Filmovi koje preporučujem #6

by - February 10, 2019


S obzirom na to da je prošlo puno vremena od kako nisam pisala na ovu temu, odlučila sam da ovaj post budu upravo preporuke filmova. U posljednje vrijeme sam odgledala mnogo odličnih filmova za koje vjerujem da će se mnogima od vas dopasti i koje zaista vrijedi odgledati. Uživajte! :)



Nemoguća misija II


žanr: akcija

Ovaj film je snimljen u šest djelova. Ja sam odgledala samo drugi, kojim sam bila do te mjere oduševljena, da mi je ovo postao jedan od omiljenih filmova (u top 5 bih ga sigurno svrstala). Ukratko, radnja se vrti oko Ethana Hunta (Tom Cruise) koji je špijun i tajni agent. Konkretno u drugom dijelu, njegov zadatak jeste zaustaviti bivšeg agenta, koji pokušava ucijeniti svijet smrtonosnim virusom. Tople preporuke za drugi dio, iako vjerujem da ni ostali nisu ništa lošiji.


Matrix


žanr: naučna fantastika, akcija

Film se sastoji od tri dijela, a o njemu imam isto mišljenje, kao o Nemogućoj misiji: bez razmišljanja bih ga stavila u top 5 najboljih filmova koje sam odgledala. Radnja je malo teža za objasniti, ali ću pokušati to učiniti na što jednostavniji način. 
Film predstavlja budućnost, gdje je realnost koju proživljava većina ljudi, zapravo simulirana stvarnost u vidu kompjuterskog programa po imenu ,,Matrix''. Stvaraju je roboti, tačnije mašine, da bi sebi potčinile ljudsku populaciju. Glavni lik Neo (Keanu Reeves) igrom slučaja saznaje istinu i počinje borbu protiv mašina, koja uključuje i druge ljude, koji su oslobođeni iz Matrixa. Film je moćan i dinamičan i obavezno ga odgledajte.


Kill Bill


žanr: akcija

Beatrix (Uma Thurman) je plaćeni ubica. U jednom trenutku, odlučuje da prestane sa svojim poslom i započne miran, porodični život. Njen šef Bill, kome se njena odluka ne sviđa, na dan njene svadbe upada sa svojom ekipom ubica i likvidira sve koji su se tamo zatekli. 
Međutim, Beatrix, nakon dosta vremena provedenog u komi, uspijeva da preživi i kreće u svoju osvetniču misiju. 
Film se sastoji iz dva dijela. Tople preporuke za ljubitelje akcije.


The edge of tomorrow


žanr: naučna fantastika

Radnja filma je smještena u budućnosti, gdje je jedna posebna vrsta vanzemaljaca, tzv. Mimici, napala planetu. Zato svjetske sile spremaju jako obimnu operaciju ,,Downfall'' i najveća bitka treba da se desi na tlu Francuske. Iz Amerike dolazi William Cage (Tom Cruise), koji je ujedno i glavni lik. Njega general, uprkos njegovom oštrom protivljenju šalje na bojište, gdje on gine. 
Međutim, on se opet budi i proživljava isti dan, i tako svaki put, kad umre na bojištu. Kasnije saznaje da ga je, u trenutku njegove prve smrti alfa Mimik poprskao svojom tečnošću, koja mu je dala posebnu moć - kada umre, on se vraća u isti prostor i vrijeme, tačnije, proživljava dan ispočetka (mislim da ovo gore što piše na slici ,,Live, die, repeat'' sve govori). Dalje vam neću pričati, a ako želite da saznate kako se radnja dalje razvijala,, odgledajte.


Paycheck


žanr: akcija, naučna fantasika

Jennings je kompjuterski inženjer, kojeg high-tech korporacije unajmljuju za rad na tajnim projektima. Po završetku posla mu brišu pamćenje o svemu što je tokom posla obavljao da ne bi širio strogo povjerljive informacije, ali mu za to nude ogromne sume novca. Uskoro mu se pruža prilika za posao na kom bi zaradio 4,4 milijarde dolara, ali pod uslovom da mu izbrišu pamćenje o prethodne tri godine života. Nakon što to uradi, očekuje isplatu, ali ga iznenadi objava da je neće dobiti. Umjesto isplate dobija  koverat sa njegovim ličnim stvarima, koje prvi put vidi u životu. Kako i zašto se to desilo i koji je značaj koverta za dalju radnju filma, saznajte tako što ćete pogledati film. Mene je zaista iznenadilo.


Da li ste odgledali neki od ovih filmova? Ako niste, imate li nešto da preporučite? Pišite mišljenja i utiske u komentarima? :)


Drugi postovi na ovu temu:

You May Also Like

20 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. S obzirom na to da sam u sve postove ovog tipa pretežno preporučila naučno fantastične i akcione filmove, da se zaključiti da su mi to omiljeni žanrovi. Horore ne volim, a krimi filmovi su mi ok. Što se tiče Matrixa, tople preporuke, film je zaista moćan. Hvala na podršci i komentaru. Pogledaću tvoj post.😀

    ReplyDelete
  3. Nisam gledala ni jedan od od navedenih filmove,ali mi je zato svaki privukao paznju i cim nadjnadjem malo slobodi vremena,definitivno cu ih pogledati. Super post i preporuku! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!😊 Tople preporuke za svaki od njih. Nadam se da će ti se dopasti.❤️

      Delete
  4. Super post! Volim filmove, mada nisam neki veliki ljubitelj akcije i naučne fantastike, tako da nisam gledala ništa od ovog što si preporučila, mada "Kill Bill" mi je odavno na watch listi i drago mi je što si mi malo približila njegovu radnju. 💛


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!😊 Kill Bill je odličan. Radnja je odlično osmišljena i mislim da će ti se svidjeti.❤️

      Delete
  5. Sestro, ja sam jedina osoba na ovoj planeti koja nije gledala Matrix i Kill Billa ahahah. Ali ove zime planiram, stvarno je glupo ne znati neke takve klasike. Što je najgore, sve sam gledala po pola, nikad sela i završila. Javiću ti utiske kad najzad odgledam.

    P.S. Počela sam ponovo da pišem, na mom blogu ima novi post pa pogledaj ako imas vremena.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, takođe mi se dešava da ne dovršim film, ali uvijek gledam da ga nastavim, kad god se sjetim. Što se tiče Matrixa i Kill Billa, ne brini, nisi jedina. Gledam komentare i vidim da dosta njih nije odgledalo ove filmove. Preporučujem ti ih, jer su zaista moćni, a radnja je sjajno osmišljena. Nadam se da će ti se svidjeti, ako ih odgledaš. Hvala na podršci, pogledaću tvoj blog.❤️😊

      Delete
  6. Odlicna lista. Od filmova sa liste sam gledala Kill Bill i Matrix ali bas odavno gotovo da ih se i ne secam! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    ReplyDelete
  7. Nisam gledala nijedan od spomenutih filmova, ali je lista zaista odlična. Hvala ti na preporukama! Divan post, draga! ♡♡♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi na podršci. Nadam se de će ti se neki od ovih filmova dopasti.❤️

      Delete
  8. Ne volim filmove baš,više volim serije,ali svi na ovoj listi mi deluju kao odlični i nadam se da ću da nateram sebe da sedim 2 sata i da ih odgledam.Post ti je super i sviđa mi se tvoj ukus!💕
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije isključeno da možda napravim post i za serije, jer sam već odgledala neke dobre. Što se tiče ovih filmova, zaista ih vrijedi odgledati, tako da ti ih rado preporučujem. Takođe, hvala na podršci, drago mi je da su se moj i tvoj ukus poklopili i da možda pronađeš nešto za sebe. :)

      Delete
  9. Od ovih filmova bih najviše voljela pogledati The Edge of Tomorrow ! Super post! 😘😘❤

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan izbor, nećeš se pokajati. Hvala na podršci! :)

      Delete
  10. Film Nemoguća misija sam toliko puta odgledala (sva dela) da ih bukvalno znam napamet, i opet mi nije problem da ih gledam i uživam u njima. Pogledaću ostale filmove, hvala na preporuci.

    Novi post je na mom blogu, ako imaš vremena, pogledaj: Wonderland Vibes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako sam samo drugi dio odgledala, Nemoguća misija me je zaista oduševila. Na sumnjam u to da su i drugi dijelovi jednako dobri i mislim da je to jedan od filmova koji nije dosadan, pa čak i ako ga odgledaš milion puta. Hvala na podršci.❤️

      Delete