Pismo tebi #6: Svaka briga ima nadu

by - April 23, 2021



Dragi čitaoče,

Ovo pismo ti pišem od srca i jer želim da u njemu pronađeš nadu, vjeru i ispunjenost. Hoću da ti kažem da, kroz šta god da prolaziš, sa čime god se sada nosiš, PROĆI ĆE. Ništa ne traje vječno - ni sreća, ni tuga. To su dva elementa, koji se smjenjuju, prate nas u određenim trenucima i sastavni su dio naših života. I sve to ima svoju svrhu. Možda sada to ne vidiš, ali jednoga dana sve će ti biti jasno.


Želim da znaš da neuspjeh nije suprotnost uspjehu. Neuspjeh je dio puta ka uspjehu. Zato, ne dopusti da te tvoji neuspjesi definišu. Izvuci najbolje iz njih i kreni dalje. Ti nisi tvoji padovi, porazi, obeshrabrenost, boli, misli, greške, strahovi, brige... Ti si ono što odlučiš postati nakon svega toga. Ti si tvoji snovi, želje, ono u šta vjeruješ, za čime tvoja duša traga... Ti si sve ono čemu težiš, samo treba da povjeruješ u to. A jednom kada povjeruješ, ništa te više neće zaustaviti i natjerati da odustaneš.


Znam da ti je nekada teško, jer ne vidiš cio put, pa te neke stvari iznenade i poremete ti mir. Ali, gledaj na to kao da se automobilom voziš od tačke A do tačke B. ,,A'' je početak, ,,B'' je cilj, kojem težiš. Tamo su svi snovi, želje, planovi... Tokom vožnje ne vidiš cio put odjednom, nego ti se on, što više ideš naprijed, malo po malo, otkriva, sve dok ne stigneš na odredište. Možda ti se nešto tokom putovanja ne sviđa. Ali, ti si izabrao/la put i neophodno je da ti se dese i neke manje lijepe stvari, ako želiš da budeš tamo gdje si naumio/la. Isto je tako i u životu. Kada poželiš nešto, sve se posloži da to ostvariš. Samo je potrebno da ti fokus bude na cilju, jer tako ćeš znati da te sve kroz šta prolaziš, bilo dobro ili loše, vodi u pravom smjeru. Okolnosti i situacije su potpuno nebitne. Dijamant vrijedi i kada se nalazi u blatu. Tretiraj sebe, kao da si najljepši dijamant. Jer jesi. 


Nemoj nikada da kriviš sebe, bilo zbog poraza ili toga što se nekada osjetiš obeshrabreno. Već sam pomenula da je neuspjeh dio puta. Možda misliš da je to loše, jer si pogriješio/la, ali istina je da nikada ne možeš pogriješiti, zato što svaka greška, čak i kada je ponovljena više puta te uči i vodi još bliže promjeni. Jedina greška, koja postoji, jeste odustati od onoga za čim čezneš i misliti da nisi vrijedan/na tvojih snova. Sve ostalo su samo prepreke, koje moraš prevazići. A one često mogu biti prečica do onoga što želiš. 


Nemoj da dopustiš da ti drugi odrede šta je moguće, a šta ne. To što imaš velike snove, ne znači da si nerealan/na, neskroman/na, nezahvalan/na. Ako je tvoje srce čisto, a namjera dobra, veliki snovi pokazuju širinu tvoje duše i otvorenost tvog uma. Ne daj na sebe, ne daj na svoje snove.


Za kraj, zapamti, svaka briga ima nadu. Nastavi da tragaš, idi naprijed, bori se, ne daj da te slome... Jednog dana ćeš se osvrnuti i shvatiti da sve što si radio/la je bilo dobro, jer te je dovelo do toga da ostvariš divne stvari. Budi ponosan/na na sebe. 


Na vrhu uvijek ima mjesta, ako se krene sa dna. - Dino Merlin 


Nakon dužeg vremena, imate priliku pročitati još jedan post iz rubrike ,,Pismo tebi". Nadam se da ste uživali i da vam je ovaj post vratio vjeru i podstakao vas da sanjate, jer tada je život najljepši. Evo i linkova ka prethodnim postovima iz iste rubrike:


Hvala na čitanju i podršci, koju mi konstantno pružate. ❤️


You May Also Like

17 comments

  1. Draga Anđela svaki put se obradujem kada vidim tvoju novu objavu. Hvala ti na ovakvom tekstu u ovim ne tako lakim danima. ��❤❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Molim, hvala tebi. Drago mi je da sam te obradovala. 🥰❤️

      Delete
  2. Hvala ti draga Anđela na divnom postu, i što mi ulijevaš nadu! Davno kad sam gledao Winx, Bloom na početku treće sezone rekla je "Tamo gdje živi nada, uvijek postoji šansa", i ta mi se izreka urezala u srce još od djetinjstva, kao da je jučer bilo kad sam gledao. Nije lako ali ako vjerujem i nadam se, šanse da sve bude dobro veće su!

    alekboras.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelijepa rečenica, hvala što si je podijelio. Ako stvarno, bez ikakve sumnje, vjeruješ, to što želiš desiće se sto posto. Jedino će slučaj biti suprotan ako te očekuje nešto mnogo mnogo bolje. Hvala na podršci, drago mi je da ti je ovaj post ulio nadu. 🤗

      Delete
  3. Ovo pismo je puno pozitivne energije i ohrabrenja. Slažem se da se sreća i tuga izmijenjuju, moramo znati prihvatiti svaku emociju i učiti iz nje.

    ReplyDelete
  4. Zahvalna sam Bogu što imam priliku čitati tvoje tekstove. Ovo je ono što mi je trebalo ovih dana, hvala ti! Definitivno si me motivirala i probudila pozitivu u meni. Nemam više što nadodati, osim još jednog hvala. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neopisivo mi je drago da sam napravila takav uticaj na tebe. Hvala tebi, jer najveći poklon mi je to što sam nekome pomogla. 💖

      Delete
  5. Ovaj tvoj post mi je došao u savršenom trenutku jer bez obzira što sve radila i koliko nastojala biti pozitivna, postoje dani kada mi je to jako teško i kada osjećam da ništa nema smisla.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/chanel-n5.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da je tako ispalo. Naravno da nismo svi pozitivni baš svakog trenutka. I to je okej. To samo treba prihvatiti i nastaviti dalje, ići kroz život s vjerom u sebe. Hvala na podršci. 🤗

      Delete
  6. Draga moja imenjakinjo... Hvala ti za ovo pismo... Trebalo mi je ovako nešto da pročitam pošto se trenutno nalazim na putu na kome do sada nisam nikada bila niti sam mislila da će se to meni baš sada desiti... Ali znam da na kraju puta dolazi nešto lepo ❤️
    Pozdrav...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neizmjerno mi je drago da je moj post pozitivno uticao na tebe. Nadam se da će na kraju biti sve okej i da će iz toga kroz šta prolaziš izaći nešto dobro za tebe. Pozdrav. ❤️

      Delete
  7. Suas postagens são ótimas, estou seguindo seu blog e curtindo bastante!! Parabéns!

    Meu Blog: Adriana Gomes

    ReplyDelete
  8. Ovaj post je jako inspirativan i poučan i sigurna sam da ću se vraćati da ga pročitam ponovo kada se ne budem osjećala izvrsno.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/dior-rouge-458-paris-988-rialto.html

    ReplyDelete
  9. Dugo me nije bilo i dosta kasnim i sa čitanjem ovog posta konkretno, ali opet, drago mi je kad uđem na blog i naiđem na tvoj post, kao u stara vremena kad sam bila redovna i uvek te čitala. Ali svakako, ti nikad ne razočaravaš i koliko god da propustim uvek pronađem svoje mesto u tvojim postovima i takva je situacija i sada. I to u pravo vreme, moram da priznam. Baš kad mi se izdešavalo hiljadu stvari, nailazim upravo na ovaj tekst. Hvala ti puno ❤️

    https://nekreativninered.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Molim! ❤️ Hvala tebi na ovako divnom komentaru i što si izdvojila vrijeme da pročitaš moj tekst. Lijepo je znati da ti je isti došao u pravo vrijeme, zbog toga mi je izuzetno drago. Šta god da ti se dešava, sve će biti okej. Kao što naslov kaže, svaka briga ima nadu. 🥰

      Delete