Kako se nositi s problemima

by - February 02, 2019


Problemi su nešto sa čime se svaki čovjek, manje ili više, susretao. Baš zato, važno je ne dopustiti da nas obeshrabre ili da na nas utiču negativno. U trenucima kada se borimo s izazovima i poteškoćama, važno je znati nositi se s tim i, što je najbitnije, raditi na pronalasku rješenja, a nakon toga i uspjeti u tome. Ovaj post upravo govori o problemima i kako istrajati i zadržati pozitivan stav kada se suočavamo s njima.


1. Razlikujte prave od izmišljenih problema

Ono što većina ljudi radi, a što je jako bitno da prepoznate kod sebe, ako tu osobinu imate, jeste da ,,izmišljaju'' probleme koji ne postoje i ,,prave'' ih tamo gdje ih nema. Ovu osobinu sam primijetila, ne samo kod sebe, već i kod većine ljudi u svom okruženju. 
Često znamo da sebe ,,bombardujemo'' negativnim mislima o nečemu, a da se ni ne zapitamo da li postoji neko ko je u goroj situaciji od nas. A tek nam ne bi palo na pamet da to što proživljavamo uopšte nije tako strašno kao što nama to trenutno izgleda.
Npr. u prošlosti sam se često nervirala oko sitnica, npr. lošija ocjena, tuđa mišljenja i tračarenja o meni, ako mi se pokvari frizura... Ja sam u svojoj glavi od toga pravila dramu, što je tada bilo jako glupo i nezrelo ponašanje s moje strane. A pravi problem bi bio da sam gladna, žedna, bolesna, da nemam krov nad glavom... 
Trenutak kada sam shvatila da sam veliki dio svog vremena potrošila na brigu o problemima koji zapravo ne postoje, život i način razmišljanja su mi se promijenili iz korijena. 
Ovu stavku sam namjerno stavila prvu da biste, ako trenutno prolazite kroz ovu fazu, spriječili ,,trošenje'' vremena i energije na probleme koje ste izmislili, a da biste, ako ih imate, riješili one prave.


Ja sam čovjek s mnogo problema, a pretpostavljam da sam ih većinu sam izmislio. - Charles Bukowski


2. Stavite fokus na rješenje

Ako stalno razmišljate o problemu i kukate zbog njega, nećete biti u stanju da vidite rješenje, pa i da vam je ,,ispred nosa'', što je još jedna greška koju smo svi makar jednom u životu napravili. Maknite fokus sa problema i mislite o pronalasku rješenja, a kasnije uradite nešto povodom toga. Znam da je lakše reći, nego uraditi, ali džabe vam priča i razmišljanje o nečemu, ako niste spremni da svoj plan sprovedete u djelo.


3. Za svaki problem postoji rješenje. 

Možda vam ova stavka djeluje ista kao prethodna, ali nije.
Ono što kod mnogih stvara blokadu jeste to da svoj problem vide kao nešto nerješivo i žive i osjećaju se kao da će on trajati zauvjek. U ovakvim trenucima treba imati na umu da ništa ne traje vječno, ni sreća, ni tuga. Pozitivne i negativne emocije su nešto što nas prati tokom života. Jedno bez drugog ne može. Tako i problem neće biti tu zauvjek. Pronaći će se rješenje.


4. Ne gurajte problem pod tepih. 

Isto kao što je loše izmišljati problem i njegovo postojanje, tako je i biti svjestan stvarnog problema i činjenice da je on tu, a bez obzira na to, lagati sebe da je sve super, a ne osjećati da je to tako. Velika je razlika između svijesti o problemu i zadržavanja vjere i pozitivnog stava i dok on traje i ,,guranja problema pod tepih'' i forsiranja i glumljenja sreće. Nemojte da miješate to dvoje.


5. Zahvalnost i vjera

Iako mnogima, kada su u problemu, nije ni na kraj pameti da budu zahvalni, vjerujte mi, ovo vam može zaista pomoći da se lakše i bezbolnije nosite s tim. Znanje o tome da nije sve crno, zahvalnost na blagoslovima i mogućnostima, koje vam se nude, kao i činjenica da se vaše stanje može promijeniti će učiniti da vam bude lakše.
Naravno, tu je i vjera u bolje sjutra i pozitivan ishod. 

6. Sve se događa s razlogom. 

Iako vam tako možda ne izgleda na prvi pogled, možda će se iz problema koji proživljavate stvoriti nešto sjajno. Govorim vam iz iskustva i da vas ohrabrim za kraj. :)



Kada te život gađa kamenjem, na tebi je hoćeš li od toga kamenja sagraditi zid ili most. - Nepoznati autor

You May Also Like

20 comments

  1. Zaista savrsen post, draga! Bilo mi je potrebno procitati nesto toliko motivisajuce kao sto je ovaj post. Jako mi je drago sto si podijelila ovo sa nama. Sve pohvale zaista! Svaka cast na odlicno napisanom postu! <3 <3

    xoxo
    leylland.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podršci i divnom komentaru. Drago mi je da te je ovaj post motivisao i da ti je došao u pravo vrijeme.❤️

      Delete
  2. Super post kao i uvjek i slazem se sa tobom. Kakav god problem da imamo moramo se sa njim suociti,jer problem sam od sebe nece nestati. Iako nam u tom momentu izgleda tesko i da necemo uspjeti,moramo znati da ce i to proci i da ce to jednog dana biti proslost. Ko zna zasto je to dobro,mozda izvucemo neku korist ili nas nauci jednu veliku zivotnu lekciju.

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina. Problem ne traje vječno i uvijek ga, bez obzira na njegovu veličinu možemo riješiti. Takođe, većina problema, su tu s razlogom, ili da nas nauče lekciju, ili da nas pripreme za nešto dobro. Hvala na podršci i sjajnom komentaru.❤️

      Delete
  3. Sve si dobro rekla i baš zato se slažem sa tobom. Briga na neke nebitne stvari je bespotrebna pogotovo ako te stvari možemo da promenimo već sledećeg dana. Divan post! <3

    TFS: SheIn Baby Girl | YouTube: Moje NYE odluke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Briga o nebitnim stvarima često zna da nam skrene pažnju s onoga što je zaista bitno. I nepotrebno je nervirati se oko problema kojeg ni nema, ili se može lako riješiti. Hvala na podršci i divnom komentaru.❤️

      Delete
  4. Jako ljep post!!! Najpoucniji dio mi je kad si rekla da se sve dogada s razlogom u zivotu, i slazem se sa tim da ponekada moramo oustiti stvari kako idu i da ce se s vremenom sve posloziti kako treba. Novi post kod mene!!!

    sarajevo4ever.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I to da se sve događa s razlogom je zapravo suština svega u životu. Sposobnost da vidimo širu sliku čini da nam život bude ljepši i da bezbolnije idemo kroz poteškoće.😊

      Delete
  5. Razumijem te. Ja sam znala čak da pravim problem od najmanje sitnice koja, gledajući realno, nije ništa strasno i može se u tren oka riješiti. Što se tiče tebe i tvog vezivanja za ljude, tu ti predlažem da ne daješ konstantno sebe u svakom odnosu i da ne vjeruješ drugima lako. Pusti da oni prvi pokažu da su vrijedni tvog povjerenja, kroz situacije i slično.
    Takođe je tačno da većina ljudi od svog kukanja zbog problema nisu sposobni da vide rješenje pa ako im je ispred nosa. Hvala na podršci. Pozz i za tebe.😀

    ReplyDelete
  6. Divan post! Baš mi je trebao!
    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Drago mi je da ti je došao u pravom trenutku.❤️

      Delete
  7. Odlican post!Nemas pojma koliko si ,ne samo mene vec sve,motivisala svojim postom.Drago mi je da postoje osobe koje ce naci vremena da motivisu druge i pomognu im ukoliko im pomoc bude potrebna.Slazem se sa svime sto si rekla u ovome postu!
    Moj blog |Zapratite♥️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno mi je drago jer sam tebe, a i druge, motivisala ovim tekstom. To mi je jako bitno da čujem. Hvala na podršci.❤️😀

      Delete
  8. Super post! Jako je važno pričati o rešavanju problema i dopada mi se način na koji si ti to uradila. Ne bih još mnogo filozofirala, jer si rekla gotovo sve, tako da ću samo ponovo reći - odličan post! 💕


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  9. Odličan post Anđela. Veoma mi se dopadaju tvoji postovi jer su drugačiji, teme se zanimljive i baš se vidi da voliš da pišeš. :)
    www.minniearts.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se moja ljubav prema pisanju primećuje. Hvala na podršci.❤️😀

      Delete
  10. Hvala vam puno DR ALABA što ste natjerali mog muža da mi se vrati. Pišem ovo prekrasno svjedočanstvo o ovom čovjeku. Ispunio mi je sve želje. Moj dečko i ja izlazimo više od 3 godine i iako smo imali toliko svađa, ali nikada nismo razmišljali o prekidu. Jednog dana nazvao me telefonom i rekao mi da je umoran od veze i da ne vidi kamo idemo. Mjeseci su prolazili, a moj dečko mi se više nije javljao i više se nisam čula s njim, a mobitel mu je bio isključen. Znala sam da trebam potražiti pomoć zbog tolike ljubavi koju sam gajila prema njemu. Kontaktirala sam ovu sjajnu čaroliju za magiju jer nikad prije nisam kontaktirala nikome i kažem vam da me nakon dva dana kontakta nazvao moj bivši dečko i tražio da me vidi i sljedeće jutro je nosio prsten na mom prstu. Jako sam sretna jer ću uskoro biti udana žena uz pomoć ove velike čarolije za magiju zvane DOKTOR ALABA. Obećao sam da ću svima pokazati njegove radove i molim vas kontaktirajte ovog čovjeka da vam pomogne na dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj:+1(425) 477-2744....

    ReplyDelete
  11. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili putem njegovog vibera / whatsappa: (+66 81 302 8552)

    ReplyDelete