Serije koje preporučujem #2

by - March 13, 2019


Na mom blogu sam većinom, kada su postovi ovakvog tipa u pitanju, pisala o filmovima i preporučivala sam ih u velikoj mjeri, te se da zaključiti da ih više volim od serija. Međutim, kako sam u posljednje vrijeme odgledala dosta odličnih serija, odlučila sam da napravim i post posvećen njima. Nadam se da ćete uživati i da ćete pronaći i nešto za sebe na ovoj listi. 

Prethodni post o serijama: Omiljene serije

Game of thrones (Igra prijestolja)


žanr: epska fantastika

Vjerujem da je većina vas čula za ovu seriju, bez obzira na to da li ste je gledali ili niste. Mene je oduševila, čak mogu reći da je najbolja serija koju sam odgledala do sad. 
Inače, ako gledate, finalna (osma) sezona će se emitovati na HBO i počinje 14.aprila.
Radnja je izuzetno kompleksna i meni teška za objasniti, pa vam predlažem da pronađete na internetu o čemu se radi ili da ju gledate s nekim ko ju je već odgledao cijelu, da bi ste bili bolje upućeni.
Što se tiče dužine, sastoji se iz 7 epoizoda od po 10 epizoda (osim sedme koja ih ima 7) i kao što sam gore napomenula, uskoro će i osma.
Toplo vam je preporučujem i mislim da je s razlogom uvrštena među najgledanije serije svih vremena.

Ubice mog oca


žanr: kriminalistička serija, triler, drama

Inače nemam običaj da gledam domaće serije i filmove, ali mi se ova jako dopala i definitivno je jedna od boljih koje sam odgledala. Radnja prati inspektora Aleksandra Jakovljevića i njegove pokušaje da sazna ko je odgovoran za ubistvo svog oca, koji je takođe bio inspektor. Paralelno s tim, radi i na drugim slučajevima. U prvoj sezoni pokušava da dozna ko je ubio Milicu Despotović, što je glavna tema cijelog prvog serijala, dok su ostala dva serijala fokusirana na druge slučajeve i ubistva.
Ono što mi se jako dopalo kod serije je što me je u svakom trenutku držala u neizvjesnosti i što se mnogo toga u njoj odvilo onako kako mi nikada ne bi palo na pamet,.
Serija se još snima, do sada su snimljene 3 sezone od kojih svaka ima 10 do 12 epizoda. Tople preporuke.

Riverdale (Riverdejl)


žanr: drama

Ovu seriju su mi mnogi preporučivali, a najzad sam odlučila da počnem da ju gledam, nakon što me je sestra nagovorila. 
Nisam znala šta da očekujem od nje, jer su me tipične tinejdžerske serije i filmovi u većini slučajeva razočarali (čast izuzecima).
Međutim, s Riverdejlom, inače tinejdžerskom serijom, je bilo drugačije.
Ukratko, serija prati glavnog junaka Arčija i njegove prijatelje: Beti, Veroniku i Džagheda. Uz to, u gradiću Riverdejlu, gdje oni žive i gdje se radnja odvija, nastaje haos nakon misterije o nestalom dječaku Džejsonu, za kojim se tragalo, nakon čega se i saznaje da je ubijen. Arči i njegovi prijatelji u prvoj sezoni pokušavaju da otkriju ko je ubio Džejsona, dok se u drugi plan radnje stavljaju i odnosi junaka, njihovi međusobni sukobi i prijateljstva, unutrašnje borbe... Preostale dvije sezone prate iste junake, ali drugačije misterije koje treba riješiti.
Ovu seriju toplo preporučujem tinejdžerima, kojima će se sigurno dopasti. Ne vjerujem da bi odrasli uživali u njoj, ali vrijedi pokušati, jer je zaista odlična.

The hundred (Sto)


žanr: naučna fantasika

Što se ove serije tiče, od ukupno 5 ili 6 sezona, ja sam odgledala samo prve tri i prekinula zbog obaveza i jer nisam imala inspiraciju da je nastavim. Generalno je ok, zbog čega se i našla na listi, ali nisam previše oduševljena njome, ne zato što je sama po sebi loša, već zato jer sam odgledala dosta filmova na sličnu foru, istog žanra i koji su mi bolji od ove serije. Ako ipak nastavim da gledam, javiću vam kompletan utisak u sljedećem postu ovog tipa.
Ukratko, serija prati grupu preživjelih nakon Zemljine apokalipse, koji su nastanjeni na svemirskoj stanici ,,Arka''. Pošto Arkin sistem održavanja života počinje slabiti zbog nedostataka resursa za sve njene stanovnike, 100 maloljetnih zatvorenika biva poslano na Zemlju da bi na taj način ostatak Arke saznao da li je Zemlja nakon apokalipse (koja se desila prije 97 godina) nastanjiva i da li je život na njoj moguć. Dalje vam neću pričati.


Da li ste gledali neke od ovih serija? Ako niste, da li planirate? Pišite utiske i možda neke vaše preporuke u komentarima.

You May Also Like

16 comments

  1. Cula sam za sve serije da su jako dobre i hvaljene su. Mene ne privlaci ni jedna da je pogledam, ali mislim da ih je zapravo vecina pocela gledati ili do kraja odlegala. Meni se jako svidjela serija Big little lies pa ti preporucam da pogledas :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumijem to. I meni se dešava da nemam neku veliku želju da odgledam neki film ili seriju. A da su ove serije hvaljene, zaista jesu. A što se tiče Big little lies, prvi put čujem i uzeću je u obzir. Hvala na komentaru i što si podijelila svoje mišljenje.❤️

      Delete
  2. Gledala sam sve sa spiska, tako da imam svasta nesto da napisem hahah. Idemo redom..
    Sto se mene i GOTa tice, imamo definitivno istoriju. Drug iz odeljenja je emotivno vezan za seriju i od pocetka prve godine tip mene tera da je odgledam. Iako sam pre toga odgledala prvu epizodu i ostala manje vise zgranuta, pa mi se nije gledao ostatak. Ali koliko me je terao morala sam na kraju da joj dam jos jednu sansu. Ali definitivno serija nije moj cup of tea. Nije losa i kapiram kako ljudima moze da se svidja, ali meni se prosto ne dopada. Sto se Ubica mog oca tice, gledala sam deo prve sezone, ali definitivno hocu da pogledam sve epizode, jer secam se da mi je bilo skroz zanimljivo. Riverdejl-obozavala sam prvu sezonu. Bila je previse zanimljiva, ali sa drugom su sve nekako izmesali. Kao da su pokusali da ukombinuju 1000 storilajnova i da je na kraju ispalo kao jedan hot mess. A The 100 je bila opsesija mog tate, jer smo krenuli zajedno da je gledamo ali je mene smorila pa je on odgledao sam sve sezone u dve nedelje. Tako da da. Ja sam trenutno opsednuta Supernaturalom i to je definitivno jedna od najzanimljivijih serija koje sam gledala. Super post inace ❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za GOT te razumijem jer se ni meni na prvu nije baš vau dopala, čak mi je bila dosadnjikava. Ali što su više epizode odmicale, to mi se više sviđala. Ubice mog oca obavezno gledaj dalje jer je predobra. The 100 je i mene smorila vremenom, ne zato što je loša sama po sebi, nego jer sam gledala dosta toga na sličnu foru. A Riverdale mi je ok, razočarale su me neke odluke glavnih likova, ali serija generalno ne.
      Seriju Supernatural nisam gledala, ali sam čula i definitivno je uzimam u obzir, jer mi djeluje odlično. Hvala na podršci i podijeljenom mišljenju.❤️

      Delete
  3. Ne gledam trenutno Anime, može biti da sam kao mlađa pratila neke, ali u posljednje vrijeme baš i ne. Ali slobodno preporuči, uzimam u obzir bilo koji predlog. Hvala na podršci i komentaru.😊

    ReplyDelete
  4. Gledala sam seriju ,,riverdale" i predobra je. Ostale nisam gledala. Divan post draga!

    leylland.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista jeste. Pogledaj i ostale, super su. Hvala ti!❤️

      Delete
  5. Što se tiče serije GOT, nikada nisam odgledala nijednu epizodu ove serije, uprkos silnim preporukama moje drugarice. Jednostavno me nije nešto preterano zanimala ili bih pronašla neku drugu seriju. Što se tiče serije Ubice mog oca, mislim da sam odgledala nekoliko epizoda na tv-u i iz nekog nepoznatog razloga sam prekinula, iako mi se serija dopala. Riverdale sam gledala prve dve sezone, treću još uvek nisam ali planiram da je uskoro odgledam. I za seriju The 100 sam čula ali je nikada nisam odgledala, ali možda ću je odgledati. Trenutno gledam dve serije: Charmed (2018) i Legacies (spin off The Originals). Preporučujem ti ih, trenutno traje snimanje novih epizoda pa se svake nedelje izbacuje po nova epizoda što je kod mene sjajno jer se ponekad desi da provedem sate ispred računara gledajući serije, dok ovako odgledam samo jednu epizodu nedeljno. Inače, sjajn post.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena:
    Wonderland Vibes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treća sezona Riverdejla je super, čak mi se možda više sviđa od druge, bar za sad. A što se tiče ovih koje mi ti preporučujem, za Charmed sam čula i planirala sam da ju nekad odgledam, no bih uvijek zaboravljala na nju. A Legacies ću takođe odgledati, s obzirom na to da obožavam Originals. Hvala na podršci i predlozima.❤️

      Delete
  6. Od ovih svih serija sam odgledala samo Riverdale koji se i dalje snima i stalno su nove epizode, no planiram već dugo da počnem gledati Game of Thrones jer me zaista zanima, ali uvijek je nešto drugo u planu. Pošto vidim voliš takve krimi i trajler serije onda ti definitivno preporučujem seriju Manifest koju ja trenutačno gledam i odlična mi je :) Divan post!

    Peany

    ReplyDelete
    Replies
    1. GoT je meni lično čak najbolja serija koju sam odgledala do sad, te ti ju definitivno preporučujem, kad budeš imala vremena. A za Manifest prvi put čujem i vidjeću o čemu se radi. Hvala na podršci i predlogu. :)

      Delete
  7. Nisam osoba koja voli nesto pretjerano serije,ali mi je GOT preedooobra!! I drago mi je sto vidim da je jos neka djevojka gleda,jer obicno o njoj pricam sa muskim drustvom,a drugarica me gledaju kao da sam pukla kada cuju radnju serije. 😝

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto je iskustvo sa mnom. Imam drugove koji su gledali GoT dok se drugarice uopšte nisu zainteresovale za nju. Meni je lično GOT najbolja i najkvalitetnije odrađena serija koju sam gledala. Hvala na podršci i komentaru.❤️

      Delete
  8. Great post, Thanks for sharing ! x.

    ReplyDelete