promjenu. I ti ovo možeš učiniti. Vjerovatno to već i radiš, ali nisi svjestan/na toga. I kako možeš misliti da ne vrijediš, kad imaš moć da prethodno navedenim djelima poboljšaš nečiji dan? I ne, nemoj misliti da je to ništa, jer nekome je sve.

Nemoj se osjećati loše, jer nisi savršen/a. Niko nije. Svi imaju svoje nesigurnosti i mane, bilo fizičke ili u vidu nekih svojih osobina. Ne daj da te to koči da voliš sebe. Prisustvo tvojih mana ne znači odsustvo vrlina. Poseban/na si baš takav/va kakav/va si. Pretvori svoje mane u svoju snagu, jer će ti to život obojiti posebnim bojama.

Isto tako, ne upoređuj se s drugima. To što neko ima potencijal, ne znači da ga ti nemaš. To što je neko uspješan, ne znači da ti ne možeš biti, jer, ako su mogli drugi, možeš i ti.

Zaslužuješ biti srećan/na, voljen/a, uspješan/na, zadovoljan/na sobom i sve ono najbolje. Zato ne dozvoli da te bilo ko i bilo šta ubijedi u suprotno. Pusti tuđa mišljenja. Ne objašnjavaj sebe drugima. Samo budi ono ko jesi i budi svjestan/na svoje vrijednosti. Biće onih koji će to znati da cijene. Ne pravdaj se nikome zbog svojih postupaka. Ne moraju svi da te razumiju. U tome je i poenta, jer ćeš tako naći ljude koji će te voljeti takvog/u kakav/va jesi i imaćeš punu slobodu da budeš i radiš sve što želiš.

Duguješ sebi da budeš najbolja verzija sebe. Kad ovo kažem, ne mislim da treba da juriš za nekakvim savršenstvom, već da budeš ono ko jesi u svoj svojoj punini, sa svim manama i vrlinama. Duguješ sebi da voliš sebe.

Savršen/a si baš takav/va kakav/va si. Vrijediš više nego što misliš. Uvijek budi svjestan/na toga. Zato cvjetaj i krasi ovaj svijet svojom unutrašnjom ljepotom, uspjesima, osmjehom, djelima...

Pročitaj i prethodna ,,Pisma tebi'':
Pismo tebi
Pismo tebi #2: Ti si tvorac svoje sreće

You May Also Like

17 comments

  1. Da li sam svesna svoje vrednosti, da li volim sebe? Ne znam ni sama.. Znam onu - ako ti ne voliš sebe niko te neće ni voleti. Ljudi mi često govore da sam vredna, ali se to uglavnom odnosi na to da sam korisna... Volela bih da osetim da sam nekome (osim porodice) zaista važna i vredna. Upravu si i hvala ti! ♥♥

    I'mperfect

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Hvala tebi. I uvijek budi svjesna svoje vrijednosti i voli sebe. To što ti drugi kažu, to je već neka njihova tačka gledišta.❤️

      Delete
  2. Još jedan divan post! Mnogo mi se dopada način na koji ti pišeš i kako nam se obraćaš u prvom licu. Tekst me je toliko inspirisao i motivisao da ne mogu da ti opišem, bukvalno si mi otvorila oči za neke stvari. Radujem se narednom postu! ♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru. Drago mi je da te je ovaj post motivisao i učinio da se osjećaš dobro.❤️

      Delete
  3. Divan post, svatko treba voljeti sebe, ali je to ponekad jako teško, pogotovo ako nas drugi ne cijene...
    Šteta je što nema više blogera kao ti. ❤
    Pozz
    angel1752.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim riječima. I da, to sve zna biti teško, kada se susrećeš s negativnom od strane okoline, ali baš kad niko ne vjeruje u tebe, tad najviše trebaš da vjeruješ u sebe.❤️

      Delete
  4. Volim ove postove, jer me uvek nateraju da se zapitam toliko toga.
    Da li volim sebe, da li sam sebi dovoljno dobra, mislim da to nikada necu moci da kažem da, uvek sebi tražim mane, ali to ce za pocetsk biti nesigurno da, klimavo da, zato valjda volim ove postove, nateraju me da se moje klimavo da, malo stabilizuje.
    Žvim u takvom vremenu da je zbog osude drustva, dobro imati i svoje klimavo da.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što se tiče mana, svako ih ima. Ja sam ih jednostavno prihvatila, jer su dio mene, dok sam se trudila da vrline razvijem, što predlažem i tebi. Tada će tvoje klimavo da, postati stabilno i čvrsto i niko i ništa neće moći da ga sruši. Hvala na podršci i divnom komentaru. Drago mi je da sam te motivisala.❤️

      Delete
  5. Što se tiče manjka samopouzdanja, imaš postove na mom blogu o tome, pa možeš pročitati i to. A kada su u pitanju komentari drugih ljudi, stavi to po strani, jer to je samo njihovo mišljenje, a ne činjenica. Vidim da primjecujes svoju različitost i baš zbog nje budi svjestan svoje vrijednosti, jer rijetko ko se usudi da gura svoj fazon, bez obzira na tuđa mišljenja. Hvala na podršci.😀

    ReplyDelete
  6. Odličan post draga Anđela. Slažem se sa tobom u potpunosti. Nastavi sa pišeš odlične postove! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    ReplyDelete
  7. Odličan post... kao da je za mene pisan. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/05/onlajn-devojka-saradnja.html

    ReplyDelete
  8. Ovo je bilo predivno za pročitati. U potpunosti se slažem sa svime što si napisala i jako sam uživala čitajući tvoje riječi. Hvala ti.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/05/oscar-de-la-renta-bella-blanca_15.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Hvala tebi na podršci i izdvojenom vremenu za ovaj tekst.❤️

      Delete